اوه کتاب های ایده من چیزهای سرگرم کننده زیادی را در خود جای می دهند. منظورم این است که اگر به هر حال اوضاع را بدتر کند. برنزه کردن آکنه با پنهان کردن جوش‌ها می‌تواند شدت آکنه را کاهش دهد، اما به از بین رفتن آن‌ها کمکی نمی‌کند. این محصول مانند کرم جوش به تسکین و التیام آکنه کمک می کند. درست مانند آنچه روی بسته بندی آن نوشته شده است، قرمزی پوست شما را تسکین می دهد. روی بسته بندی آن به عنوان آب پاک کننده صورت (بدون نیاز به آبکشی) ذکر شده است و برخلاف بسیاری از مارک های دیگر چیزی در مورد پاک کننده آرایش آن ذکر نشده است. سپس متوجه می‌شوم، فکر می‌کنم سعی می‌کند پوستم را سم زدایی کند و تمام کثیفی‌های موجود در پوستم را پاک کند. بنابراین همانطور که می بینید، مقدار زیادی کثیفی را از روی صورت بدون آرایش پاک می کند. پس از انجام این درمان از بیرون رفتن خودداری کنید تا گرد و غبار و آلودگی به صورت تمیز ما برنگردد.

نه شما نباید این کار را انجام دهید انجام آن در طول شب باعث کاهش جوش های شما می شود. روی جای زخم یا جوش بمالید. هیچ نسخه پشتیبان از سایر اشکال تمیز کردن لکه نداشتم، هیچ پاک کننده آرایشی که بتواند لکه‌کشی را انجام دهد، نداشتم. من فقط آرایشم را پاک می کنم و دوباره آن را انجام می دهم. فقط سعی کنید از این استفاده کنید زیرا لورآل قبلی توانست آرایش را پاک کند، اگرچه چیزی ذکر نشده است که شاید بتواند این کار را انجام دهد؟ این محصول یکی از موارد مورد علاقه من برای تسکین و “از بین بردن” آکنه و جوش بوده است. آنها به من گفتند که این به آنها در مشکلات آکنه کمک می کند. خجالت آور و ناخوشایند، جوش و آکنه در هر نقطه از بدن مشکلات رایجی هستند که مردان و زنان اغلب در طول زندگی خود با آن دست و پنجه نرم می کنند. کرم‌های درمان طبیعی اسکار آکنه اغلب جایگزین عالی برای محصولات تجویزی هستند. جایگزین پیشگیرانه معمولاً یک جایگزین محبوب برای آکنه است که توسط دو متخصص پوست تولید می شود.

شما می دانید که چه زمانی آکنه دارید که واقعاً دردناک است، اما نمی توانید آن را فشار دهید یا کاری برای آن انجام دهید. اما هنوز پوست من به شدت لایه برداری می شود، اما با وجود مرحله لایه برداری، جوش ها/آکنه های من هنوز وجود دارند. بنابراین یک لکه خشک برای چند روز روی پوست شما وجود خواهد داشت. وقتی صحبت از آرایش کردن یا پنهان کردن آن برای این چند روز می شود، می تواند کمی مشکل باشد. با وجود اینکه من پوست مختلط دارم، هنوز احساس می کنم که کمی روی ناحیه T من خشک می شود. کمی شبیه پاک کننده، به رنگ لیمویی بیرون می آید و قوام چسبناک غلیظی نیز دارد. قبلاً متوجه نشده اید واقعا آنها را دوست ندارم معمولاً وقتی به فوم هایی از این دست می رسم، دوست دارم از پد اسکراب صورت سیلیکونی خود برای استفاده از محصول روی پوستم استفاده کنم. با شروع کار با محصول، شروع به کف کردن می کند. آیا آن را توصیه می کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *