به عنوان یک ماده طبیعی ، فواید عسل برای آکنه شامل کشتن باکتری ها بر روی آکنه به دلیل ماهیت ضد باکتریایی است که توسط عسل وجود دارد. نمک همچنین به طور طبیعی تعادل pH طبیعی پوست صورت را حفظ می کند تا بروز آکنه به حداقل برسد. محتوای آهک ، همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، برای از بین بردن آکنه بر روی پوست صورت بسیار و کارآمد است. سفیده های تخم مرغ همچنین اثربخشی خود را در پاکسازی پوست صورت شما و جلوگیری از رشد باکتری های آکنه ایجاد کرده اند. سفیده تخم مرغ حاوی یک ترکیب پروتئین به نام آلبومین است که به طور طبیعی باکتری هایی را که باعث آکنه می شوند ، از بین می برد زیرا این ترکیبات پروتئین می توانند به ساختار سلولهای باکتری ایجاد کننده آکنه آسیب برساند. سفیده تخم مرغ حاوی آنزیمی به نام آنزیم لیزوزیم است که به طور بالقوه می تواند باکتری هایی را که باعث آکنه می شوند ، از بین ببرند. هنگامی که با جوش ها بازی می کنید ، می توانید با ضرب و شتم به آنها یا باز کردن آنها ، التهاب بیشتری ایجاد کنید. علاوه بر این ، عسل همچنین می تواند بافت پوست آسیب دیده را به دلیل آکنه بهبود بخشد. خود را برای انجام نحوه مراقبت از صورت آشنا کنید تا در صورت عدم شکستن صورت نگیرید ، بنابراین نیازی به احساس اثرات روانی به دلیل آکنه مانند کاهش اعتماد به نفس ندارید.

اول از همه ، شما باید روی ویتامین ها و عناصر مورد نیاز پوست آکنه تمرکز کنید. راه اول این است که تخم مرغ را به یک ماسک طبیعی تبدیل کنید. البته بهترین درمان جلوگیری از بروز آن در وهله اول است. در حال حاضر لایه پوستی شما معمولاً برای درمان واقعی شما آماده است. این نوع درمان خانگی برای آکنه باید روی صورت یا سایر مناطق آسیب دیده اعمال شود. هنگام در نظر گرفتن حمام ، باید از آب گرم و بسیار سرد در مناطقی از پوست آسیب دیده از آکنه خودداری کنید. پس از آن ، سفیده تخم مرغ را به ناحیه پوست خود بمالید که جای زخم آکنه وجود دارد. برای برخی از افراد تازه وارد سالهای نوجوانی خود می شوند و افراد دیگری نیز هستند که برای اکثر زندگی بزرگسالان خود از جوش رنج می برند. 7. خیار: خیار دارای خصوصیات تسکین دهنده و خنک کننده است که به درمان جوش ها و آکنه ها کمک می کند. از صابون ملایم ایجاد شده به طور خاص برای آکنه ها و آب گرم استفاده کنید. بهتر است از مواد طبیعی ارزان و بی خطر باشد ، بدون عوارض جانبی در هنگام استفاده. یکی از ترکیبات طبیعی که برای خلاص شدن از شر آکنه مفید است ، نمک آشپزخانه است. خوب ، یک روش قدرتمند برای از بین بردن زخم های آکنه که پوست شما را تزئین می کند ، استفاده از سفیده تخم مرغ است.

برای جلوگیری از تحریک و التهاب زخم های آکنه ، از آهک استفاده کنید تا زخم های آکنه نیز سریعتر خشک شوند. زخم های آکنه درمان – آکنه تازه بهبود یافته مطمئناً زخم قرمز روی پوست خواهد بود. هرگز آهک را مستقیماً بدون مخلوط کردن با آب فشرده نکنید زیرا می تواند به تعادل pH روی پوست شما آسیب برساند. هنگامی که به طور مداوم از محصولاتی استفاده می کنید که به پوست شما آسیب می رساند ، می تواند برای روزها آسیب ببیند. خیلی سخت مالش ندهید زیرا می تواند باعث تحریک شود. 2 دقیقه در حالی که آب لیموترش را فشرده می کنید ، انجام دهید. پنبه را به آکنه روی صورت وصل کنید. اجازه ده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *