پوست‌ها دقیقاً نمی‌دانند که چرا این ریش آکنه بسیار رایج است، به‌ویژه در زنان، اما به دلیل تولید بیش از حد چربی است که منافذ شما را مسدود می‌کند. پوستی که با موفقیت درمان شده است همچنان دارای چربی روی سطح خواهد بود تا از خشک شدن بیش از حد پوست شما جلوگیری کند، اما نباید مقدار زیادی از آن وجود داشته باشد. بسیاری از والدین فکر می کنند که این کثیفی است، بنابراین پوست کودک را تمیز می کنند. هر گونه کثیفی که در منافذ مسدود شده به دام افتاده باشد، می تواند محل نگهداری باکتری ها باشد و در واقع منافذ ممکن است عفونی شوند. آب میوه های سیتریک – این نوع آب میوه ها، مانند آب لیمو، به عنوان لایه بردار طبیعی عمل می کنند و سلول های مرده پوست را که ممکن است باعث مسدود شدن منافذ پوست شوند، از بین می برند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که بدن شما در حال حاضر مرحله سختی را پشت سر می گذارد. به یاد داشته باشید که پوست خود را چه به صورت شیمیایی و چه با دست، لایه برداری کنید و این ممکن است به شما کمک کند که منافذ شما عفونی نشوند. اگر آکنه شما بد است و یک یا دو ماه مراقبت از پوست و رژیم غذایی کمکی نمی کند، به متخصص پوست مراجعه کنید. اگر پوست مستعد آکنه یا چرب دارید، این پک صورت از آن مراقبت می کند.

پس از جراحی باید مراقبت های زیادی انجام شود زیرا پوست بدون لایه های بالایی محافظ پوست آسیب پذیرتر خواهد بود. آب از خشک شدن بیش از حد پوست شما که می تواند منجر به آکنه شود، جلوگیری می کند. استفاده از یک محصول متفاوت هر چند روز یکبار نیز می تواند پوست شما را تحریک کند و باعث ایجاد جوش های جدید شود. در اینجا چند درمان طبیعی برای درمان آکنه شما وجود دارد. در اینجا پنج مورد از رایج ترین افسانه ها در مورد آکنه از بین می رود. ممکن است کودک در حال دفع این هورمون های فعال از بدن خود باشد و آکنه نوزادی یکی از راه هایی است که کودک از طریق آن این کار را انجام می دهد. اگر کودک شما را خیلی ناراحت نمی کند، بهتر است بیش از حد نگران آن نیز نباشید. اگر وضعیت آکنه نوزاد شدید است، بهتر است کودک خود را نزد متخصص اطفال یا متخصص پوست ببرید تا بتواند درمان مناسب را توصیه کند.

باید ترکیبی از تعادل تغذیه ای مناسب و مراقبت مناسب از پوست وجود داشته باشد. اگر از پوست خود راضی نیستید و می خواهید آن را زیباتر کنید، این مقاله فقط برای شماست. شما همچنین می توانید ماسک های DIY را در خانه با مواد اولیه در خانه درست کنید. ماسک ها راهی خوب و سریع برای دستیابی و حفظ پوست خوب هستند. افزایش سلول های الاستین در پوست پس از انقباض و کشش به پوست شکل می دهد. اسکارها با قرار گرفتن در معرض نور خورشید بهبود می یابند یا ممکن است اصلاً بهبود نیابند. بنابراین همه ما باید در هنگام خرید محصولات مراقبت از پوست مراقبت ویژه ای داشته باشیم. یکی از راه های مراقبت از آکنه، رعایت بهداشت است. یکی از دلایلی که برای ظهور آکنه پیشنهاد می شود، ژنتیک است: بسیاری از نوجوانان مبتلا به آکنه، والدینی دارند که زمانی به همین شکل رنج می بردند. راه سومی که می‌توانید تشخیص دهید آیا درمان آکنه‌تان جواب می‌دهد این است که به آکنه خود نگاه نکنید، بلکه به ظاهر و احساس پوستتان نگاه کنید. تا جایی که می توانید آب مصرف کنید تا پوستی درخشان و مرطوب داشته باشید. با این حال، در استفاده از بنزوئیل مراقب باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *