راه‌های مختلفی برای جلوگیری از خروپف کردن افراد وجود دارد. من مطمئن هستم که شما انواع مختلفی از اقلام ضد خروپف را مشاهده کرده اید که می توان آنها را خریداری کرد. کار در شیفت شب نیز می تواند برنامه خواب شما را خراب کند. در جایی که بالش ضد خروپف به دنبال تغییر روال خواب افراد خروپف است، دهانی ضد خروپف بر روی هدایت مستقیم از بسته شدن گذرگاه هوا تمرکز می کند. بررسی میکروسکوپی کام نرم خروپف‌کنندگان نشان می‌دهد که این کام در اثر ضربه ناشی از خروپف دچار وخامت می‌شود. 1. کاهش تون عضلانی کام نرم و در نتیجه فرو افتادن در مقابل یکدیگر. 8. از داروهای آرام بخش استفاده نکنید زیرا باعث شل شدن بافت ماهیچه ای زبان و کام نرم و افزایش مشکل خروپف می شود. 7. کاهش تن ماهیچه زبان و کام نرم ناشی از افزایش سن. 7. از اسپری بینی برای آبرسانی به پشت گلو، زبان و پوست خود استفاده کنید. 2. دراز کشیدن به پشت که راه هوایی را با پرتاب زبان به عقب مسدود می کند.

از آنجایی که بسیاری از این نوع خروپف‌ها وقتی روی پهلوی خاص خود دراز می‌کشند این کار را انجام نمی‌دهند، یا حداقل کاهش ظاهری در صدای واقعی خروپف وجود دارد، بالش ضد خروپف عمدتاً برای ایجاد راحتی برای افرادی که چنین مشکلی دارند هدف قرار می‌گیرد. میل پوزیشن خوابیدن بر روی کمر خاص خود را به خوابیدن به پهلو تغییر دهید. قسمت بالای صندلی را به شکل J شکل در کنار آن قرار دهید. یک جیب آستین دکمه دار با دو شکل U و یک دایره تشکیل دهید. هنگامی که بدن شما استراحت بهتری داشته باشد دمای بدن و همچنین عملکرد ایمنی شما افزایش می یابد و این بدان معناست که شما قطعا احساس بهتری خواهید داشت و می توانید به طور موثرتری از بیماری جلوگیری کنید. هنگامی که خروپف نکنید، احساس شادابی، شادابی و هوشیاری بیشتری در ساعات بیداری خود خواهید داشت. این مشکل خروپف را کاهش می دهد. 13. آواز خواندن را تمرین کنید. این کار ماهیچه های گلو را تقویت می کند و مشکل خروپف را بررسی می کند. پس از آن، به شدت از سوراخ های بینی خود استنشاق کنید و عضلات گردن خود را منقبض کنید تا صدای ضربان دار تولید شود. از مصرف الکل یا داروهای آرام بخش که می توانند باعث شل شدن عضلات قبل از خواب شوند، خودداری کنید. اگر به یک اسپری پرهزینه نیاز دارید، می توانید از اسپری بینی 30 دلاری استفاده کنید که ممکن است تا حد زیادی به شما در مشکلات خروپف کمک کند.