اگر همه چیز کار کند، مشکلات مربوط به سم زدایی پوست و قوی ماندن سیستم ایمنی شما به اندازه کافی برای مبارزه با باکتری های ساده به نفع شما خواهد بود و پس از آن شانس شما برای تمیز و زیبا نگه داشتن پوست بسیار بهبود می یابد. لکه های تیره نتیجه تولید بیش از حد یا رنگدانه های پوست و آسیب رادیکال های آزاد هستند. صورت پر از لکه های قرمز برای یک نوجوان به اندازه کافی بد است، اما برای بزرگسالان بی نهایت بدتر است. لکه های تیره رنگدانه نیز نامیده می شود که به دلیل قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید ایجاد می شود. آکنه بزرگسالان که اغلب جنبه تاریک آکنه نامیده می شود، یکی از موضوعات شرم آور در میان بزرگسالان است، عمدتاً به این دلیل که اکثر افراد با افزایش سن به طور طبیعی از شر آن خلاص می شوند. آسپرین حاوی اسید سالیسیلیک است که به نام بتا هیدروکسیل اسید (BA) نیز شناخته می شود، که ماسک آووکادو برای آکنه به ماسک صورت آووکادو برای آکنه کمک می کند تا با آکنه، قرمزی و تورم مبارزه کند. این ماسک برای بهبود آبرسانی و درخشندگی بیشتر پوست نیز موثر است.

با این حال، قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه خورشید ممکن است باعث بثورات پوستی شود. بسیاری از افراد سعی می کنند تا زمانی که ممکن است ظاهر جوان خود را حفظ کنند، اما گاهی اوقات چین و چروک ها آنها را از بین می برند. با این حال، بهتر است به یاد داشته باشید که مرطوب کردن داخل و خارج برای بهترین نتایج ضروری است. آب و هوای خشک و فصل گرمایش داخلی نیز توجه ویژه ای به مرطوب سازی دارد. هنگامی که رطوبت نسبتاً کم است به مراقبت مرطوب کننده خاصی برای پوست ما نیاز است زیرا باعث تبخیر سریعتر رطوبت پوست می شود. محافظت از پوست در برابر نور خورشید می تواند به شما در حفظ رطوبت و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های پوستی کمک کند. هنگامی که دیگر در معرض نور خورشید یا مواد سمی گیاهان قرار نگیرید، بثورات خود به خود از بین می روند. شایع ترین نوع بثورات پوستی در تابستان، راش آفتاب است. این نوع بثورات بیشتر مختص افرادی است که پوست آنها بسیار حساس است و نمی تواند برای مدت طولانی در مقابل نور شدید خورشید مقاومت کند. اگر بثورات با تب یا خارش غیرقابل تحمل همراه است، فوراً به پزشک مراجعه کنید.

بسیار مهم است که صورت خود را دو بار در روز با پاک کننده بشویید حتی اگر هیچ آرایشی ندارید. این یک یا دو بار در روز استفاده می شود. یک خمیر دندان را روی نوک نشانه یا نوک انگشت خود بمالید، آن را روی جوش قرار دهید و بگذارید یک شب بماند تا خمیر سفت شود. هک، هر زمان که به طور خاص عکس زیبایی داشته باشم، همیشه آن روز صبح با یک جوش تنها در جایی روی پیشانی ام بیدار می شوم که نمی توان آن را پنهان کرد – برو چهره (از ستاره های من برای فتوشاپ تشکر می کنم)! این که آیا می خواهید به من کمک کنید، یا سوالی دارید، یا می خواهید ایده ای را پیشنهاد دهید، یا هر چیز دیگری – لطفا در تماس با من دریغ نکنید. من از این محصول (تقریبا یک هفته است) در کنار فروزا گلوتا 4 در 1 استفاده می کنم تا به روشن شدن پوستم به دلیل پرپیگمانتاسیون و همچنین کاهش جوش های آکنه کمک کند. ترفند بزرگ در اینجا یافتن محصولی حاوی این اسید است. بزرگسالانی که از آکنه رنج می برند باید از پاک کننده های قوی حاوی مواد شیمیایی قوی اجتناب کنند. از خوردن غذاهای حاوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *