در بعضی موارد ، ما ممکن است اطلاعاتی در مورد شما جمع آوری کنیم که شخصاً قابل شناسایی نیست. این باید باعث افزایش پریشانی جسمی و روحی شود که فرد به دلیل آکنه رنج می برد. از آنجا که نیاز فردی با شخص به شخص دیگر متفاوت است و همه پوست ها یکسان نیستند. به منظور پنهان کردن بهترین زخم های آکنه گودال ، ابتدا باید از پرکننده استفاده کنید تا اسکار را تا حد ممکن در همان سطح بقیه پوست خود بالا ببرید. انتظار نداشته باشید که داروهای آکنه خانگی یک شبه نتایج معجزه آسا ایجاد کنند. این اتفاق نخواهد افتاد! من 2 نوجوان در خانه با درجات مختلف پوست مشکل دار دارم. این مرحله اول به شهروندان نیاز دارد ، پوست آنها بیش از دو بار در روز با محلول تمیز. اکنون پوست کاملاً ناخواسته و خاک ، روغن و سبوم تر است و باعث تنفس آزادانه آن می شود. سطح بعدی می تواند اجازه دهد که درمان به هر تونر تحریک کننده تبدیل شود تا همه سلولهای خورشیدی بی فایده تمایل به درستی از بین بروند به علاوه پوست معمولاً به زیبایی تنیده می شود. با تونر دومین مرحله از این فرآیند ، برای کاهش تولید سبوم است که باعث رشد با آکنه می شود.

درمان آکنه OTC چیست؟ اگر یک درمان آکنه بیش از شش تا هشت هفته طول بکشد تا تفاوت قابل توجهی نشان دهد ، احتمالاً کار نخواهد کرد. حتی بیشتر برای پوست تحریک کننده است و از استفاده از کرم های تجویز شده و ژل جلوگیری می کند. آکین یک بیماری مزمن پوست است که بیشتر بر روی چهره ، قفسه سینه و پشت جوانان تأثیر می گذارد. بسیاری اوقات مردم وسوسه می شوند که جوش های خود را پاپ کنند. به ویژه در هر مناطق ملتهب مراقب باشید زیرا این لکه هایی هستند که به احتمال زیاد منجر به زخم می شوند. بنابراین ، ابتدا می دانیم دلیل گرفتن آکنه و لکه دار. با استفاده از این پاک کننده روزانه می تواند چین و چروک ها را کاهش داده و به درمان آکنه یا ZIT کمک کند. دو ماده را با استفاده از مخلوط کن با هم مخلوط کنید. مرحله آخر شستشو ماسک با استفاده از آب گرم و خشک کردن آن با یک حوله تمیز. با این حال ، باید آن را برداشته شود ، نه تعداد زیادی لنت به عنوان Stridex حاوی اسید سالیسیلیک است که یک روند است ، پوست خشک است. این ماده حاوی بنزوئیل پراکسید است و باید دقیقاً همانطور که نشان داده شده است استفاده کند ، زیرا می توانند پوست را خشک کنند.

• ژل ضد آکنه Noxzema – این محصول حاوی اسید سالیسیلیک است و می تواند به طور موثری آکنه را درمان کند. چرا می خواهید زخم های آکنه را درمان کنید؟ 2. اگر می خواهید از شر پوست خلاص شوید ، لطفاً مهم نیست ، پس از آن یک گوجه فرنگی را مخلوط کنید تا مانند ماکارونی صاف شود. پوست را با یک صورت گرم و مرطوب مرطوب کنید و سپس از تعداد زیادی پاک کننده استفاده کنید. اگر در فعالیتهایی که باعث می شود بیشتر عرق کنید ، شرکت می کنید ، پس همیشه باید دوش بگیرید. با متخصص پوست خود تماس بگیرید و از مسیر لذت بردن از پوست شفاف که می توانید به آن افتخار کنید ، قدم بردارید. یک ساقه بگیرید و یک قطعه کوچک از آن را برش دهید. اگر برای اولین بار شکست های آکنه را می بینید ، واکنش فوری شما این است که به درمان آکنه OTC برسید. چگونه بهترین درمان را برای زخم های آکنه انتخاب کنیم؟ فقط به این دلیل که یک کرم آکنه توسط یک حرفه ای تجویز می شود به معنای کار کردن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *