درمان با نور آبی آکنه هیچ گونه عوارض جانبی قابل توجه یا مضر خاصی ندارد. آنها احتمالاً با میکروب های خاص مبارزه می کنند، بنابراین به دلیل این عفونت بیشتر معمولاً از بین می رود. خریدهای قبلی و بازگشت: استودیو آکنه همچنین داده‌های مربوط به جزئیات تماس و خریدهای قبلی و بازگرداندن آنلاین (محصول، اندازه، قیمت و تاریخ خرید) را طی 36 ماه پس از خرید پردازش می‌کند. شما حق دارید در هر زمان نسبت به پردازش ما از داده های شخصی شما برای اهداف بازاریابی مستقیم، که شامل نمایه سازی تا حدی که به چنین بازاریابی مستقیم مرتبط است، اعتراض کنید. آیا واقعاً در کمترین زمان یک جوش بد را بهبود می‌بخشد و از شر آن خلاص می‌شود؟ مراقبت از پوست مستعد جوش. پیشرفت مهم دیگر در مراقبت از پوست، پیشرفت سرم ها بوده است. اگر آکنه شما بد است و یک یا دو ماه مراقبت از پوست و رژیم غذایی کمکی نمی کند، به متخصص پوست مراجعه کنید. در یک رژیم غذایی غربی معمولی از غذاهای فرآوری شده سنگین، شربت ذرت با فروکتوز بالا، مواد نگهدارنده و آفت کش ها، بدن با سموم بیش از حد گیر می کند و کبد، کلیه ها و سیستم گوارشی نمی توانند این روند را حفظ کنند. مطمئن شوید که پوست و بدن را آبرسانی می کنید.

برخی از مردم فکر می کنند خوردن شکلات، بستنی، ترشی و غیره می تواند آکنه را بدتر کند، اما این یک افسانه است و مصرف آنها به وضعیت پوست آسیب نمی رساند یا تشدید نمی کند. پنهان کردن آنها حتی با آرایش نیز دشوار است، زیرا اگر منافذ بزرگی روی پوست خود داشته باشید، پس از مدتی ظاهر شما پوسته پوسته می شود. این یک درمان طبیعی آکنه است که منافذ شما را کاملا تمیز می کند. بنابراین، بیایید در مورد استفاده از فلفل برای درمان آکنه به جزئیات بپردازیم. چندین نوع درمان برای لک وجود دارد و استفاده از آنها چندان سخت نیست. نوع پوست نامتعادل کافا (متشکل از عناصر خاک و آب) به صورت منافذ بزرگ، پوست بیش از حد چرب، انواع مرطوب اگزما، جوش های سرسیاه، آکنه یا جوش ظاهر می شود. آیورودا رمز موفقیت دستیابی به تعادل در جوانی را تطبیق رژیم غذایی و روتین مراقبت از پوست با توجه به نوع پوست خاصی که دارید توصیف می کند. علاوه بر این پیشنهادات کلی، باید تنوع در انواع پوست را درک کنید تا حداکثر مزیت را از روتین شخصی مراقبت از پوست خود کسب کنید.

در صورت امکان، باید این نوع مواد غذایی (عسل، ماست و بلغور جو دوسر) را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. به عنوان مثال، یک برنامه سم زدایی نیکوتین ممکن است این باشد که 20 روز بدون سیگار بمانید تا نیکوتین را به طور کامل از بدن پاک کنید. راه های زیادی برای پاکسازی سم زدایی وجود دارد، اما همه آنها فواید مشابهی دارند: بدن سالم تر و پوست سالم تر. معمولاً هنگام درمان آکنه، ابتدا به سیستم‌های اصلی دفع و سم‌زدایی بدن – گوارش (معده، روده کوچک، روده بزرگ، روده بزرگ) و کبد توجه می‌کنیم. راه سومی که می‌توانید تشخیص دهید آیا درمان آکنه‌تان جواب می‌دهد این است که به آکنه خود نگاه نکنید، بلکه به ظاهر و احساس پوستتان نگاه کنید. همچنین در مورد اینکه چقدر الکل به داخل آکنه می رسد و باکتری های آنجا را از بین می برد، مشکوک است. پس از نابودی، رادیکال‌های آزاد منتشر می‌کنند و این رادیکال‌های آزاد هستند که باکتری‌هایی را که در ابتدا پورفیرین‌ها را ایجاد کرده‌اند، از بین می‌برند.

باکتری در عرض چند روز از بین می‌رود، اما در صورت عدم استفاده مجدد از درمان، می‌تواند دوباره عود کند. رنگدانه های انباشته شده زیر چشم ما می تواند پس از چند لایه برداری شیمیایی به میزان زیادی فروکش کند. اگر رنگدانه پوست را با خود حمل کند تبدیل به جوش سرسیاه می شود. مسئله این نیست که همه افراد یک نوع پوست دارند. ناحیه تی، ناحیه ای روی صورت که شامل بینی، پیشانی و چانه می شود، معمولاً قسمت هایی هستند که برای افرادی که دارای نوع پوست مختلط هستند، چرب می شوند. این روغن اضافی و به دام افتاده تولید باکتری های نرمال پوست را بیش از حد تحریک می کند که باعث التهاب یا “زیت” می شود. این باعث ایجاد چربی در منافذ پوست می شود که با باکتری ها و سلول های مرده پوست ترکیب می شود و منجر به جوش و التهاب آکنه می شود. آب می تواند با آبرسانی به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک کند. قاصدک همچنین تعداد گلبول های سفید خون را در بدن ما افزایش می دهد و بنابراین ما را برای مبارزه با باکتری های مولد آکنه مجهز می کند. با این حال، تعدادی از فرمول های آکنه وجود دارد. مزایای بسیار آشکاری در درمان با نور آبی آکنه وجود دارد، زیرا این فرآیند کاملا طبیعی و غیر تهاجمی است.

چندین مطالعه و پروژه تحقیقاتی عمده برای مطالعه درمان با نور آبی آکنه انجام شده است و تقریباً همه آنها به این نتیجه رسیده اند که این شکل جدید درمان کاملاً مؤثر است. اگر آکنه دارید، ممکن است بخواهید به این گزینه های نور درمانی نگاه کنید. در این مورد، P. acnes با اسید دلتا آمینولولینیک درمان می شود تا به حذف آن همراه با درمان نور آبی کمک کند. پزشکان ادعا می کنند که درمان با نور آبی آکنه برای تمام سنین کاملاً ایمن است و می توان روزانه از آن استفاده کرد. مطالعاتی انجام شده است که نشان می دهد آکنه را می توان با نور درمانی درمان کرد. در صورت استفاده از نور بنفش و قرمز در 80 درصد بیماران 76 درصد کاهش می یابد. در این مدت، برخی از غذاها از رژیم غذایی حذف می شوند، مصرف آب افزایش می یابد، سوپ گیاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *