بعد از یک فصل بچه دار شدن بادرنجبویه من اجازه دادم پاییز و زمستان تمام شود. وقتی برای اولین بار شروع به مطالعه جدی در زمینه گیاه درمانی کردم، عاشق بادرنجبویه شدم. برای دیگران، بادرنجبویه در هر موقعیتی که باشد به طرز باورنکردنی رشد می کند. وقتی بادرنجبویه در گفتگو مطرح شد، چشمانش روشن شد. این گیاه همیشه در حال رشد است و در صورت نیاز می توانید همیشه آن را از زمین بیرون بیاورید و بوی مرکباتی که بادرنجبویه دارد را استشمام کنید. او توضیح داد که بادرنجبویه هرگز واقعاً در زمستان نمی میرد. در بیرون رگبار دائمی سرما بود و من صادقانه مطمئن نبودم که بادرنجبویه برمی گردد یا خیر. برخلاف تقریباً هر کس دیگری که بادرنجبویه پرورش داده است، من و مادرم در ابتدا این کار را دشوار دیدیم. در اولین روز گرم دویدم بیرون تا ببینم آیا گیاه برگشته است یا نه. هر روز بیرون می‌رفتم و به آن آب می‌دادم، مطمئن می‌شدم که خاک شل و مرطوب باشد، و هر گونه حشره بدی را که ممکن است نیاز به جابجایی به مزارع ما داشته باشد، جستجو می‌کردم.

شما فقط به یک درمان آکنه نیاز دارید که مطمئناً بهترین ظاهر پوست شما را نشان دهد. تورم و قرمزی پوست شما کاهش می یابد زیرا پوست شروع به گردش خون بیشتر می کند. جای تعجب است که بسیاری از مردم به جای جستجوی یک سالن زیبایی خوب و یک متخصص زیبایی حرفه ای، زمان بیشتری را صرف خرید ترفند می کنند. دلیل اینکه افراد دچار مشکلات صورت می شوند، عدم تعادل ph است. · سرشار از سدیم است و به تعادل الکترولیت ها و خنثی کردن اسیدهای خون کمک می کند. · با تنظیم قند خون و بهبود متابولیسم چربی به کاهش وزن کمک می کند. · اگر از آنتی بیوتیک ها و/یا داروهای دیگری که سطح قند خون را کاهش می دهند یا به عنوان دیورتیک عمل می کنند، استفاده می کنید، با پزشک خود مشورت کنید. · به کاهش سطح کلسترول و اسید اوریک در بدن کمک می کند. · این گیاه به درمان سندرم روده تحریک پذیر کمک می کند. این درمان را یک بار در روز (هر روز صبح یا شب) مانند یک جایگزین طبیعی برای درمان های معمولی برای آکنه بدن انجام دهید.

درمان مراقبت از پوست برای آکنه همیشه تقاضای زیادی دارد زیرا این یک اختلال پوستی بسیار شایع است. سالن های زیبایی بسیار خوبی وجود دارند که از هر علامت صورت مراقبت می کنند، آن را با جدیدترین کرم ها و لوسیون ها درمان می کنند. آنها به صورت پودر خوب در دسترس هستند و تقریباً در تمام رژیم های زیبایی سنتی وجود دارند. اگر لباس‌های تنگ می‌پوشید و در عین حال زیاد عرق می‌کنید (مثلاً اگر با کت و شلوار ورزشی تنگ ورزش می‌کنید یا در تابستان لباس تن بسته می‌پوشید، به احتمال زیاد به آکنه بدن مبتلا می‌شوید. آکنه چیزی است که بیشتر در نوجوانان و نوجوانان دیده می شود. بسیاری از نوجوانان به این نوع آکنه مبتلا می شوند. روغن زیتون بهترین نوع پاک کننده خانگی برای پوست های چرب است. هر روغنی مانند روغن بادام، روغن نارگیل، روغن زیتون یا روغن کرچک مصرف کنید. آب گرم، اگر پوست احساس سفت کرد، می توان بعد از آن از روغن سبکی مانند کاملینا استفاده کرد. در صورت تمایل یک یا دو قطره اسانس اضافه کنید. ایزولاژن شرکتی است که می تواند مواد شیمیایی را به آرایش صورت شما اضافه کند تا به پاک کردن آن کمک کند. افزودن گیاهان به فواید بیشتری می‌افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *