پس از ساعت ها استفاده، متوجه بهبود قابل توجهی در آکنه شدم. روی آکنه و کل صورت بمالید، سپس بگذارید 15 دقیقه بماند. سپس یک روز دوستم به من گفت که یوتیوب بهترین مکان برای یافتن هر چیزی است. سپس دیدم افرادی در مورد آرایش صحبت می کنند. من عاشق این هستم که چگونه آرایش می تواند یک فرد را متحول کند. بله، آرایش می تواند حلقه های تیره و برخی از علائم ناخواسته روی صورت شما را بپوشاند. در عوض، صورت خود را دو بار در روز، یک بار صبح و یک بار عصر قبل از رفتن به رختخواب بشویید. تا اینکه یک روز خواستم ریملم را دوباره بخرم اما هیچ جا پیدا نکردم. و امروز، بدون هیچ شکی، اینجا هستم تا یکی از ماسک‌های پاک‌کننده عمیقی که دوست داشتم را به اشتراک بگذارم. این ماسک ضد التهابی است که میوه خیار، گل همیشه بهار و چای سبز در آن وجود دارد. از آنجایی که من همیشه کرم BB را روی صورتم می زنم، واقعاً دوست دارم از ماسک پاک کننده عمیق برای جلوگیری از مسدود شدن منافذ که منجر به ایجاد جوش های بزرگ می شود استفاده کنم. مدام فکر می‌کردم که مردم متوجه آکنه روی صورت من و ظاهر بد آن می‌شوند.

چون در آن زمان، با توجه به دوره‌ای که در آن تحصیل می‌کردم، احساس عجیبی در آرایش صورت کامل دارم و در واقع می‌ترسم که همکلاسی‌هایم شروع به مسخره کردن من کنند. به خودم گفتم شاید باید برای مدتی آرایش را کنار بگذارم و ببینم چطور پیش می رود. مقدار مناسبی از کرم را چند بار در روز پس از پاکسازی روی ناحیه آسیب دیده بمالید. شما می توانید با آکنه مبارزه کنید و این بار پیروز شوید. گفته می‌شود، اگر مردی پس از رهاسازی در بهداشت خود سهل‌انگیز باشد و به خوبی تمیز نشود، هر گونه گازهای گلخانه‌ای باقی‌مانده می‌تواند منجر به ایجاد جوش‌های اندام مردانه یا آکنه روی عضو یا نزدیکی عضوش شود. درمیناکس با توجه به خواص و ترکیب برنامه ریزی شده ای که دارد به پاکسازی خون از سموم و از بین بردن لک های سمی پوست انسان کمک می کند. رزورسینال با شکستن دانه های سرسیاه و سرسفید داخل منافذ به پوست کمک می کند.

در روال مراقبت از پوست تنبلی نکنید. رویال تولیپ مد همچنین به سایر درمان های مراقبت از پوست خود مانند لیزر موهای زائد در Etobicoke، اسکراب و خدمات صورت می بالد. برای شما مهم است که بدانید خون شما پوست شما را تغذیه می کند و بنابراین ظاهر آن به نوع مواد مغذی و سموم موجود در آن بستگی دارد. بله، حتی اگر یک راه طبیعی برای درمان آکنه باشد. و همچنین در مورد بخشی که آنها عمداً کل کمان خود را تراشیده اند تا آن را از جایی که کمی دور به نظر می رسد بالاتر ببرند. چندی بعد، کمی روی آرایش وسواس پیدا کردم و شروع به استفاده از آنها کردم. همیشه آرایش خود را با پاک کننده آرایش کاملا پاک کنید. من بالاخره اولین ریمل یا بهتر است بگویم اولین محصول آرایشم را از Watsons گرفتم. وقتی این محصول را دریافت کردم، مورد تشویق قرار نگرفت یا چیزی دیگر. من واقعا کنجکاو شدم و به تماشا و تماشای آنها ادامه دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *