بسیاری از افرادی که از آکنه رنج می برند به دنبال یک درمان آکنه هستند که موثر باشد. آکنه روی صورت شما بسیار جدی تر است زیرا بدیهی است که اولین چیزی است که مردم می بینند. برخی از افراد ممکن است با برخی از درمان‌های آکنه عوارض جانبی داشته باشند و اگر مشکلات آکنه‌شان پایدار است، ممکن است بخواهند یک درمان طبیعی را امتحان کنند. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که ناحیه ای از صورت شما که شامل پیشانی و پایین بینی شما می شود (به نام T-zone) ممکن است چربی بیشتری نسبت به بقیه قسمت های صورت شما داشته باشد. در صورت امکان، اجازه دهید تا چند دقیقه بعد از ماساژ روی صورت بماند، زیرا این اجازه می دهد تا زیبایی طبیعی بیشتری نفوذ کند! در چند پانسمان درمان می شود. 3. پس از خشک ماندن پوست به مدت یک ساعت، پانسمان هایی از چند لایه گاز را با محلول اشباع گرم نمک اپسوم با یک برنامه تکراری دو ساعته و یک ساعت استراحت مرطوب نگه دارید. همچنین برای تسکین پوست خشک تحریک شده و همچنین پوست مستعد آکنه مفید است زیرا رشد میکروبی را مهار می کند.

کندر در کرم های چین و چروک، لوسیون ها، اسکراب های امولسیون کننده و پمادها استفاده می شود، زیرا پوست را جوان می کند، پوست مسن را تقویت می کند، به عنوان یک قابض برای پوست های مستعد آکنه جوان تر، و به طور کلی یک اثر آرام بخش و تسکین دهنده دارد. چنین رژیمی نه تنها به پوست شما کمک می کند، بلکه برای وضعیت کل بدن نیز مفید خواهد بود. درجه بالاتر کندر همچنان کمی در مرکز و رنگ مات خواهد بود. کندر و مر، دو رزین باستانی که امروزه هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرند، هدایای گران‌قیمتی را که حدود 2000 سال پیش به کودک مسیح داده شده است، به یاد می‌آورند. در اینجا دو ماسک برای امتحان وجود دارد. اینجاست که نیاز به درما رولر Dr Roller احساس می شود. شما فقط باید به چند نکته معقول توجه کنید. با نکات ساده آکنه در این مقاله شروع کنید. این صابون ها در فروشگاه etsy من در دسترس خواهند بود و آماده ارسال در 7 نوامبر هستند (آنها به روش سرد ساخته شده اند و باید درمان شوند). در حال حاضر راه دیگری برای درمان چربی پوست سر پیدا کرده ام. او واقعا با استعداد است و من بسیار خوشحالم که او را پیدا کردم!

شکر قهوه ای برای اسکراب صورت شما چون ملایم تر است، شکر سفید برای بدن. شکر قهوه ای یا شکر سفید؟ آکنه، جوش، لکه های سفید ناشی از موهای زیر پوستی، جوش های سرسیاه. 4. هویج: هویج همچنین بهترین درمان طبیعی برای جوش و آکنه است، بنابراین باید هویج بخورید. هنگامی که غدد چربی با مواد روغنی که ایجاد می کنند مسدود می شوند، تجمع آنها باعث ایجاد جوش می شود. من معتقدم درمان طبیعی جوش ها بهترین راه حل است، می تواند تمام نتیجه نهایی را که برنامه های دیگر نمی توانند ارائه دهند ارائه دهد. این اطمینان حاصل می کند که pH متعادل است، ماسک جوش شیرین برای آکنه: و مرطوب کننده لازم است به پوست اضافه شود. من بلغور جو دوسر کلوئیدی (که اصطلاح پودر بلغور جو دوسر آسیاب شده است) را به این صابون به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی، مغذی و تسکین دهنده آن اضافه کردم. در این دستور صابون من از روغن پرتقال به عنوان رایحه شاداب کننده و به دلیل خواص طبیعی فوق العاده آن استفاده کردم. اکنون دستور العملی وجود دارد که ساده، مقرون به صرفه و کاملاً شگفت انگیز است. من مدتهاست که می خواستم از اینها در یک دستور صابون خانگی استفاده کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *