بهترین راه برای افزایش لسیتین خوردن به همان مقدار چربی به طور معمول است ، اما چربی حیوانات را به جز ماهی کاهش می دهد. این درمان خانگی به ارزانترین راه به شما سریعترین تسکین را می دهد. نوشیدن چندین لیوان آب لیمو هر روز به بدن شما کمک می کند تا سلولهای مرده پوست را با سرعت بیشتری ریخت. نعنا باید دو برابر مقدار آب لیمو و روغن زیتون باشد. به غیر از این ، این روغن برای استفاده کاملاً بی خطر است. ممکن است از روغن برای پخت و پز ، چاشنی و پانسمان سالاد استفاده شود. آکنه شدید سخت ترین برای درمان است و ممکن است سالها طول بکشد زیرا جوش ها عمیقاً در زیر سطح پوست ریشه دارند و بافت هایی که به کیست و گره ها تبدیل می شوند. منطقه T ، ناحیه ای روی صورت ، که شامل بینی ، پیشانی و چانه است ، معمولاً قسمت هایی هستند که برای شخصی که دارای نوع پوستی ترکیبی است ، روغنی است.

در ترکیب با ویتامین E ، در کاهش نیازهای انسولین در دیابتی ها مفید بوده است. این ماسک سرشار از ویتامین C طبیعی است زیرا سیب ها منابع طبیعی هستند. Clearasil و Noxzema از این نظر بسیار محبوب هستند. روش برای از بین بردن آکنه در هنگام مفید بودن سایر درمان ها. گوجه فرنگی ، سرشار از لیکوپن ، به خوبی شناخته شده است که برای مردی از پروستات خوب است. این امر به این دلیل است که مایع منی سرشار از لسیتین است. در بعضی موارد ، اثر آرایشی لسیتین برای از بین بردن پلاک های زرد یا زرد قهوه ای روی پوست یا اطراف چشم ناشی از رسوبات چرب یافت شده است. لسیتین به عنوان یک کمک جنسی پیشنهاد شده است. این می تواند یک مشکل واقعی و گاهی اوقات واقعاً دردناک باشد. من اخیراً نیز با آکنه پشتی یک مشکل واقعی را تجربه کرده ام. در سال 2002 ، دانشگاه استنفورد مطالعه ای را انجام داد که نشان داد که تأکید بر امتحانات آکنه بدتر شده است. اگر در مورد شکایت ، بازگشت یا سؤال با استودیوهای آکنه تماس گرفته اید ، تا زمانی که لازم باشد برای اداره ماده شما ، از جمله پیگیری موضوع در مدت 12 ماه ، در این مورد ، پست الکترونیکی یا چت ذخیره می شود.

ماسک صورت خمیر خیار ظاهر زخم را کاهش می دهد و بیشتر رنگ های تیره را از بین می برد و به مرطوب کردن پوست اطراف زخم کمک می کند. برای جلوگیری از عوارض جانبی شدیدتر ، بلافاصله پس از استفاده از ماسک گوجه فرنگی از کرم استفاده نکنید. با این حال ، درمان خانگی آکنه های خفیف تا متوسط ​​می تواند ظاهر آکنه روی صورت شما را به طرز چشمگیری کاهش دهد و به شما پوستی واضح تر و اعتماد به نفس بیشتری در ظاهر شما می دهد. اگر پرونده جوش شما خیلی شدید نیست ، می توانید انبه را ترک کنید تا یک شبه خیس شود. موارد شدیدتر آکنه می تواند منجر به کیست و گره هایی شود که می توانند زخم ها را ترک کنند. من دوستی داشتم که برای دیدن یک بازی بسکتبال در حال آمدن بود و قصد داشت با کیت مشاور من یک کلید را ترک کند. به هر حال بعد از ترک کلید با کیت ، من مطمئن هستم که می دانید چه چیزی در ذهن من به عنوان یک خانه سوار شده برای آخر هفته بود. V

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *