آکنه از روغن هایی تشکیل می شود که روی پوست تجمع می کنند و باعث تحریک می شوند. این به این دلیل است که دستان شما حاوی مقدار زیادی کثیفی و روغن است و فقط آن را روی نواحی آسیب دیده صورت خود می‌ریزید. طبق آمار آکادمی پوست آمریکا، بیش از 17 میلیون نفر از آکنه رنج می برند. بعلاوه، افراد با انواع پوست می توانند سود ببرند و ممکن است متوجه پوست سفت تر با قرمزی و سوزش کمتری شوید. مرکز مراقبت از پوست شما انواع مختلفی از روش‌ها را ارائه می‌دهد که برای ظاهری جوان‌تر طراحی شده‌اند. آنها زمانی ایجاد می شوند که یک عفونت عمیق در زیر پوست وجود داشته باشد و همچنین در مقایسه با سایر انواع آکنه بیشترین خطر ایجاد اسکار دائمی را دارند. این کاملا بی خطر است، اگرچه ممکن است پوست شما را خشک کند، در این صورت باید مقدار بنزوئیل پراکسیدی را که روزانه استفاده می کنید جیره بندی کنید. برخی از کرم‌های آکنه حاوی مواد بسیار قوی هستند که می‌توانند برای پوست شما کاملاً خشن باشند و در برخی موارد می‌توانند با یکدیگر واکنش نشان دهند و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به بار آورند.

اگر از مواد خوشبو کننده و مواد شیمیایی خشن روی موهای خود استفاده می کنید، ممکن است روی صورت شما چکه کنند که می تواند باعث مسدود شدن منافذ پوست شود. خوب، وقتی دست‌هایتان به گونه‌هایتان می‌چسبد، باکتری‌های کف دستتان به سمت گونه‌هایتان حرکت می‌کنند که باعث ایجاد آکنه‌های شدید روی گونه‌تان می‌شود، زیرا باکتری یا کثیفی منافذ پوستتان را می‌بندد. مهمتر از همه، یک محصول طبیعی منافذ شما را مسدود نمی کند یا احتمال تجمع باکتری در منافذ شما و در نهایت ایجاد جوش را افزایش نمی دهد. بنابراین می تواند به راحتی چربی و کثیفی را از پوست شما جذب کند و به محل رشد باکتری ها تبدیل شود. پیام روغن زیتون روی پوست آسیب دیده به کاهش اهمیت اسکار آکنه کمک می کند و پوست شما را نرم تر می کند. این روش‌ها نه تنها می‌توانند باعث جوان‌تر شدن شما شوند، بلکه پوست را نیز نرم‌تر می‌کنند. شما می توانید از لیست طولانی محصولات دریای مرده آنها مانند لوازم آرایشی دریای مرده، کرم های ضد پیری، درمان پسوریازیس و نمک دریای مرده همیشه محبوب را انتخاب کنید.

بنزوئیل پراکسید را می توان در پاک کننده ها و در درمان لکه ها یافت. درمان های آنتی بیوتیکی مانند تتراسایکلین در درازمدت آکنه شما را تشدید می کند و همچنین در این فرآیند به شدت به سیستم داخلی شما آسیب می رساند. با این حال مراقب محصولاتی باشید که لایه برداری می کنند، زیرا در واقع می تواند به پوست آسیب برساند. به علاوه، اغلب برای کاهش آسیب های پوستی ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید استفاده می شود. این قرار گرفتن بیشتر در معرض نور خورشید باعث خشکی پوست شما می شود. با این حال، اگر آنها رژیم غذایی غنی از دانه داشته باشند، مرغ، گوجه فرنگی و صدف شروع به خوردن کنند، خود را از بیماری رنج می برند. اگر زگیل دارید، روبالشی خود را دو یا سه بار در هفته بشویید. سپس پس از سرد شدن کافی صورت خود را با این ترکیب بشویید تا صورتتان نسوزد. با داشتن آکنه روی صورتتان چه احساسی دارید؟ در موارد شدید آکنه همیشه باید با پزشک پوست مشورت شود. یک جلسه مشاوره رزرو کنید و با یک پزشک در مورد وضعیت یا نگرانی های خود صحبت کنید و ببینید چه چیزی برای شما مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *