برای مدت طولانی اعتقاد بر این بود که خوابیدن به پشت علائم خروپف را به دلیل تشکیل گردن افراد خاص افزایش می دهد. ساکول‌های حنجره‌ای Eversion: هنگامی که انسداد تنفسی طولانی‌مدت وجود دارد، بطن‌های حنجره افزایش یافته و چرخش پیدا می‌کنند و انسداد را افزایش می‌دهند. بسیاری از محصولات ضد خروپف وجود دارد که برای باز نگه داشتن مجاری هوا در گلو در دهان قرار می گیرند. از استفاده از بالش‌های نرم‌تر خودداری کنید زیرا تمایل دارند عضلات گلو را شل کرده و منجر به خروپف شوند. خروپف در صورت عدم درمان حتی می تواند منجر به مشکلات زناشویی شود. • پرهیز از وعده های غذایی زیاد و لبنیات قبل از خواب نیز می تواند کمک کننده باشد. • انواع بالش های سخت در بازار موجود است که به منظور کمک به جلوگیری از خروپف است. اگر به دنبال راهی برای متوقف کردن یا کاهش مشکل خروپف خود هستید، یکی از این بالش ها می تواند راه حل ایده آلی برای شما باشد. این سیستمی است که شما فقط باید آن را ببینید (و بشنوید!) تا باور کنید. آنها می توانستند خیلی زودتر این کار را انجام دهند.

این تداخل ایجاد می کند که بسیاری از هر دو صدا را خنثی می کند. تثبیت کننده های دهانی ساخته شده از سیلیکون وجود دارد که زبان را از مجاری تنفسی گلو خارج می کند. این دستگاه های دهانی را می توان از طریق دندانپزشکی که متخصص در پزشکی خواب است، استفاده کرد. او می تواند این دستگاه را در دهان شما جا دهد. دستگاه دهانی برای جلوگیری از خروپف به دلیل اثربخشی آن در جلوگیری از خروپف مشهور است. و مهمترین چیز این است که این قطعه برای هر دهان بزرگسالان مناسب است و در عرض 24 تا 48 ساعت پس از استفاده با دهان تنظیم می شود زیرا از ژل مخصوص ساخته شده است. شما باید شام خود را حداقل 2 ساعت قبل از رفتن به رختخواب میل کنید. این نوع تخت مخصوص این امکان را فراهم می کند که بالاتنه خود را به گونه ای قرار دهید که به حالت نشسته نزدیکتر باشد. استفاده از یک بالش بدن نیز می تواند به شما کمک کند که در پهلو بمانید. در حالی که وزن بدن همیشه نقشی در خروپف بازی نمی کند، چربی اضافی در گردن می تواند فشار بیشتری بر راه های هوایی شما وارد کند که به خروپف کمک می کند.