انتخاب درمان اسکار آکنه میکرودرم ابریژن باعث افزایش رنگ و درخشندگی پوست می‌شود و به نظر می‌رسد به جای زخم خارجی آکنه کدوئی کمک می‌کند. اگر می توانید یک کرم ضد آکنه یا پاک کننده صورت ارزان قیمت حاوی AHA پیدا کنید، پس می دانید که چیز فوق العاده ای دارید. اما اگر در آشپزخانه آنقدرها خوب نیستید، چند راز آشپزخانه را با شما در میان می گذاریم. نقاط سیاه، باکتری هایی هستند که باعث ایجاد آکنه و چربی اضافی در منافذ پوست شما می شوند. اگر منافذ مسدود شده باعث رشد باکتری شود. 1 اونس (یا کمتر از 0.5 اونس) اسانس درخت چای که به عنوان روغن ملالوکا نیز شناخته می شود، یک روغن قوی ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی است که توانایی فوق العاده ای در کشتن باکتری هایی دارد که باعث ایجاد آکنه می شوند. نحوه درمان آکنه کیستیک یک سوال رایج است که بسیاری از افراد می پرسند، اما حقیقت این است که هیچ درمانی برای آنها وجود ندارد جز اینکه اجازه دهید آنها را به طور طبیعی درشت مصرف کنند. روی صورت بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند.

یک خمیر دندان را روی نوک نشانه یا نوک انگشت خود بمالید، آن را روی جوش قرار دهید و بگذارید یک شب بماند تا خمیر سفت شود. موارد شدیدتر آکنه می‌تواند منجر به کیست‌ها و گره‌هایی شود که می‌توانند جای زخم را بر جای بگذارند. کیست ها در نتیجه ریختن محتویات کومدو روی پوست اطراف و به دلیل پاسخ سیستم ایمنی موضعی در تولید چرک ایجاد می شوند. این گلبول‌های سفید آنزیمی تولید می‌کنند که به دیواره فولیکول آسیب می‌رساند و به محتویات فولیکول اجازه می‌دهد وارد درم شود. وجود باکتری باعث جذب گلبول های سفید به فولیکول می شود. این باکتری همچنین باعث تشکیل اسیدهای چرب آزاد می شود که محرک هستند و روند التهابی در فولیکول را افزایش می دهند. این فرآیند باعث ایجاد یک پاسخ التهابی می شود که به صورت پاپول (برجستگی های قرمز)، پوستول ها و ندول ها دیده می شود. این درمان به اندازه سایر انواع نور درمانی موثر نیست، زیرا نور آبی به خودی خود به اندازه کافی خوب عمل نمی کند، مانند نورهای بنفش و قرمز. درمان آکنه اطلاعات دقیقی را در مورد بهترین درمان‌های آکنه، از جمله درمان آکنه با لیزر و درمان جای زخم، و همچنین درمان بزرگسالان، طبیعی، خانگی و موارد دیگر ارائه می‌کند.

خلاص شدن از شر آکنه، درمان سریعی که ممکن است کمک کند! بنابراین اگر به دنبال راهی ارزان قیمت برای درمان آکنه خود هستید، آن را امتحان کنید. هدف رطوبت ساز کمک به افزایش رطوبت به خود هوا است، زیرا در بسیاری از مواقع گرمایی که از دریچه های خانه شما خارج می شود به شدت خشک می شود. به طور منظم 3 بار در هفته انجام دهید تا حداکثر نتیجه را بگیرید. صورت خود را چند بار در روز با پاک کننده آکنه یا صابون ملایم و بدون عطر بشویید. هنگامی که صورت شما بیش از حد معمول چربی داشته باشد، شروع به ایجاد جوش، جوش، دانه های سر سیاه می کنید و بدترین حالت آکنه است. من یک تجربه وحشتناک با آکنه کیستیک داشتم، شما فقط می توانید یک کیست جدید را نیز احساس کنید که بدترین قسمت است، آنها می توانند بسیار دردناک باشند. درمان آکنه خواهر وب سایت میکرودرم ابریژن است. درمان آکنه با لیزر بسیار تهاجمی تر از لیزرهای غیر سایشی است. اگر ناراحتی ناشی از آکنه مردانه شما بیش از حد انتظار است، برای درناژ یا برداشتن حرفه ای با یک متخصص پوست تماس بگیرید. آکنه می تواند کمی دردناک باشد، می تواند باعث ناراحتی شود و می تواند یک منظره وحشتناک باشد. پاسخ ساده است، تنها چیزی که نیاز دارید اطلاعات صحیح و راهنمای گام به گام است تا بتوانید آکنه خود را به طور طبیعی دستکاری کنید تا برای همیشه ناپدید شوند.

خوشبختانه، یکی از نکات مثبت راهنمای 3 روزه بدون آکنه این است که به شما نشان می دهد چگونه عواقب آکنه، یعنی جای زخم را درمان کنید. اگر می خواهید روشی طبیعی برای پاکسازی صورت خود و حفظ آکنه آن داشته باشید، توصیه می کنم یک کتاب راهنمای تهیه کنید که همه چیزهایی را که در مورد نحوه پاکسازی دائمی صورت خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. اگر تحت عمل جراحی قرار گرفته اید و پوست پاسخ نمی دهد، جوانسازی لیزر کمک زیادی به بهبود وضعیت خواهد کرد. افراد مبتلا به آکنه نسبت به افراد بدون آکنه آکنه های پروپیونی باکتریوم بیشتری در فولیکول های خود دارند. استفاده نادرست از دستگاه و تنظیم نادرست پارامترها می تواند منجر به عوارض جانبی مانند سوختگی شدید، هیپرپیگمانتاسیون، واکنش آلرژیک، فولیکولیت (ضایعه عفونی فولیکول های مو) و همچنین ورم ملتحمه و از دست دادن نسبی یا کامل بینایی شود. از سبوم به عنوان یک ماده مغذی برای رشد استفاده می کند، بنابراین در طول بلوغ فولیکول ها افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *