بهتر است آجیل های جایگزین بی خطر برای آکنه مانند بادام و بادام هندی را در رژیم غذایی خود بگنجانید، زیرا باعث التهاب نمی شوند یا بر سطح آندروژن تأثیر نمی گذارند. برخی غذاها سطح قند خون شما را سریعتر از سایرین افزایش می دهند. آیا مصرف میوه گواوا می تواند فشار خون و چربی خون را کاهش دهد؟ آنها نرم، اغلب با پایه کمی چین و چروک هستند، و ممکن است به دلیل رگ های خونی که درست زیر جای زخم قرار دارند، ظاهری مایل به آبی داشته باشند. از آنجایی که پوست انفجارهای قدرتمندی از انرژی لیزر را جذب می کند، ممکن است قرمزی پس از درمان برای چندین ماه وجود داشته باشد. فواید زیبایی از تزریق کلاژن معمولاً 3 تا 6 ماه طول می کشد. تزریق کلاژن اضافی برای حفظ مزایای زیبایی با هزینه اضافی انجام می شود. ماکول‌های آتروفیک معمولاً وقتی روی صورت ظاهر می‌شوند نسبتاً کوچک هستند، اما ممکن است یک سانتی‌متر یا بیشتر روی بدن باشند. استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی البته منافذ پوست صورت شما از جمله روی پیشانی را مسدود می کند. تعریق می تواند منافذ را مسدود کند و باعث تحریک قابل توجهی شود.

لبنیات یکی از التهاب آورترین غذاهایی است که می توانید مصرف کنید. یکی از مواردی که می تواند روی پوست شما تأثیر بگذارد رژیم غذایی است. بسیار خوب، ما در مورد همه این عوامل بحث نمی کنیم و از نظر پزشکی در مورد آن صحبت نمی کنیم، بلکه فقط در مورد مواد غذایی برای پیشگیری از آکنه به عنوان یکی از عوامل بالا صحبت خواهیم کرد. پیشگیری بسیار مهم است زیرا این وضعیت معمولاً ناحیه صورت را تحت تأثیر قرار می دهد، اگرچه در پشت، شانه ها و بازوها نیز رخ می دهد. اما هنگامی که آکنه مردانه رخ می دهد، اغلب مواد شیمیایی خشن مورد استفاده برای جلوگیری از لک های صورت برای استفاده در پوست ظریف مردانه بسیار قوی هستند. آیا حاضرید “با زخم های خود زندگی کنید” و منتظر بمانید تا آنها به مرور زمان محو شوند؟ با گذشت زمان، رنگ این اسکارها در افراد دارای پوست سفید از مایل به آبی به سفید عاجی تغییر می کند و بسیار کمتر آشکار می شود. در افراد با پوست تیره تر، درم ابریژن ممکن است باعث تغییراتی در رنگدانه شود که نیاز به درمان اضافی دارد. نتایج طولانی‌تر ممکن است با چندین روش انتقال چربی به دست آید.

نوع لیزر مورد استفاده بر اساس نتایجی که لیزر درمانی به آن دست می یابد، تعیین می شود. در برخی موارد، تنها یک درمان برای دستیابی به نتایج دائمی لازم است. اگر مشکلات شدید آکنه دارید، ممکن است نیاز به مشورت با یک متخصص پوست داشته باشید، اما در موارد خفیف، استفاده منظم از ماسک لایه بردار زغال فعال می تواند آکنه روی صورت را تا حد زیادی کاهش دهد. برای داشتن پوستی بی عیب و نقص به غیر از دستگاه نور قرمز درمانی، می توانید دستگاه آکنه نور آبی را خریداری کنید. نحوه درمان آکنه و پاکسازی دائمی پوست، از بین بردن بسیاری از انواع اسکار و علائم آکنه، بدون استفاده از دارو، بدون کرم یا پماد به طور طبیعی و دائمی در خانه را کشف کنید. احساسی که نسبت به جای زخم دارید. قبل از اقدام به درمان اسکار آکنه، باید با متخصص پوست خود در مورد این سؤالات و سؤالات دیگری که فکر می کنید مهم هستند صحبت کنید.

شما شاهد کاهش اسکار خواهید بود و در مدت کوتاهی احساس خوبی خواهید داشت. برخی از اسکارهای یخ‌چینی ممکن است با برداشتن پانچ از هر اسکار جدا شوند. اسید رتینوئیک موضعی ممکن است مستقیماً روی کلوئید اعمال شود. این وضعیت گاهی اوقات “الاستولیز پری فولیکولی” نیز نامیده می شود. ضایعات ممکن است برای ماه ها تا سال ها باقی بمانند. به خاطر داشته باشید که برای این کار، زمان زیادی نیاز است، در واقع بیش از چند ماه. می توانید با مخلوط کردن خاک رس بنتونیت با چند قطره روغن چریش ماسک صورت درست کنید. خوشبختانه، مطمئناً تعدادی از کارها را می توان روزانه انجام داد تا مطمئن شویم که پوست ما کمتر تمایل به شعله ور شدن دارد. اینها تصمیمات شخصی هستند که فقط شما می توانید بگیرید. شما مجبور نخواهید بود که آنها را به طور کلی از زندگی خود حذف کنید، اما اگر بتوانید آنها را کاهش دهید قطعا کمک می کند. بعد از اینکه کاملا شسته و خشک شد، یک لایه نازک روی صورت خود بمالید.

در این روش هر اسکار تا لایه چربی زیر پوست برداشته می شود. سوراخ ایجاد شده در پوست ممکن است با بخیه یا پیوند پوستی کوچک ترمیم شود. از آنجایی که چربی طی یک دوره 6 تا 18 ماهه دوباره جذب پوست می شود، این روش معمولاً باید تکرار شود. اسکارهای برش یخ ممکن است در طول زمان به اسکارهای فیبروتیک افسرده تبدیل شوند. لیزرهای با طول موج و شدت مختلف ممکن است برای بازسازی بافت اسکار و کاهش قرمزی پوست اطراف ضایعات آکنه بهبود یافته استفاده شود. داغ‌ترین درمان‌های آکنه صرفاً با علائم آکنه (یعنی جوش‌ها، دانه‌های سرسیاه و کیست‌هایی که روی پوست ظاهر می‌شوند) سروکار دارند، در حالی که علت واقعی آکنه را نادیده می‌گیرند. اخیراً، بسیاری از مردم داروها و درمان‌های دارویی را انتخاب کرده‌اند که به صورت تجاری در بازار موجود است. فقط سلول های سطحی پوست برداشته می شوند، بنابراین زخم اضافی ایجاد نمی شود. چربی در زیر سطح پوست تزریق می شود تا جای زخم های افسرده را افزایش دهد. تصور می شود که این موثرترین درمان برای اسکار آکنه باشد. علاوه بر این، آکنه نیز به این دلیل رخ می دهد که منافذ پوست شما با سبوم یا روغن، پوست مرده یا باکتری مسدود می شود. پیوند پوست ممکن است تحت شرایط خاصی ضروری باشد – به عنوان مثال، گاهی اوقات درم ابریژن تونل های وسیع و وسیعی را باز می کند (که به آن مجاری سینوسی نیز می گویند) ناشی از واکنش التهابی به سبوم و باکتری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *