فقط کافی است مقداری آب لیموی تازه را قبل از رفتن به رختخواب روی لکه هایتان بمالید و بگذارید یک شبه عمل کند. این مراحل را تمرین کنید و به موقعیت زمان و صبر بدهید تا بیماری های قدیمی بهبود پیدا کنند. ترکیب عسل و لیمو نیز روی پوست شما تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت. ممکن است برای شما هم کارساز نباشد – پوست هر کس متفاوت است و در حالی که این درمان برای من و افراد دیگر عالی عمل کرده است، ممکن است داستان متفاوتی برای شما باشد. توجه داشته باشید که درمان آکنه شما فقط باید روی پشت، شانه ها و قفسه سینه انجام شود و هرگز آشکارا صرفاً به این دلیل که ممکن است باعث تحریک شدید پوست ظریف تر صورت شود. پزشک همچنین ممکن است دارویی را تجویز کند که ممکن است کودک شما مجبور باشد برای مدت معینی مصرف کند، اما این دارو معمولاً فقط برای شرایط شدید آکنه نوزاد تجویز می شود. هنگامی که متوجه شدید، می توانید با درمان هایی که به طور خاص برای بهبود این شرایط انجام می شود، مبارزه با جوش های ناحیه قفسه سینه را آغاز کنید.

شرایط مختلف دیگر را به این اضافه کنید و در نهایت شرایط ایده آلی برای مشکلات خواهید داشت. در صورت تمایل می توانید چیزی مانند روغن اسطوخودوس به آب اضافه کنید. اگر بعد از یک ماه آکنه شما بهبود نیافت، می توانید از محلول ده درصد استفاده کنید. برخی از مبتلایان به آکنه دریافته اند که استفاده از آب لیمو طبیعی به پوست آنها کمک کرده است، در حالی که برخی دیگر دریافته اند که بلغور جو دوسر یک پاک کننده طبیعی عالی برای صورت است. تعدادی از درمان‌های طبیعی وجود دارد (به همراه تعداد زیادی درمان غیرطبیعی!) که می‌تواند به شما در درمان آکنه کمک کند. ما قبلاً با این عقیده روبرو بوده ایم که مبارزه با آکنه باید به درون و بیرون انجام شود. ایده خوبی است که یک محلول تمیز کننده عمیق پوست را نیز در نظر بگیرید تا بقایای موجود را به طور کامل پاک کنید. در این مورد، حمام کردن منظم و همچنین انتخاب پارچه های گشاد و قابل تنفس بسیار مهم است. برای شروع یک جوش یا کاربونکل، میکروب ها باید به غده روغن یا عرق یا فولیکول مو راه پیدا کنند. اگر آب گرم شیر شما به اندازه کافی داغ نیست، ممکن است لازم باشد یک کتری را بجوشانید و سینک را با آن پر کنید.

یک لگن را با آب بسیار داغ پر کنید. پوست خود را روی لگن قرار دهید و اجازه دهید بخار پوست شما را باز کند. این کار در وهله اول باکتری ها و روغن هایی که باعث آکنه می شوند را از بین می برد. برخورد منظم با آکنه ممکن است بر نحوه نگاه شما به زندگی و دیدگاه شما نسبت به دیگران تأثیر بگذارد. حتی می تواند بر روابط یک فرد با عزیزانش و سایر افراد تأثیر بگذارد. در حالی که مشخص است که نور خورشید تا حدی به کاهش آکنه کمک می کند، اما می تواند خطرناک باشد زیرا اکنون می دانیم که اشعه ماوراء بنفش در نور خورشید می تواند آسیب های دیگری به پوست نیز وارد کند. این محصولات می توانند مشکلات آکنه شما را بدتر کنند، زیرا پوست شما را خشک می کنند و باعث می شوند چربی بیشتری تولید کنید. از یک یا دو نقطه گرفته تا تولید زیاد آکنه، در صورت وجود، می تواند دردناک باشد. من فکر می کنم ترکیب بخار و روغن درخت چای یک درمان بسیار موثر برای آکنه است و باید آن را امتحان کنید.

سیر یک ماده موثر برای از بین بردن سریع جوش های صورت است زیرا می تواند از بین ببرد. زغال چوب فعال می تواند منافذ را پاک کند. سموم را بدون آسیب رساندن به پوست پاک کنید. برای حفظ سلامت پوست خود باید لایه های مرده پوست را با لایه برداری از بین ببرید. اسیدهای آلفا هیدروکسیل واقعی موجود در سرکه سفید سیب به باز کردن فولیکول ها و شکستن منافذ مرده و سلول های پوست کمک می کند. شما می خواهید هر چیزی را که در منافذ است از بین ببرید. ممکن است لازم باشد چند بار این کار را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید. ابتدا باید روی پاکسازی بهتر منطقه سرمایه گذاری کنید. استفاده از درمان موضعی روی پوست این ناحیه نیز گزینه خوبی است. برخی از داروها همچنین می توانند منبع خوبی برای درمان مراقبت از پوست برای آکنه باشند. این به جلوگیری از آکنه در آینده و راز شفافیت پوست کمک می کند. همه اهمیت تمیز نگه داشتن پوست خود را می دانند (مخصوصاً اگر دارای آکنه یا پوست مستعد آکنه هستید) و بخار دادن به شستشوی پوست از داخل به بیرون کمک می کند (موثرترین راه برای تمیز کردن پوست مطمئناً!). این به کاهش سلول های مرده پوست کمک زیادی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *