فکر می کنم مرطوب نگه داشتن پوست به کاهش تولید چربی اضافی و شیوع آکنه کمک می کند. آکنه روی قفسه سینه زمانی ظاهر می شود که سلول های پوست از بین می روند و می میرند. به عنوان مثال، درمان آکنه با پاک کردن آکنه، با تجویز ویتامین های آکنه در دوز صحیح به از بین بردن آکنه کمک می کند. اکثر مردم فکر می کنند که آکنه شما با درمان در کلینیک زیبایی و درمان خوب پوست صورت می گیرد. اساساً به عنوان یک تونر، اسانس و لوسیون عمل می کند که عمیقاً رطوبت پوست را مرطوب کرده و رطوبت را حفظ می کند. خود اسانس برای آبرسانی عمیق و حفظ رطوبت در پوست من کافی است. اما من هنوز هم ترجیح می‌دهم آن را با یک مرطوب‌کننده لایه‌برداری کنم تا رطوبت آن قفل شود. لایه عمیق تر پوست که درم نامیده می شود آسیب دیده است. نوع دیگری از اسکار آکنه وجود دارد که باعث می شود لکه های زشت (که به نوبه خود ظاهری آسیب دیده به پوست می دهد) روی پوست ظاهر شود و باز هم در پنهان کردن جای زخم مدرما نیز بسیار موثر است!

این سه ماده اغلب باعث تحریک پوست حتی برای افرادی با پوست معمولی می شوند. افراد بیشتری به دنبال راه حل های موثرتر و دائمی برای آکنه و مشکلات مربوط به مراقبت از پوست هستند. پس از استفاده از این ماسک، پوست شما سفت شده و لکه های قرمز رنگ پاک می شود. من چند هفته ای هست که از هانسکین Real Complexion Hyaluron Skin Essence استفاده میکنم و تا الان باعث ترکیدن پوستم نشده. من در واقع توصیه می کنم از این دو بار در روز استفاده کنید، یک بار در صبح و یک بار در شب. این درمان را یک بار در روز (هر روز صبح یا شب) مانند یک جایگزین طبیعی برای درمان های معمولی برای آکنه بدن انجام دهید. هیچ درمان کامل، دارو، درمان یا روش های مراقبت از پوست آکنه برای مشکلات آکنه وجود ندارد. مانند تمام انواع آکنه، یک بیماری اختلالات پوستی است. آکنه بدن ممکن است به اندازه آکنه صورت رایج نباشد، اما واقعیت این است که بروز می کند.

در ابتدا، فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگرچه آکنه قفسه سینه ممکن است به نظر سخت تر از آکنه روی صورت باشد، اما حداقل حساسیت کمتری نسبت به صورت دارد. جوانسازی لیزر می تواند پوستی سفت تر به شما بدهد که صاف تر و در نتیجه جوان تر به نظر برسد. تحقیقات همچنین نشان می دهد که سونای مادون قرمز نیز به افزایش گردش خون کمک می کند که به نوبه خود باعث می شود پوست شما سالم به نظر برسد. در نهایت می توانید پوست را با آب گرم بشویید. صنعت زیبایی کرم ها، لوسیون ها و روغن هایی ساخته است که می توانند به از بین بردن جای زخم های صورت کمک کنند. درمان های زیادی وجود دارد که مردم برای خلاص شدن از شر جای جوش استفاده می کنند. با این حال، روش های مختلف برای افراد مختلف کار می کند. پوست خود را اسکراب نکنید؛ به سادگی وارد منافذ خود شوید. هیچ کدام به تنهایی نمی توانند به طور موثر کار کنند، آنها با هم برای کمک به پوست مورد نیاز هستند. همچنین، BP مقصر علائم پس از آکنه، خشکی، پوسته پوسته شدن و پیری پوست است. من واقعاً نمی توانم بگویم که چه مدت (و سخت) با چربی و آکنه مبارزه کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *