فقط به این دلیل که شما به طور ناگهانی ساعاتی را که در آن غذا می خورید تغییر می دهید به این معنی نیست که بدن شما به طور خودکار در زمان های جدید احساس گرسنگی می کند. این بدان معنی است که شما قبلاً به ساعت بدن خود کمک کرده اید تا سه ساعت از پنج ساعت اختلاف را تنظیم کند. اگر زمانی که مغزتان به بدنتان می‌گوید بخوابید، باید بیدار باشید و کار کنید، چه؟ در روزهای کاری او سعی می کند تا حدود ساعت 3 بعد از ظهر بخوابد، اما به نظر می رسد همیشه چیزهایی وجود دارد که خواب او را مختل می کند، بنابراین او احساس خستگی زیادی می کند. اما از آنجا که الکل در واقع باعث بیداری در طول شب می شود، تمایل به نوشیدن بیشتر برای سرکوب این بیداری های بعدی وجود دارد. آنها همچنین تصادفات بیشتری دارند، کارآمدتر کار می کنند و استرس بیشتری در خانه دارند. آنها بیشتر به اندازه بادام هستند و دارای آنتن هستند. تا روز عزیمت، ساعت 9 شب به رختخواب می روید. یک حرکت عاقلانه دیگر، مهم نیست به کدام سمت سفر می کنید، این است که مطمئن شوید قبل از حرکت چند شب خوب بخوابید. در این مواقع، ساعات خواب و بیداری را تا جایی که عملی است قبل از حرکت تغییر دهید. همچنین، اگر علائم ترک در چند ساعت پس از آخرین سیگار شما شروع شود، ممکن است ساعت 2 صبح از خواب بیدار شوید.

پس از آن زمان، بدن شما چیزی را تجربه می کند که بی خوابی ترک نامیده می شود و خواب شما در نیمه دوم شب ضعیف است. درمان اختلالات ریتم شبانه روزی اغلب شامل ترکیبی از کرونوتراپی (به تدریج به سمت بالا یا عقب بردن زمان خواب) و نور درمانی (قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای تنظیم مجدد ساعت بدن و تقویت زمان بیداری) است. برای مثال، اگر بدن شما می‌خواهد صبح دیر بخوابید، اما رئیس‌تان نمی‌خواهد، سعی کنید به تدریج زمان خواب خود را افزایش دهید و صبح زود خود را در معرض نور شدید خورشید قرار دهید تا چرخه خواب و بیداری خود را دوباره تنظیم کنید. این ساعت بر چیزهایی مانند اشتها و خواب نظارت می کند و از چیزهایی مانند نور خورشید و تاریکی سرنخ می گیرد. افزایش مصرف الکل خواب را بیشتر مختل می کند و یک چرخه معیوب بدتر شدن خواب و نوشیدن بیشتر رخ می دهد. به خواب رفتن افراد سیگاری بیشتر طول می کشد و در طول شب بیشتر از خواب بیدار می شوند. در فرد مبتلا به آپنه خواب، که قبلاً در طول شب وقفه های زیادی از این قبیل داشته است، الکل باعث طولانی تر و مکرر شدن مکث ها و در نتیجه خطرناک تر می شود. حتی افرادی که به طور متوسط ​​یک بسته یا کمتر در روز سیگار می کشند، درصد بیشتری از شب را نسبت به افراد غیرسیگاری بیدار می کنند.