دلیل اینکه افراد دچار مشکلات صورت می شوند، عدم تعادل ph است. سپس می توانید بهترین توصیه ها را برای وضعیت خود دریافت کنید، به خصوص اگر داروهای دیگری مصرف می کنید یا شرایط پزشکی دارید. با این حال، برای ملتهب ترین ضایعات و جوش هایی که قبلاً دارید، حداقل کار را انجام می دهد. اگر تصمیم به استفاده از آن دارید، از آن برای جلوگیری از بروز ضایعات بیشتر استفاده کنید. این آکنه به دلیل پاسخ سیستم ایمنی متورم تر خواهد شد. تمیز کردن بیش از حد پوست نیز شرایط را بدتر می کند. ژل آلوئه ورا اسکار آکنه – آلوئه ورا شاید یکی از زیباترین چیزهایی باشد که می توانید روی پوست استفاده کنید. باز هم، به یاد داشته باشید که با متخصص پوست خود در مورد آنچه برای شما و پوست شما مفید است صحبت کنید (چیزهایی که برای دوستان شما یا بازبینان آمازون کار می کنند، ممکن است همیشه بهترین درمان برای شما نباشند). با این حال، اگر به فکر استفاده از آن هستید و باردار یا شیرده هستید، باید با پزشک خود صحبت کنید. متخصص پوست شما بهترین فردی است که می توانید با او صحبت کنید، از صحبت کردن با او و درخواست مشاوره خجالت نکشید.

بهترین کرم درمان آکنه – داروی موضعی ضد آکنه با اسید سالیسیلیک و روغن درخت چای. آنها معمولاً همراه با سایر داروهای آکنه استفاده می شوند. اما، قبل از امتحان محصولات آکنه، مهم است که بدانید چه چیزی باعث ایجاد آکنه در همه جا حاضر و آزار دهنده می شود. آلرژی. اگر قبلاً واکنش های آلرژیک به اسید سالیسیلیک یا سایر داروهای موضعی را تجربه کرده اید، به پزشک خود اطلاع دهید. به پزشک خود بگویید در حال حاضر چه داروهایی مصرف می کنید. تداخلات دارویی برخی از داروها با اسید سالیسیلیک به خوبی کار نمی کنند. مدتی طول می کشد تا ببینیم کار می کند. متعهد شوید که برای به دست آوردن و شفاف نگه داشتن پوستتان هر کاری که لازم است انجام دهید. اما به هیچ وجه پوست من احساس ناراحتی یا بسیار چرب نمی کند. پوست را مانند ملیله ای از پارچه های گشاد در نظر بگیرید که توسط نیروهای شیمیایی قوی بسته شده است. روی این اتصالات شیمیایی عمل می کند تا به بیرونی ترین لایه های مرده اجازه دهد که به راحتی و بدون پیان از روی پوست بیفتند.

با توجه به این واقعیت که مشکل آکنه در زیر سطح خارجی پوست قرار دارد، مکانیسم لایه برداری امکان تجدید دقیق آن را فراهم می کند. فرکانس درمان آکنه در هر فردی بسته به شدت آکنه متفاوت است، اما اغلب دو بار در هفته برای یک دوره 4 تا 6 هفته ای است. بنابراین باید تلاش کنیم تا کاری برای پیشگیری و درمان آکنه بزرگسالان انجام دهیم، زیرا همه می‌دانند که پیشگیری از هر بیماری بسیار آسان‌تر از درمان آن است. اگر مخلوط شوند، اکثر ترکیباتی که برای درمان آکنه ولگاریس ایجاد شده بودند از همه مواد شیمیایی ممکن استفاده می کنند که با یکدیگر مقابله نمی کنند. دانستن بیشتر در مورد این نکات واقعاً می تواند به شما در مورد این نوع درمان مراقبت از پوست اطمینان دهد. بعد از استفاده از این محصول پوست من خشک یا سفت نمی شود. اگر از اسید سالیسیلیک همراه با سایر محصولات درمان آکنه مانند بنزوئیل پراکسید یا رتینوئیدهای موضعی استفاده می کنید، احتمالاً عوارض جانبی مهم تری خواهید داشت. احتمالاً فقط از 4 تا 6 هفته شروع به مشاهده برخی نتایج خواهید کرد، پس از آن باید برای اثرات طولانی مدت به استفاده از آن ادامه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *