گیاهان همیشه بخشی از زندگی من بوده اند، اما تا زمانی که برای مادر و عمه ام شروع به کار کردم، هرگز مطالعه نکرده بودم یا شیفتگی خاصی به گیاهان نداشتم. برای من گیاهان همیشه ثابت در زندگی من بودند. من اولین بار در تابستان امسال در بزرگراه متوجه این گیاه شدم و نتوانستم از این که چگونه به نظر می رسد یک شکل زندگی بیگانه است، بگذرم. این ماسک صورت را با افزودن مقداری عسل و پودر دارچین برای تشکیل خمیر چسبناک آماده کنید. سوزان کتی می گوید که این یک مرطوب کننده است، برای پوست های خشک فوق العاده است، یا در ماسک خاک رس و عسل مخلوط شده است. خشکی پوست به خودی خود دلیل اصلی چین و چروک و سایر علائم پیری پوست نیست. هیدروسل دانه هویج: همانطور که اسانس دانه هویج یکی از توصیه شده ترین درمان ها برای پوست های بالغ است، هیدروسول دانه هویج نیز برای درمان پوست های بالغ و چروکیده بسیار توصیه می شود. Hydrosol Spike Lavender: سنبله اسطوخودوس قوی ترین عضو آنتی باکتریال از خانواده اسطوخودوس است.

به اتفاق آرا، ما عطر آن را به رایحه هیدروسول واقعی اسطوخودوس ترجیح می دهیم. هیدروسول اسطوخودوس یک آنتی باکتریال بسیار ملایم است که در درمان آکنه مفید است و می تواند به تعادل پوست های چرب و خشک کمک کند. علاوه بر این، پوست خشک نیز بیشتر مستعد ابتلا به عفونت‌های پوستی و تحریک‌کننده‌ها است، زیرا دارای ترک‌های ریز زیادی است که به متخلفان اجازه می‌دهد مخفیانه وارد شوند. حجیم کردن سلول های پوست و پاک کردن خطوط ریز. اینجاست که ملایمت هیدروسول آن را به روش تحویل انتخابی تبدیل می کند. رز شمعدانی: تصور می شود شمعدانی یک بازسازی کننده سلولی است، بنابراین رز ژرانیوم هیدروسل یک تونر انتخابی برای پوست های بالغ یا مایع عالی برای استفاده در ساخت ماسک صورت است. علیرغم هزینه‌اش، Helichrysum Hydrosol به طور سنتی پرفروش‌ترین هیدروسول ما بوده است. برای این منظور با هلیکریزوم هیدروسول مخلوط می کنم!

خوانده‌ایم که هیدروسول برای کاهش علائم پسوریازیس و اگزما نیز مفید است، چه به‌عنوان کمپرس یا به‌عنوان ماده‌ای در لوسیون یا کرم استفاده می‌شود. از آنجایی که ضد التهاب و ضد عفونی کننده است، استفاده از آن به عنوان مرهم برای برآمدگی ها و ضایعات و همچنین لوسیون برای مشکلات پوستی عالی است. استفاده از ضد آفتاب در پشت گردن در طول درمان ترتینوئین برای جلوگیری از ایجاد لکه های سیاه مهم است. معمولاً اگر خارش ایجاد می کند، چند روز بعد یک به یک آکنه روی پوست زیر چانه و گردن ظاهر می شود. دو ماده بالا را نازک برش دهید سپس در آب بریزید. یک تکه آناناس را روی صورت تمیز خود بمالید. با وجود اینکه روزهای آکنه من (خوب، تقریباً) پشت سرم است، من هنوز از استفاده از این ماسک لذت می برم، زیرا این ماسک کار شگفت انگیزی در لایه برداری پوست من و شفاف نگه داشتن صورت من در هنگام جوش زدن دارد. حتی با وجود اینکه در تمام عمرم درباره گیاهان می‌شناختم، در نهایت درک آنها شگفت‌انگیز است.

بنابراین، وقتی شروع به مطالعه گیاهان کردم، از این که عملاً هر گیاهی هدفی دارد شگفت زده شدم. وقتی شروع به بافتن کردیم و ایوان پر از عطر اسطوخودوس شد، از اینکه چقدر سریع کل کلاس چرخش آرام تری پیدا کردند، بسیار شگفت زده شدم. هر وقت سردرد داشتم یا سر کلاس استرس داشتم، مادرم همیشه بهترین گیاه را برای درمان هر بیماری من داشت. از آنجایی که در کلاس خانه داری سو هس و همچنین کار با سوزانا رپرت بریل در خانه رزماری شرکت می کردم، متوجه شدم که این گیاه چقدر می تواند مفید باشد. هنگامی که نام گیاه را یاد گرفتم، از سوزانا رپرت بریل در مورد آن پرسیدم و او مشتاق بود هر آنچه را که می دانست به من بگوید. قبل از اینکه بفهمم، همه جا پریده بود و وقتی از مسیرهای پیاده‌روی یا جنگل‌هایمان می‌رفتم، نمی‌توانستم به ساقه‌های زرد روشنش نگاه نکنم. می‌دانستم که کار می‌کنند، می‌دانستم که ما آن‌ها را داریم، اما هرگز بر چگونگی و چرایی تمرکز نکرده‌ام. این به آبرسانی مجدد پوست در گلو از اسیدهای چرب ضروری کمک می کند، که برای حفظ انعطاف و جوانی طولانی مدت آن ضروری است. ورزش منظم به شما کمک می کند تا کل بدن شما را خوش فرم نگه دارید.

مصرف کنندگان روغن درخت چای باید به خاطر داشته باشند که این درمان ممکن است به مدت زمان بیشتری برای اثربخشی نیاز داشته باشد، اما عوارض جانبی آن بسیار کمتر خواهد بود. قبل از بحث در مورد عوارض جانبی بیشتر خلاص شدن از شر آکنه با گوجه فرنگی، اجازه دهید ابتدا فواید گوجه فرنگی برای زیبایی را بشناسیم. ما یک هیدروسل Lavender Mailette از کالیفرنیا پیدا کرده‌ایم که بوی خوشی دارد، اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از سرمایه‌گذاری در مقدار زیاد، نمونه کوچکی از آب‌های اسطوخودوس را تهیه کنید. ما در حال آزمایش ترکیبی از فندق جادوگر (نوعی از داروخانه، با اضافه کردن الکل) و اسپایک اسطوخودوس هیدروسل برای افترشیو برای پوست های مشکل دار هستیم. سیستوس همچنین یک قابض است، بنابراین هم برای پوست های چرب و هم به عنوان تونر پس از اصلاح مفید است زیرا می تواند به توقف خونریزی بریدگی ها و خراش های جزئی کمک کند. در حقیقت، همه متخصصان مراقبت از پوست و متخصصان زیبایی موافق هستند که مرطوب کردن پوست در واقع به حفظ رطوبت طبیعی پوست شما کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *