مانند بسیاری از مشکلات دیگر که همه ما داریم و همچنان تحمل می کنیم، ابتلا به یک مشکل پوستی مزمن مانند آکنه نیز زندگی را به شدت ناعادلانه می کند. تاثیر آکنه ولگاریس صورت بر کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی می‌تواند عمیق و مشابه آن چیزی باشد که توسط بیماران مبتلا به سایر بیماری‌های مزمن مانند دیابت و آسم گزارش شده است. همان زن قوی و حساسی که هستید بمانید و در زندگی پیروز خواهید شد. او آکنه‌های من را پاک کرد، محصولاتی را برای پوست بسیار حساس من توصیه کرد (که نمی‌دانستم دارم) و میکرودرم ابریژن و «لایه‌برداری» به من داد تا جای جوش‌هایم را پاک کنم. متخصص پوست چندین دوره آنتی بیوتیک را توصیه کرد (که باعث شد سیستم ایمنی بدن من آسیب دیده باشد). حتی اگر موفق شده اید در نبرد با آکنه پیروز شوید، به جنگ با زخم هایی که به طور نامحدود پشت سر گذاشته است ادامه می دهید. من فکر می کنم کسی باید قبلاً درمان آکنه را پیدا کرده باشد، داشتن آن جالب نیست. مقایسه پوست «ما» با پوست آن‌ها نوشته ماری بوزوزو آیا تا به حال دیده‌اید که به طور تصادفی و بدون هیچ دلیل دیگری جز تحسین (خوب، بیشتر شبیه به حسادت) فردی که به عنوان پوست شفاف و صاف شناخته می‌شود، به او خیره شوید؟

شما ساختار استخوانی دوست‌داشتنی دارید (آن گونه‌ها!) و چهره‌ای زیبا، چشم‌های آبی درشت و دهان کمانی کوپید. خداوند این ویژگی های زیبا را به شما عنایت کرده است. این واقعیت که شما در حال حاضر مقداری آکنه دارید درست است، اما از زیبایی صورت شما نمی کاهد. به زبان ساده، شما حتی به بهای خوشبختی خود از آنها فراتر رفته و خواهید رفت. امیدواریم این به شما کمک کند تا تصمیمی آگاهانه در مورد به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی با ما بگیرید. پوشش آکنه، آموزش آرایش شب قرار ملاقات! اطلاعات تماس: در صورت خرید آنلاین، نام، آدرس، آدرس ایمیل، شماره تلفن، کشور محل سکونت، تاریخ تولد، عنوان (خانم/آقای) شما را جمع آوری می کنیم. برای مقابله با اثرات استرس نیاز به آرامش داشت و تأثیرات عمیق روانی و اجتماعی آن لزوماً با شدت آن ارتباطی ندارد.

این عادلانه نیست! در کنار روزهای تنبل طولانی، ساحل زدن، حمام آفتاب، و خرید سهم منصفانه در سهام اسپری‌های دافع حشرات و آنتی هیستامین‌ها، باید با افزایش دما نیز تانگو کنیم. از آنجایی که هر فردی دارای نوع دیگری است که با پوست مرتبط است، برای درمان آکنه به نوع متفاوتی نیاز است. با این حال، بارها کار می کند، و در حال حاضر واقعا چیز بهتری برای روی پوست وجود ندارد، آیا در حال حاضر وجود دارد؟ پودر چوب صندل و خمیر گل رز که به طور منظم روی جای آکنه در شب استفاده می شود به شما کمک می کند تا از شر جای جوش خلاص شوید. افرادی که جوش ها و لک ها را طوری سوراخ می کنند که گویی حباب را سوراخ می کنند، خطر التهاب پوست و اسکار آکنه را تشدید می کند. به نظر می رسد مبارزه با جوش های صورت برای همه کسانی که از این مشکل رنج می برند یک هدف اساسی است و این قابل درک است زیرا در هر صورت جذابیت شما با این موضوع ارتباط مستقیم دارد. گلبول های سفید شکست خورده ما باعث ایجاد تورم در پوست ما می شوند که برای ما به عنوان جوش شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *