محتوای اسانس موجود در آهک می تواند از بروز این التهاب جلوگیری کند. آلوئه ورا یک ماده طبیعی قوی برای جلوگیری از التهاب آکنه است. دو ماده مورد نیاز را آماده کنید: 1/2 قسمت لیموترش که آب آن فشرده شده و ژل آلوئه به اندازه کافی. ژل طبیعی آلوئه ورا را می توان از گوشت آلوئه ورا به دست آورد. یکی از مواد طبیعی که برای از بین بردن آکنه مفید است نمک آشپزخانه است. هر دو ماده را با هم مخلوط کرده و هم بزنید تا سفیده تخم مرغ منبسط شده و سفت شود. کنجکاو هستید که فواید سفیده تخم مرغ برای پوست آکنه ای شما چیست و روش های مختلف برای خلاص شدن از شر آکنه با استفاده از ماسک سفیده تخم مرغ چیست؟ اولین راه این است که سفیده تخم مرغ را به یک ماسک طبیعی تبدیل کنید. این کار را هر شب قبل از خواب انجام دهید تا نیازی به شستشوی صورت با آب نباشد. به سادگی مقداری نمک دریا به آب ولرم اضافه کنید و پس از حل شدن نمک صورت خود را با آن بشویید. نمک حاوی کلرید سدیم، گوگرد و پتاسیم است که می تواند با باکتری های موجود در آکنه مبارزه کند. به عنوان یک ماده طبیعی، فواید عسل برای آکنه شامل از بین بردن باکتری های روی آکنه به دلیل ماهیت آنتی باکتریال عسل است.

استفاده از مواد طبیعی با حداقل عوارض جانبی مطمئناً بهتر از استفاده از مواد شیمیایی خطرناک است. دو ماده را با هم مخلوط کنید. این دو عنصر در برابر باکتری ها موثر هستند. دو ماده فعالی که در پیشگیری از آکنه با هم به خوبی کار می کنند، رزورسینال و گوگرد هستند. یکی از مواد طبیعی که می توانید برای از بین بردن آکنه از آن استفاده کنید، لیموترش است. سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C آملا به روشن شدن پوست کمک می کند و به پوست درخشندگی طبیعی می بخشد. سفیده تخم مرغ همچنین منبع ویتامین B کمپلکس است که اثربخشی خود را به عنوان منبع آنتی اکسیدان ثابت کرده است که می تواند رادیکال های آزاد را از بین ببرد و با خطر عفونت های آکنه که می تواند باعث التهاب شود مبارزه کند. برای جلوگیری از تحریک و التهاب اسکار آکنه، از آهک استفاده کنید تا زخم های آکنه نیز سریعتر خشک شوند. آهک را به 2 قسمت برش دهید و سپس داخل آن را به نمک آغشته کنید. پنبه تمیز را در آبلیمو آغشته کنید، بگذارید 5 دقیقه بماند.

روی صورت تمیز بمالید و بگذارید حدود 30 دقیقه بماند. اجازه دهید 15 دقیقه بماند و سپس صورت خود را با آب بشویید تا تمیز شود. روی آکنه و کل صورت بمالید، سپس بگذارید 15 دقیقه بماند. با این کرم، من معتقدم که دیگر هیچ وقت آکنه اذیت نمی شوم! متخصص پوست علت و نحوه درمان این بیماری را خواهد دانست. زردچوبه برای درمان آکنه نیز بسیار موثر بود. راه های مختلفی برای خلاص شدن از شر آکنه با لیمو وجود دارد که می توان آن را به تنهایی در خانه به راحتی انجام داد. برخی از عوارض جانبی ناشی از ویتامین C وجود دارد که معمولاً از طبیعی ساخته نمی شوند. همه ما با گذشت زمان استحکام خود را از دست می‌دهیم و شکی نیست که شلی پوست شروع پیری را نشان می‌دهد. هنگامی که از فواید مختلف سفیده تخم مرغ برای آکنه روی پوست صورت مطلع شدید، زمان آن فرا رسیده است که روش های مختلفی برای از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ را بدانید.

فواید سفیده تخم مرغ برای آکنه در زیر آمده است. زیرا پوست آکنه ای معمولاً در شرایط ناسالمی مانند لکه دار شدن یا لک است. تکثیر غیر از اعلامیه حق چاپ ممنوع است که بخشی از این شرایط و ضوابط را تشکیل می دهد. به خصوص اگر با دوزهای بیش از حد و شرایط بهداشتی ناکافی استفاده شود. نمک همچنین به طور طبیعی تعادل pH طبیعی پوست صورت را حفظ می کند تا بروز آکنه را به حداقل برساند. سفیده تخم مرغ همچنین می تواند منافذ پوست صورت را به حداقل برساند، بنابراین خطر انسداد چربی اضافی در منافذ پوست که منجر به بروز آکنه می شود را کاهش می دهد. کاهش منافذ پوست صورت – منافذ وسیع پوست باعث می شود که به راحتی وارد سبوم و کثیفی شود که باعث ظاهر شدن آکنه از جمله آکنه کیستیک می شود. صورت را از آلودگی پاک می کند – صورت پر از گرد و غبار و کثیفی بیشتر از صورت تمیز مستعد آکنه است، لیموترش می تواند صورت شما را تا عمیق ترین منافذ پاک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *