استفاده بیش از حد از پاک کننده ها و لایه بردارها می تواند روغن های طبیعی را از صورت شما پاک کند که می تواند تعادل pH را به هم بزند و در نتیجه تولید روغن و آکنه را افزایش دهد. هنگامی که ما اغلب از حوله استفاده می کنیم که فقط باکتری های آکنه ای را که در گذشته شسته ایم را باز می کند. مزیت بعدی زردچوبه این است که در برابر باکتری ها موثر است. همه این افراد از درمان طبیعی آکنه بهره مند خواهند شد. بهره مندی کامل از شربت سیاه قارچ دشوارتر از شربت های گیاهی تهیه شده با گیاهان است. این که آیا شما فقط آکنه خود را درمان می کنید یا برای بهبود پوست خود تلاش می کنید، سبزیجات و میوه های بیشتر باید در وعده های غذایی شما غالب باشد. این سرم به دلیل قوام مشخص خود، یک سد محافظ ایجاد می کند و در تماس مستقیم با پوست، باعث التهاب می شود که قادر به بازسازی سلولی پیشگیرانه و همچنین تحریک تولید کلاژن است. این مواد را خوب با هم مخلوط کنید و بگذارید ۱۵ تا ۳۰ دقیقه روی صورتتان بماند. 3. از این ماسک برای تمام قسمت های صورت استفاده کنید و حدود 10 دقیقه آن را بمالید. من توصیه می کنم حداکثر 2 بار در هفته از آن استفاده کنید زیرا به دلیل لایه بردار بودن آن کمی بیش از حد بر روی پوست خشن است.

نمی دانم فقط مال من است یا چیست، اما متوجه می شوم وقتی تازه شروع به استفاده از آن کردم، هر چقدر هم که پمپ می کنم، هیچ محصولی بیرون نمی آید. شستن با یک پاک کننده ملایم به کاهش تجمع سلول های پوست کمک می کند و پوست شما را در بهترین حالت خود نگه می دارد. چیزی که من در مورد این محصول دوست دارم این است که مانع از چرب به نظر رسیدن صورت من در طول روز می شود بدون اینکه آن را با هیچ پودری بپوشاند. لوازم آرایشی مورد نیاز برای تزئین صورت تا ظاهر شما درخشان تر و زیباتر به نظر برسد. ظاهر آکنه واقعاً می تواند شما را عجیب و غریب و زشت جلوه دهد. من اکنون می توانم برای اقلام آنها خرید کنم بدون اینکه برای تهیه آن بیرون بروم! رنگ پوست معمولی باعث ایجاد مشکلات متعددی نمی شود. هرگز پوست خود را بیش از حد لمس نکنید. من هم دوست دارم بعد از استفاده از این صورت، وقتی آن را مرطوب می کنم، احساس می کنم صورتم خیلی بهتر جذب می شود. با استفاده از پاک کننده صورت، صورت را تمیز کنید.

از صابون های ملایم استفاده کنید و از استفاده بیش از حد از کرم های آرایشی پرهیز کنید، مقدار زیادی آب بنوشید و هنگام بیرون رفتن، پوست را با لوسیون ضدآفتاب مناسب بپوشانید تا مشکل به سرعت برطرف شود. ممکن است برخی از شما بگویید که این دارو دقیقاً شبیه به درمان پاک‌کننده جوش در داروخانه‌های مورد علاقه‌تان است، اما استفاده از آن این است که باور کنید – کاملاً متفاوت از درمان‌های ارزان لکه‌ها عمل می‌کند. گاهی اوقات وقتی فراموش می‌کنم، در اطراف نواحی حساس‌تر، مانند چانه و کناره بینی، قرمزی کمی پیدا می‌کنم. سلول‌های مرده خشک پوست، کثیفی‌ها مانند گرد و غبار و سایر ناخالصی‌های سطحی را از عمق منافذ که می‌تواند منجر به انسداد و برآمدگی‌های دردناک پوست، برآمدگی‌ها و قرمزی پوست شود، خلاص می‌کند. نمی دانم متوجه شده اید یا نه، در واقع کمی قرمزی (بسیار محو شده) در پشت دست من وجود دارد. چیزی که من در مورد این محصول دوست ندارم، زیرا مانند دانه های درشت / تکه ای در آن وجود دارد، گاهی اوقات وقتی کمی به صورتم نیرو اضافه می کنم، احساس می کنم که روی پوستم بسیار خشن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *