بهترین کاری که یک مرد می تواند برای تمیز کردن منطقه انجام دهد این است که این کار را انجام دهد، تمیز نگه داشتن منطقه. در حالی که آکنه مردانه مطمئناً می تواند دلیلی برای خجالت باشد، درمان آن آسان است و به طور کلی یک مشکل طبیعی برای یک مرد سالم است. گفته می‌شود، اگر مردی پس از رهاسازی در بهداشت خود سهل‌انگیز باشد و به خوبی تمیز نشود، هر گونه گازهای گلخانه‌ای باقی‌مانده می‌تواند منجر به ایجاد جوش‌های اندام مردانه یا آکنه روی عضو یا نزدیکی عضوش شود. با این حال، اگر کشاله ران شما یکی از تنها قسمت های بدن است که آکنه را تجربه می کند، دلیل آن احتمالاً به دلیل بهداشت و محیط است – که هر دو به راحتی قابل رفع هستند. اما هنگامی که آکنه مردانه رخ می دهد، اغلب مواد شیمیایی خشن مورد استفاده برای جلوگیری از لک های صورت برای استفاده در پوست ظریف مردانه بسیار قوی هستند. آرایش صورت مانند پایه و روژ باید بدون روغن باشد. اگر خود را افسرده و از وضعیت پوست خود ناامید می بینید، تماس تلفنی بگیرید و قرار ملاقات را تعیین کنید. اگر جوش های آکنه روی سینه، پشت یا شانه های شما هستند، سعی کنید لباس های گشاد نیز بپوشید.

نمی توان انکار کرد که گزینه های زیادی برای درمان آکنه برای مبتلایان به آکنه وجود دارد، اما نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است. نظرات درمان آکنه: حتماً نظراتی را در مورد محصولاتی بخوانید که ادعا می‌کنند آکنه را از بین می‌برند، برخی از آن‌ها بسیار خوب هستند، اما برخی از آنها خوب نیستند. لب ها به ندرت با پوست چرب مشکل دارند. اگر همچنان قرمزی چرب دارید، کرم ضد قرمزی پنسیدا بخرید تا تمام لکه های صورتتان کاهش یابد. تا آنجا که می خواهید، وسواس زیادی به فعالیت های پاکسازی صورت نگیرید، زیرا شستن بیش از حد صورت می تواند پوست را به طور استثنایی منقبض کند. اگر ماسک به اندازه کافی ضخیم نیست که روی صورت شما بماند، ممکن است مقداری عسل به آن اضافه کنید تا پایدارتر شود. حدود دو بار در روز صورت خود را تمیز کنید. شستن صورت 2 بار در روز احتمالاً یک روش قدیمی است، اما مطمئن ترین راه برای حفظ سلامت پوست است. یکی از ناراحت کننده ترین چیزها در مورد آکنه یادآوری است که یک ماه بعد روی صورت شما باقی می ماند. اگر وضعیت آکنه شما در سطح خفیف باشد، تقریباً هر محصول آکنه ای برای درمان آن کار می کند.

مطالعات مختلف نشان داده‌اند که درمان‌های مراقبت از پوست آکنه با روغن درخت چای نسبت به درمان‌هایی که دارای بنزوئیل پراکسید، رایج‌ترین ماده در بسیاری از محصولات تجاری هستند، کمتر تحریک‌کننده هستند. همچنین باید از محصولات موهای چرب خودداری شود، به ویژه برای کسانی که موهای بلندی دارند و مرتباً با صورت شما تماس دارند. توصیه های پایانی در مورد داروهای هومیوپاتی برای آکنه قبل از استفاده از این محلول های آکنه و لک صورت خود را بشویید. منافذ زیر پوست زندگی می کنند و به غدد سازنده s متصل می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *