هر بار بعد از تمرین و بعد از هر بار کثیف شدن یا گرد و خاک دوش بگیرید. هنگام خرید پاک کننده، بهتر است تصمیم بگیرید که همیشه ژل دوش یا هر پاک کننده دیگری با پایه مایع یا ژل خریداری کنید. با این حال، مطمئن شوید که پاک کننده آنقدر خشن نباشد که چربی طبیعی پوست را از بین ببرد. سرمایه گذاری روی محصولاتی که باعث می شود من از بیرون بهتر به نظر برسم و به نوبه خود احساس بهتری در درونم ایجاد می کند. به طور کلی، ممکن است به نظر برسد که آکنه بدن کمتر گسترده است، زیرا در مقایسه با تعداد افرادی که می گویند لکه های روی صورت خود را تحمل می کنند، افراد کمتری از ابتلا به آن شکایت دارند، اما این درست نیست. ابزارهای مختلفی مانند ست های لایه برداری و غلتک های میکرونیدلینگ وجود دارند که نقش مهمی در بی عیب و نقص به نظر رسیدن پوست شما دارند. انسان ها موجودات نسبتاً آسیب پذیری هستند. میلیون ها نفر از آکنه گردن، آکنه پشت، آکنه قفسه سینه، آکنه باسن رنج می برند – این چهار مورد شایع ترین هستند. برای جلوگیری از باکتری های آکنه سینه می توانید از لیمو به دلیل خاصیت ضد باکتریایی آن نیز استفاده کنید. اگر در قسمت‌هایی از بدن مانند سینه و پشت آکنه دارید، لباس‌های گمشده بپوشید.

چنین آب آلوده آسیب زیادی به پوست وارد می کند و اگر بعد از چنین شنا روی برخی از قسمت های پوست خود آکنه داشتید نباید تعجب کنید. انتشارات زیاد، مطالعات زیاد، روش‌های درمانی فراوان، اما با وجود تمام نقاط زشت بارها و بارها ظاهر می‌شوند. ابتدا لکه های آکنه را با پاک کننده ترجیحی تمیز کنید (پاک کننده پوستی که معمولاً از آن استفاده می کنید این کار را انجام می دهد)، سپس آب و جوش شیرین را مخلوط کرده و مخلوط را روی لکه های آکنه بمالید. دلایل متعددی وجود دارد که باعث ایجاد آکنه در بدن می شود و گاهی اوقات مشابه آنهایی است که باعث ایجاد آکنه صورت می شود و گاهی اوقات خاص هستند و فقط برای جوش ها و لکه های پشت / سینه / گردن / باسن اعمال می شوند. بنابراین، با ایجاد تعادل، فرد می تواند از شر آکنه، جوش و اگزما در کنار سایر شرایط بد خلاص شود. این به عوامل مختلفی بستگی دارد: ژنتیک، وضعیت پوست شما (چقدر آسیب پذیر است)، سبک زندگی شما، عادات بد شما و حتی عوارض جانبی داروهای درمان آکنه. با این حال، سلامتی شما به شما بستگی دارد. و دومی به شما بستگی دارد، اما نه به طبیعت.

یکی از بهترین درمان های طبیعی آکنه که من می شناسم ترکیبی از بخار و روغن درخت چای است. • عسل مانوکا و روغن درخت چای به عنوان راه حل های خانگی با کیفیت برای خلاص شدن از شر جوش ها در طول شب عمل می کنند. به آرامی روغن روی اسکار را به مدت 15 دقیقه دو بار در روز به عنوان یک راه طبیعی برای خلاص شدن از شر آکنه ارسال کنید. بگذارید یک چیزی به شما بگویم: می دانید جای جوش چگونه ایجاد می شود؟ اگر لباس‌های تنگ می‌پوشید و در عین حال زیاد تعریق می‌کنید (مثلاً اگر با لباس ورزشی تنگ ورزش می‌کنید یا در تابستان لباس‌های تن بسته می‌پوشید، به احتمال زیاد به آکنه‌های بدن مبتلا می‌شوید. البته باید حفظ کنید. بهداشت شخصی و مخصوصاً اگر برای ورزش می روید – لباس های خیس و عرق یک وسیله ایده آل برای آکنه است.بنابراین باید خود را در جریان بگذارید و بدانید که در کدام آبگیرها شنا کردن توصیه نمی شود.

مهم نیست که در حال حاضر چقدر احساس ناامیدی می کنید، باید بدانید و باور داشته باشید که آکنه را می توان به طور طبیعی، ایمن و با موفقیت درمان کرد. در حال حاضر لایه پوست شما معمولاً با درمان اصلی کاملاً آماده است. اما هر (یا حداقل تقریباً هر) نوجوانی رویای زیبایی را در اینجا و همین الان دارد و نه در پنج یا هفت سال دیگر! اما این مزخرف است، زیرا در اینجا ما تمایل داریم که علل واقعی آکنه را پیدا کنیم. تولید سبوم یکی از دلایل اصلی آکنه است. روش کار به شرح زیر است: ابتدا به دلایلی تولید سبوم افزایش می یابد. با این وجود، این قابل درک است که نزدیکی به مراکز تولید می تواند آسیب زیادی به مراقبت از پوست شما وارد کند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از نوجوانان آکنه های زیادی دارند در حالی که برخی دیگر آکنه ندارند؟ برای نوجوانان صورت آکنه گاهی اوقات به غم و اندوه وحشتناکی تبدیل می شود. من متوجه شدم که وقتی آکنه روی صورتم ظاهر شد، موثرترین روش در آن زمان شستشوی ملایم بود، و تکرار می کنم – به آرامی – ناحیه آکنه را دو بار در روز با آب گرم و صابون بشویید. هنوز یک راه حل برای آکنه پیدا نشده است، اگرچه مراقبت صحیح از پوست بدن می تواند به شما کمک کند تا بیشتر دلایلی که می توانند باعث آکنه بدن یا صورت یا هر چیز دیگری شوند را از بین ببرید.

بیایید نحوه آبرسانی و محافظت از پوست خود را به روش های طبیعی بررسی کنیم. روش های مختلفی وجود دارد که من شیر نارگیل را روی صورتم می زنم، اما جدیدترین روش زیبایی من باعث می شود که صورتم نرم، هیدراته و شفاف شود. درمان‌های گیاهی آکنه: هنگام ساخت داروهای گیاهی آکنه، از گیاهانی مانند اسطوخودوس، بابونه، عرعر، ریشه قاصدک، بیدمشک و ترنج استفاده می‌شود. این نه تنها به هوا مربوط می شود، بلکه به آب نیز مربوط می شود که می توانید در آن شنا کنید یا حمام کنید در حالی که می تواند توسط فاضلاب های صنعتی و مواد شیمیایی مختلف که اغلب در اثر بارش و غیره در رودخانه ها و دریاچه ها شسته می شوند، آلوده شود. اقدامات پیشگیرانه بسیار ساده هستند اما با این وجود با کمک آنها می توانید از آکنه و نه تنها آن بلکه احتمالاً برخی از بیماری های دیگر جلوگیری کنید. با این حال، لوازم آرایشی با برچسب غیر کومدون زا یا غیر آکنه زا ممکن است در واقع حاوی بنزوئیل پراکسید باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *