خورشید زیادی می تواند تولید سبوم را افزایش دهد ، بنابراین اگر مدت طولانی در خارج از خانه هستید ، حتما از محافظت خوبی استفاده کنید. لکه های تیره به دلیل قرار گرفتن در معرض طولانی در آفتاب روی پوست ظاهر می شوند. در نوجوانان ، افراد شروع به مشکلات پوستی مانند آکنه ، جوش ، منافذ ، هایپرپیگمنتیت می کنند. نام دیگر نقطه تاریک ، هایپریگمنتاسیون است. تقریباً هر فرد با مسئله آکنه ، چین و چروک ، لکه دار ، فشار خون بالا و موارد دیگر روبرو است. بیایید در مورد آن بیشتر بدانیم. آیا می دانید سیب زمینی دارای خواص سفید کننده ای است که واقعاً به شما در کاهش دایره های تاریک کمک می کند. همچنین گرفتن آفتاب همچنین می تواند به تحریک پوست و کمک به از بین بردن باکتری ها کمک کند. این غذاهایی مانند مواد غذایی آشغال ، فست فود ، الکل ، مواد غذایی روغنی و لبنیات در صورت مصرف بیش از حد از آنها می توانند منجر به شکستن آکنه شوند. به عنوان مثال ، تغییرات هورمونی در دوران بارداری که ممکن است منجر به ملاسما شود ، قابل پیشگیری نیست. این ممکن است منجر به از بین رفتن رنگ پوست و بافت شود.

محصولات حاوی مواد طبیعی ممکن است به درمان لکه های تیره روی پوست کمک کنند. اگر آکنه شدید دارید ، یک متخصص پوست می تواند یک برنامه درمانی ایجاد کند که به پاکسازی پوست شما کمک کند. اگر هیچ کاری روی پوست شما کار نمی کند و شما قادر به دانستن دلیل دقیق مشکل پوست خود نیستید ، زمان آن است که باید با یک متخصص پوست مشورت کنید. باز هم ، در ابتدا ، به نظر می رسد این هیچ ارتباطی با آکنه ندارد. لوسیون ها ، معجون ها و کرم ها در تبلیغات اواخر شب مورد توجه قرار می گیرند و داروخانه های محلی دارای کامل راهروهای اختصاص داده شده به محصولات گران قیمت و شیمیایی هستند که ظاهراً آکنه را درمان می کنند. شفابخشی و پاک کردن لکه ها بیش از استفاده از کرم ها یا روغن ها بر روی پوست است. آنها شناخته شده اند که سموم را از پوست شما خارج می کنند ، خطوط صاف را از بین می برند ، ظاهر چین و چروک ها را کاهش می دهند و دایره ها و کیسه های تیره را در زیر چشم و موارد دیگر کاهش می دهند. اگر رنگدانه های ناهموار را در بالای آن اضافه کنید ، دایره های بسیار تیره ای در اطراف چشمان خود خواهید گرفت که به شما می دهد که چقدر (کمی) خوابیده اید.

بسیاری از افراد برای خلاص شدن از شر این مشکل به لیزر می روند. من چیزهای مختلفی را امتحان کردم تا سعی کنم از شر آنها خلاص شوم ، برخی از داروهای ترسناک تر از سایرین ، اما به نظر نمی رسید هیچکدام از آنها تغییری ایجاد کنند. پدر و مادرم سعی کردند لبخند و دوستی من را به من بگویند که آن جوش ها را ماسک می کند ، و مردم به یاد می آورند که چگونه من آنها را خیلی بیشتر از هر دللی که ممکن است داشته باشم احساس می کردم. شما سلاح هایی برای پیروزی در جنگ دارید ، بنابراین نبرد را به نفع خود برگردانید و یک بار برای همیشه نبرد خود را با آکنه بدست آورید. جلبک دریایی (جلبک) یک محرک رایج برای شکستن آکنه ، به ویژه در اطراف دهان است. آیا می دانید غذاهای بسیار سالم وجود دارد که آکنه را بدتر می کند؟ آکنه واقعاً یکی از نگرانی های جدی بیشتر نوجوانان و بزرگسالان و همچنین در هر بخش از کشور است. مهمترین بخش از هر روال مراقبت از پوست ، نگه داشتن پوست با نوشیدن آب زیادی است. برای استفاده موضعی ، می توانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *