غلظت‌های 2 درصدی هیدروکینون که بدون نسخه در ایالات متحده و کانادا موجود است به اندازه فرمول‌های تجویزی 3 و 4 درصد مؤثر نیستند، زیرا شروع اثر آنها دیرتر از غلظت‌های بالاتر است. اگر وضعیت شما دیگر به درمان‌های خانگی شما پاسخ نمی‌دهد، ممکن است زمان درمان قدرت تجویزی فرا رسیده باشد. پارامترهای زیادی برای انتخاب یک مدل مناسب وجود دارد که برخی از آنها باید در نظر گرفته شوند و برخی ممکن است مفید نباشند. هر روز بیرون می‌رفتم و آن را آبیاری می‌کردم، مطمئن می‌شدم که خاک شل و مرطوب باشد، و هر گونه حشره‌ای که ممکن است نیاز به جابجایی به مزارع ما داشته باشد را جستجو می‌کردم. این گیاه همیشه در حال رشد است و در صورت نیاز می توانید همیشه آن را از زمین بیرون بیاورید و بوی مرکباتی که بادرنجبویه دارد را استشمام کنید. در اولین روز گرم دویدم بیرون تا ببینم آیا گیاه برگشته است یا نه. وقتی یک درمان جدید آکنه را امتحان می‌کنید، به سمت آینه می‌روید تا ببینید آیا آن لک‌های زشت روی صورتتان به نحوی جادویی یک شبه ناپدید شده‌اند. اما، بله، اضافه کردن آنها به برنامه روزانه خود قطعا سلامت شما را در دراز مدت بهبود می بخشد. سوزانا آن را به عنوان یک مداخله تقریباً الهی توصیف کرد که این گیاه همیشه در زمستان در کنار شما خواهد بود.

یک روز سوزانا که در خانه رزماری کارآموزی می‌کرد، کاربردها و خواص مختلف گیاهان عمومی باغ را برای من توضیح می‌داد. استفاده از داروی آکنه تنها یکی از راه‌هایی است که می‌توانید مشکل آکنه را کنترل کنید. ابتدا، آکنه خفیف را با یک دوش ساده تا حد امکان، با درمان لکه‌های سالیسیلیک اسید یا بنزوئیل پراکسید به افراد مبتلا، به ویژه در شب، کنترل کنید و روزانه با پاک‌کننده‌های مبتنی بر اسید سالیسیلیک بشویید. یکی از اولین و شاید شناخته شده ترین درمان ها برای آکنه خفیف، بنزوئیل پراکسید است. عسل یکی از مواد سرشار از فواید سلامتی برای بدن است که علاوه بر سلامتی، فواید عسل برای صورت و لب‌ها نیز در بین جامعه رواج داشته است. روغن بادام منبع اصلی و غنی ویتامین E است. این روغن تغذیه مناسب مورد نیاز پوست شما را تامین می کند. در صورت تمایل یک یا دو قطره اسانس اضافه کنید. کرم قطره آب پوست لیوان گوجه فرنگی تازه این کرم به عنوان یک کرم شروع می شود و سپس به یک تونر مایع تبدیل می شود که عمیقاً در پوست خیس می شود تا به تامین مجدد در طول روز کمک کند.

3. سعی کنید از گیاهان در مایه استار فروت استفاده کنید تا مانند فرنی یکدست شود و نمک آب را به دلخواه مخلوط کنید، اسکراب بدن نیز به عنوان یک قابض عمل می کند که به کاهش باز شدن بیش از حد منافذ کمک می کند. قبل از استفاده روی صورت ابتدا صورت را تمیز کنید و سپس با آب داغ بخار دهید تا منافذ باز شود تا ماسک کاملا جذب شود. استفاده منظم از فیشال‌های خاک رس سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد، گردش خون را در پوست بهبود می‌بخشد، خشکی‌ها را از منافذ پاک می‌کند و درخشندگی سالمی را به ارمغان می‌آورد. آشپزی تجهیزات آشپزخانه مورد استفاده در رستوران ها با نوع وسایل مورد استفاده در خانه های معمولی بسیار متفاوت است. دستور تهیه ماسک صورت زیر آسان است و می توان آن را با توجه به نوع پوست خاص و ترجیحات شخصی شما تنظیم کرد. مواد پودر شده را با هم مخلوط کنید تا 4 اونس به دست آید. از خاک رس خشک صورت و در 4 اونس نگهداری کنید. شیشه. برای استفاده، تقریباً 1/2 اونس اضافه کنید. از گیاه خاک رس خشک را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید و به اندازه کافی آب گرم یا هیدروسول را مخلوط کنید تا خمیری به دست آید.

ماسک های صورت خاک رس را نباید از قبل مخلوط با عامل مرطوب کننده نگهداری کرد. محتوای معدنی بالای خاک رس باعث جوانسازی پوست می شود در حالی که خاک رس لایه برداری می کند و گردش خون را در پوست تحریک می کند. خاک رس های درجه فنی اغلب دارای مقادیر خطرناکی سرب هستند و باید از آنها اجتناب شود. هنگام خرید خاک رس، حتماً خاک رس هایی را خریداری کنید که دارای درجه آرایشی یا دارویی هستند. خاک رس های آرایشی از محتویات معدنی مختلفی تشکیل شده اند و هر نوع خاک رس تأثیر متفاوتی بر روی پوست دارد. خاک رس آرایشی و گیاهانی را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست شما باشد. خاک رس توانایی جذب چربی اضافی، آلودگی و سموم مضر را از پوست دارد. آنها پوست را لایه برداری، تمیز و تقویت می کنند و در عین حال گردش خون را بهبود می بخشند. اجازه دهید حداقل 30 دقیقه بماند و آن را با آب تمیز بشویید تا پوستی صاف و درخشان داشته باشید. بعد از یک فصل بچه دار شدن بادرنجبویه من اجازه دادم پاییز و زمستان تمام شود. حبه های سیر را چرخ کرده و به صورت خوراکی روزانه مصرف کنید تا خونتان تصفیه شود، در نتیجه پوستی زیباتر خواهید داشت. به منظور بررسی منصفانه Skinderma Pro، ما جوایز یا هیچ هدیه رایگانی را در نظر نمی گیریم، در هر صورت، هدایا و جوایز رایگان اگر خود محصول موثر نباشد بی فایده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *