همچنین ، مایعات زیادی بنوشید تا دمای بدن شما خنک شود و سموم را به طور مرتب از بدن بیرون بیاورید. این موارد شامل داشتن یک رژیم غذایی سالم ، نوشیدن آب زیاد ، خواب کافی و انجام ورزش در فضای باز است. این خاص منجر به سموم بسیار مضر در جریان خون می شود و ممکن است شما را از برخورد کاملاً آزاد آکنه جلوگیری کند. مدتهاست که شما نیز می توانید صورت عاری از آکنه داشته باشید. از نظر خارجی ، از گیاهان برای درمان آکنه ، لکه ها ، زخم ها ، دیسترس و اسهال استفاده شده است. خوب ، شما در واقع می توانید خودتان با آن رفتار کنید! به همین دلیل است که بسیاری از نوجوانان و مبتلایان به آکنه شروع به نگاه به روشهایی می کنند که می توانند آکنه خود را بدون کرم برداشته شوند. برای بسیاری از انواع تن پوست ، درمان خاص کندتر خواهد بود. رنگ طبیعی پوست باعث ایجاد مشکلات مختلفی نخواهد شد. بنابراین ، می توانید از صابون ذغال سنگ برای نگه داشتن استحکام پوست استفاده کنید و دوباره آن را محکم کنید زیرا ذغال دارای خواص کافی برای محکم تر و محکم تر شدن پوست شما با سرعت سریع است. اگر از اسپری مو یا ژل استفاده می کنید ، سعی کنید آنها را از صورت خود دور نگه دارید زیرا می توانند منافذ را مسدود کنند.

در هر صورت ، از لحن کمی سبک تر استفاده کنید ، زیرا یک زخم افسرده می تواند سایه ای جزئی داشته باشد و باعث تیره تر شدن آن شود. یکی از متداول ترین راه هایی که استرس در پوست شما تأثیر می گذارد ، باعث شعله ور شدن آن و ایجاد شرایط موجود مانند اگزما و روزاسه می شود. این شکل از آکنه که به آن آکنه کودک نیز گفته می شود ، در بین نوزادان یک ماهه رایج است. دکتر چانگ می گوید: “من دوست دارم از مرطوب کننده ای استفاده کنم که سرامید در لوسیون داشته باشد ، زیرا این امر به ایجاد یک مانع محافظ بر روی پوست کمک می کند و از از بین رفتن رطوبت جلوگیری می کند.” آنها را می توان به صورت شفاهی یا به عنوان یک لوسیون یا پماد که مستقیماً روی پوست اعمال می شود ، گرفت. از نظر جسمی پاکسازی و استفاده از درمان های آکنه دشوار است. درمان آکنه پشت به مراقبت ویژه ای نیاز دارد زیرا بیشتر در مراحل حاد مشاهده می شود. با این حال ، آنچه برای مراقبت از آکنه توصیه می شود این است: آنچه برای بدن شما بهتر است برای پوست شما بهتر است ، به خصوص که پوست شما بزرگترین اندام بدن شماست.

ذکر شده در زیر همه آنها قابل توجه ترین مواد مغذی است که در صورت شکستن آکنه در نظر گرفته شده است. اما ، آکنه می تواند بیان آن آسیب ها باشد که سعی می کنند از مکانیسم های سرکوبگرانه ای که بدن شما ایجاد می کند بیرون بیاید تا شما را از مواجهه با این آسیب ها جلوگیری کند تا اینکه شما آماده این کار باشید. به طور کلی ، آکنه ناشی از بدن نامتعادل است ، “ناراحت در دستگاه گوارش یا سیستم هورمونی” ، ویکی موراو ، زیبایی شناسی شهر نیویورک می گوید. نوسانات هورمونی – دوباره ، در دوران بلوغ و سالهای نوجوانی ، به نظر می رسد نوسانات هورمونی آکنه ولیگایان را تشدید می کند. آکنه باید شایع ترین منافذ و اختلال پوستی با سن بلوغ باشد در حالی که افراد بالغ به طور یکسان هستند. این موارد خاص به دلیل سالهای متمادی علاوه بر ادامه ، ایالات متحده را تحت الشعاع قرار می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *