این مقاله مملو از ایده هایی است که چگونه می توانید خروپف خود را به حداقل برسانید یا از بین ببرید. عدم تناسب اندام همچنین می تواند منجر به خروپف بیشتر شود و مشکلات بینی و سینوسی می تواند راه های هوایی شما را مسدود کند. اضافه وزن: اضافه وزن می تواند تنفس را مختل کند زیرا راه های هوایی باریک می شود. یکی از دلایل اصلی خروپف بلند، آپنه انسدادی خواب است، که زمانی است که تنفس فرد در طول خواب – گاهی اوقات صدها بار – به دلیل مسدود شدن راه هوایی قطع می شود و صدای نفس نفس زدن و خفگی ناشی از تلاش هوا برای عبور از آن است. هر چرخه انسداد (آپنه) و بیدار شدن می تواند از 20 ثانیه تا چند دقیقه طول بکشد و بارها در طول شب تکرار شود. اگر چند پوند اضافه وزن دارید، اگر مقداری وزن کم کنید ممکن است کمک کننده باشد. مشکلات بینی: شلوغی مزمن بینی یا پارتیشن کج بین سوراخ های بینی ممکن است به خروپف شما کمک کند. 5. دستگاه بستن دهان (چانه بند) نشت دهان در حین CPAP بینی را کاهش می دهد. این دستگاه یک مزیت بزرگ برای کاهش خروپف دارد.

دلایل زیادی برای خروپف کردن افراد وجود دارد. خبر خوب این است که کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کاهش آن انجام دهید. هیچ چیز بدتر از کم خوابی به خاطر آن نیست. خستگی بیش از حد می‌تواند باعث شل شدن عمیق‌تر راه‌های هوایی و ایجاد ارتعاش پر سر و صدا شود. این منجر به باریک شدن گلوی شما می‌شود و در هنگام نفس کشیدن در هنگام خواب، زبان، راه‌های هوایی یا بافت‌های بینی یا گلوی شما می‌لرزد و صدای بلندی ایجاد می‌کند. علائم و نشانه‌های نگران‌کننده‌تر از جمله خفگی یا نفس نفس زدن در هنگام خواب، بیدار شدن غیرمنتظره یا احساس عدم شادابی در بقیه روز است. 9. بهترین بند چانه Rest Premium، محلول خواب موثر ضد خروپف قابل تنظیم، کاهش خروپف و نشت ماسک CPAP، برای مردان و زنان. وضعیت خواب: خروپف به طور کلاسیک در هنگام خوابیدن به پشت شایع‌ترین و بلندترین است زیرا اثر جاذبه روی گلو راه هوایی را باریک می‌کند. وضعیت خواب: نداشتن خواب کافی می تواند منجر به کاهش بیشتر گلو و همچنین خوابیدن به پهلو شود. تغییر وضعیت خوابیدن، از پشت به پهلو.