نکته 1 مراقبت از پوست آکنه: به آرامی اسکراب کنید اولین نکته مراقبت از پوست آکنه ای که با شما به اشتراک می گذارم این است که همیشه باید پوست خود را به نرمی تمیز کنید. با استفاده از پاک کننده صورت، صورت را تمیز کنید. انرژی میوه تازه فعال گارنیر، پاک کننده Acne.org. خوب، از زمانی که متوجه شدم رنگ پسرم کمی کدر به نظر می‌رسد و بیرون رفتم و در سوپرمارکت برای میوه‌ها خرج کردم. گیلاس – اینها مورد علاقه من هستند، اگرچه ممکن است کمی گران شوند. دلیل اینکه من آنها را گنجانده ام این است که اینها در واقع میوه هایی هستند که من از بازار خریداری می کنم. زردآلو – این میوه‌های هسته‌دار تابستانی منبع عالی ویتامین B کمپلکس و E، مواد معدنی، فیبر و بتاکاروتن هستند که به ویتامین A تبدیل می‌شوند. آنها در کاهش و کاهش یبوست مفید هستند. طالبی – منبع عالی ویتامین A، C، و بسیاری از پروتئین‌ها و مواد معدنی دیگر است که آن را در فهرست میوه‌ها برای بهبود آکنه یا پوست شما قرار می‌دهد. در حقیقت، سطح بالای ویتامین A در این خربزه باعث می شود که گنجاندن آن در لیست این غذا برای آکنه مفید نباشد.

در واقع من از سیب و چیپس متنفر بودم. شما می توانید خود را به این واقعیت بسپارید که جوش ها بخشی از زندگی روزمره شما خواهند بود و آن پسران بد را با غرور و اراده بپوشید. مطمئن شوید که روزانه آب می نوشید. بعد از اینکه فنجان قهوه مان را تمام کردیم، پدرم از روی میز بلند شد، یک لیمو از یخچال برداشت و زیر مقداری آب داغ گذاشت. اما از آن روز به بعد، آکنه من بهبود یافت و هر روز یا بیشتر، یک فنجان قهوه صبحگاهی ما با یک نصف لیمو ترش روی یک لیوان آب یخ همراه شد. خوب، یک روز مراسم صبحگاهی ما تغییر کرد. از آنجایی که این میوه حاوی باکتری های زنده است، باید مراقب باشید که در مصرف آن زیاده روی نکنید و یک عدد موز در روز را حد معقولی در نظر بگیرید. این میوه احتمالاً دارای بالاترین سطح آنتی اکسیدان در بین سایر مواد غذایی شناخته شده است (آکای بری آن را برای پول درآورده است).

سه گانه آنچه برای شما خوب است – FRUIT. امروز، فکر کردم که روی صفحه کلیدم بکوبم و در مورد غذاهایی صحبت کنم که نه تنها طعم عالی دارند و برای شما و آکنه شما مفید هستند، بلکه فرآوری نشده و طبیعی نیز هستند. اما اگر در آشپزخانه خیلی خوب نیستید، چند راز آشپزخانه را با شما در میان می گذاریم. توت سیاه – یکی دیگر از منابع عالی برای بتاکاروتن و آنتی اکسیدان های طبیعی است. شما باید از درمان یا درمان طبیعی و گیاهی جوش و آکنه استفاده کنید زیرا استفاده از درمان طبیعی یا درمان جوش و آکنه مانند کپسول گلدن گلو هیچ عارضه ای ندارد. اگر آکنه نیست، آیا لذت از خود عوارضی دارد؟ خوب، آن طور که من می بینم، اگر قرار است کافئین با آکنه شما آسیب بزند، شما سه انتخاب دارید. اما با نگاهی به گذشته، متوجه می‌شوم که این روش او بود که متوجه تأثیر کافئین روی آکنه من و تلاش او برای کمک به من بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *