روغن درخت چای یکی از بهترین راه های طبیعی برای خلاص شدن از شر آکنه است. نکات زیر از متخصصان پوست می تواند به شما در شروع کار کمک کند. موراو توصیه می کند که این فرمول پودری و غنی از آنزیم میوه را با چند قطره آب مخلوط کنید تا فورا ناخالصی ها را حل کرده و سلول های مرده پوست را از بین ببرید، در حالی که پوست را به طور بهینه برای مرحله زیر در برنامه روزانه خود آماده کنید. یک قاشق غذاخوری خامه ترش، بلغور جو دوسر و ماست با چند قطره آب لیمو از یک ماسک موثر خانگی برای آکنه. آکوتان یک درمان بسیار قدرتمند برای آکنه است که اغلب جوش های شدید و زخمی را که در عرض چند ماه به هیچ درمان دیگری پاسخ نداده اند، از بین می برد. ژل تسکین دهنده آلوئه ورا Nature Republic – من این محصول را زمانی که 2 ماه پیش از کره بازدید کردم، دریافت کردم. ژل یا آب آلوئه ورا یک وسیله طبیعی برای از بین بردن جای جوش است. میکرودرم ابریژن یک روش رایج است که برای درمان جای جوش صورت استفاده می شود. سال‌هاست که عسل برای درمان سوختگی‌ها، زخم‌ها و موارد دیگر استفاده می‌شود. مقادیر زیادی ویتامین A به طور موثر برای درمان آکنه شدید استفاده شده است. روغن بادام منبع اصلی و غنی ویتامین E است. این روغن تغذیه مناسب مورد نیاز پوست شما را تامین می کند.

برخی از آنها حاوی ویتامین E و سایر مواد مغذی هستند. این یکی از موثرترین راه ها برای خلاص شدن از شر آکنه است. اگرچه می توان با آن برخورد کرد، اما می توان با داشتن این نوع بیماری پوستی برچسب زد یا اذیت کرد. این محصول به جای داشتن ماسکی برای پنهان کردن لک ها و هاگ ها، پوست شما را باز می کند و به آن فرصت تنفس می دهد و هر گونه مواد سمی را دفع می کند. این به روشن شدن جای زخم و لکه ها کمک می کند. شما می توانید این راه های طبیعی را امتحان کنید تا از شر جای جوش خلاص شوید و پوستی درخشان و لکه دار در کمترین زمان نشان دهید. مصرف آب را افزایش دهید. آب به دفع سموم کمک می کند و کمک می کند تا ویتامین ها وارد بدن شوند. احتمالاً به خشک شدن جوش ها و جلوگیری از شیوع آتی کمک می کند. درجه دوم: زمانی که جوش‌های سرسیاه، سرسفید و جوش‌های کوچک وجود داشته باشند، این وضعیت به عنوان آکنه متوسط ​​در نظر گرفته می‌شود، اما آنها محدود به صورت هستند و التهابی که ایجاد می‌کنند حداقل است.

اگر متوجه شدید که جای جوش و آکنه در حال بدتر شدن است، به متخصص پوست مراجعه کنید. مقدار زیادی آب بنوشید تا سموم بدنتان را که باعث ظاهر شدن جای جوش و آکنه می شوند، خارج کنید. همانطور که سموم از منافذ و پوست خارج می شوند، سلامت و یکپارچگی منافذ و پوست را مختل می کنند و مشکلاتی را ایجاد می کنند. با این وجود، مقادیر زیاد می تواند سمی باشد و فقط در صورت کار با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی قابل استفاده است. در عوض فقط از یک پاک کننده ملایم پوست، آب ولرم و حرکت ملایم با نوک انگشتان خود به عنوان رژیم اولیه مراقبت از پوست آکنه استفاده کنید. اکنون که من 33 ساله هستم و تمام آسیب هایی که در نوجوانی و بیست سالگی به پوستم وارد کردم خود را نشان داده است، اولویت من این است که به بهترین شکل ممکن از آن مراقبت کنم. جدای از آن، عصاره جینکو همچنین دارای خواص ضد التهابی است که ممکن است به کاهش بروز آکنه و سایر مشکلات پوستی مانند روزاسه و اگزما کمک کند. تحقیقات نشان داده است که آلوئه ورا حاوی آنزیم هایی است که باعث رشد موهای سالم می شود. ژل آلوئه ورا را دو بار در روز برای بهترین نتیجه استفاده کنید.

آب لیمو یک ماده سفید کننده طبیعی است که می توان آن را دو بار در روز به مدت 15 دقیقه استفاده کرد. بگذارید ماسک به مدت 10 دقیقه بماند و بشویید. بگذارید یک شب بماند و صبح بشویید. این درمان خانگی آکنه می‌تواند احساس بهتری نسبت به هر دارویی که می‌توانید بخرید به پوست شما بدهد