من همیشه در پاک کردن آرایشم با روغن زیتون مشکل داشتم. روغن زیتون مطمئناً آرایش را به سرعت پاک می کند، اما بیش از چند مورد باعث ایجاد جوش در من شده است. لب ها به ندرت با پوست چرب مشکل دارند. اگر منافذ بزرگتری دارید، ممکن است به پاک کننده کامل تری نیاز داشته باشید. نمی‌دانم این چه تاثیری دارد، اما هر چه بیشتر روی آکنه خود فکر منفی کنید، بیشتر در پوست شما خارج از کنترل رشد می‌کند. اگر آکنه خود را بچینید، بیرون بیاورید یا فشار دهید، پوست شما مدت بیشتری طول می کشد تا پاک شود و خطر ایجاد اسکار آکنه را افزایش می دهید. این ماسک صورت برای درمان آکنه، تحریکات پوستی و علائم پیری طبیعی است و احساس نرمی فوق‌العاده‌ای به پوست شما می‌دهد. آلزایمر در خانواده من وجود دارد و پس از تماشای سال ها رنج مادربزرگم، یکی از بزرگترین ترس های من از پیری است.

تحقیقات در مورد شیر نارگیل که علائم بیماری آلزایمر را خنثی می کند، ادامه دارد. شیر نارگیل کاربردهای بی پایانی در موهای ما دارد. می تواند شوره سر، موهای خاکستری و طاسی را از بین ببرد و در عین حال قفل های شکننده و شکننده را تقویت کند. آکنه متوسط ​​می تواند با ترکیبی از درمان های طبیعی و گرمسیری آکنه بهبود یابد، آنتی بیوتیک ها ضروری نیستند. اکثر افراد مبتلا به آکنه متوسط ​​تا شدید باید به استفاده طولانی مدت از داروهای آکنه خود ادامه دهند تا از عود مشکل آکنه خود جلوگیری کنند. مشکل این است که همه افراد آکنه را بیشتر نمی کنند. بنابراین، همانطور که می بینید، برای خلاص شدن از شر آکنه نیازی به مراجعه به متخصص پوست ندارید. بنابراین، قبل از تسلیم شدن به خرید فوری، خوب است نظر یک متخصص پوست را بخوانید و با آن مشورت کنید که می تواند ارزیابی به موقع بر اساس پوست شما ارائه دهد. انواع غلتک های صورت در بازار موجود است که می توانید از برندی به برند دیگر و عملکردی به عملکرد دیگر روی آنها سرمایه گذاری کنید.

برخی از مواد اولیه‌ای که امروزه در بازار آکنه‌های طبیعی وجود دارند، از گیاهان و میوه‌هایی گرفته می‌شوند که برخی از ما روزانه مصرف می‌کنیم. برخی از بیماران آکنه تمایل دارند پوست خود را بیش از حد بشویند تا چربی اضافی را پاک کنند. شستشوی خانگی ایده خوبی است زیرا می توانید بر روی مواد تشکیل دهنده کنترل داشته باشید. جو را می توان به عنوان پاک کننده یا اسکرابر استفاده کرد. برای یک پاک کننده قوی و فوق العاده موثر، یک زرده تخم مرغ اضافه کنید. عسل را اضافه کنید تا پاک کننده متعادل شود و آب را برای رسیدن به قوام دلخواه اضافه کنید. برای نتایج موثرتر عسل و آبلیمو را اضافه کنید. افزودن بلغور جو دوسر و عسل مانند کامل کردن کمال است. بلغور جو دوسر و لیمو پاک کننده های عالی و فوق العاده ای هستند. آب لیمو باعث بهتر شدن این پاک کننده می شود. حداقل، می توان آنها را بهبود بخشید و حتی ممکن است بتوانید آنها را به طور کامل حذف کنید. از بین بردن کامل جای زخم ها فوق العاده به نظر می رسد و در واقع چنین است، اما این روند می تواند دردناک باشد. همه چیز در مورد شما – نحوه راه رفتن، طرز صحبت کردن، لباس پوشیدن، طرز غذا خوردن، بیماری هایی که با آنها سر و کار دارید، روشی که همه کارها را انجام می دهید – از فرآیند فکر شما سرچشمه می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *