متخصص صورت پوست شما را لایه برداری می کند و باکتری ها و آلودگی هایی که باعث آکنه می شوند را از بین می برد. اول از همه، ما یک سیستم پاکسازی کامل پوست را توصیه می کنیم که هم از داخل با آکنه مبارزه می کند (باکتری ها را می کشد) و هم از بیرون (پوست شفاف). این شستشوها بر اساس محلول‌های موثر الکل SD و اسید سالیسیلیک هستند که منافذ را باز می‌کنند و پوست را از آلودگی و باکتری‌ها پاک می‌کنند، در حالی که مکمل‌های گیاهی به بدن کمک می‌کنند تا با باکتری‌های درونی مبارزه کند. سیستم ClearPores از شوینده های عمیق صورت و بدن، یک مکمل گیاهی و کرم های محافظ برای صورت و بدن تشکیل شده است. پنهان کردن بدن یا صورت و احساس شرمندگی فقط به این دلیل که شخص دیگری گفته است که این کار اشتباه است و باید به نوجوانان کمک کرد تا این را ببینند. وقتی می توانید با کمک سیستم 3 قسمتی ClearPores به این مزاحمت پایان دهید، چرا وقت خود را با احساس بدی نسبت به صورت و بدن خود صرف کنید؟ اگر فرد مبتلا به آکنه هستید، سعی کنید صورت خود را بیش از حد نشویید. تصویر شکننده از خود و احترام به خود نوجوانان برای مقابله با فشار اعمال شده توسط نظرات دیگران و مقایسه با الگوهای مختلف که نوجوانان برای خود پیدا می کنند سخت است.

در موارد شدید، تصویر منفی از خود به نفرت از خود تبدیل می‌شود و این شرایط بد شکل به عنوان ابزاری بی‌رحمانه برای تنبیه خود به دلیل عدم موفقیت در رسیدن به برخی استانداردها یا موارد دیگر در نظر گرفته می‌شود. این وضعیت ناخوشایند به دلیل تأثیراتی که در سطح روانی دارد، نفرین بسیاری از نوجوانان است. اما یک وضعیت واقعی که باعث ناراحتی واقعی می شود و چهره جوان را از بین می برد، چیز دیگری است. مرد جوانی که از خود به خاطر داشتن جوش های صورتش متنفر بود، تبدیل به بزرگسالی می شود که از خود متنفر است به خاطر اینکه کمی اضافه وزن دارد یا به اندازه یکی از همکارانش پول در نمی آورد. و اگر این کافی نبود، محصول دارای یک ضمانت بازگشت وجه 6 ماهه شگفت انگیز است که استفاده از آن را عملاً بدون خطر می کند. متأسفانه اگر جستجو برای یافتن مکانی در جهان کافی نباشد، نوجوانان نیز باید با مشکلات پوستی مانند آکنه دست و پنجه نرم کنند.

اسطوخودوس در درمان هیچ عارضه پوستی عالی نیست، اما تقریبا برای هر نوع پوستی مفید است. اگر پوست چرب دارید و مستعد جوش زدن هستید، از فهرستی از لوازم آرایشی برای آکنه صورت استفاده کنید، مانند پودر مناسب برای پوست های مستعد آکنه و زیرسازی برای پوست های مستعد آکنه. متأسفانه، آکنه فقط عمق پوست نیست. پاسخ: مطالعات نشان می دهد که وراثت نقش مهمی در تعیین اینکه چه کسی دچار آکنه می شود، دارد. ما آن را به همه کسانی که در تلاش برای پنهان کردن یا مبارزه با آکنه هستند توصیه می کنیم. به طور طبیعی، نوجوانان تمایل بیشتری به ستایش یا انتقاد از سوی دوستان یا همکلاسی های خود دارند، به این دلیل که والدین شما را به هر حال دوست دارند و به شدت مغرضانه هستند. جوانان به طرز وحشتناکی در مورد ظواهر ظاهری و انتقاد جدی هستند. اما، از آنجایی که نوجوانان می توانند نسبت به یکدیگر بسیار ظالمانه رفتار کنند، انتقاد از همکلاسی ها اغلب نامهربانانه است و هدف آن آزار دادن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *