ما اغلب آنقدر دچار ناامیدی و ناامیدی می‌شویم که باعث می‌شود به سراغ خرید محصولات زیبایی با قیمت بالا برویم که در نهایت باعث اتلاف وقت و پول می‌شود و حتی آکنه ما را بدتر می‌کند. این روغن باید از طریق منافذ بدن را ترک کند و در نهایت آکنه شما را بدتر کند. بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند و آن را با آب گرم یا پارچه شستشو بشویید. به مدت 20 دقیقه به طور یکنواخت روی صورت بمالید و بشویید. من معمولاً یک تکه به اندازه 1×2 اینچ را برش می دهم و این برای کل صورت و پشت من کافی است. پوست ما دارای منافذی است که از طریق آنها چربی، عرق و حتی سلول های مرده اضافی از بدن خارج می شود. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا از خیابان رها شوید. روش های مختلفی برای کنترل انواع مختلف آکنه و در مراحل مختلف بروز آن وجود دارد.

انواع زیادی از محصولات در بازار موجود است که می توانید به راحتی انتخاب کنید – چیزی که به طور معجزه آسایی بر روی پوست، مو و دندان شما بدون هیچ اثر نامطلوبی اثر می کند. پاکسازی صورت از آکنه اولین قدم برای داشتن پوستی زیبا است. بلوغ یعنی آکنه و این یعنی باید با چیزی که همه ما با آن سر و کار داریم کنار بیاییم. گفته می‌شود، اعتقاد بر این است که ید اضافی که به غدد چربی می‌رسد غدد چربی پوست را تحریک کرده و مسدود می‌کند، که می‌تواند باعث ایجاد جوش‌های بیشتر شود. محصولات آرایشی می توانند منافذ شما را مسدود کنند، باعث ایجاد جوش های سرسیاه و بیشتر شوند. بسیاری از مردم این مرحله مراقبت از پوست آکنه ای را به عنوان یکی از مهم ترین نکات مراقبت از پوست آکنه ای در نظر گرفته اند، زیرا می دانند که ممکن است فقط باعث ایجاد عفونت و زخم شود. من به نوعی در یک رابطه عشق و نفرت با این یکی هستم. سعی کنید همیشه از محصولات بدون روغن استفاده کنید و همچنین مقدار کمی از آن را برای چند روز روی یک تکه از پوست آزمایش کنید قبل از استفاده کامل.

با این حال، باید به خاطر داشته باشید که ناحیه ای از صورت شما که شامل پیشانی و پایین بینی شما می شود (به نام منطقه T) ممکن است چربی بیشتری نسبت به بقیه قسمت های صورت شما داشته باشد. چانه خود را روی دستان خود قرار ندهید و مدام صورت خود را لمس نکنید. اولین کاری که باید با آرایش صورت شروع کرد، استفاده از پرایمر صورت است. 7. صورت خود را تمیز نگه دارید. موهای خود را به طور منظم شامپو بزنید و از صورت خود دور نگه دارید، به خصوص زمانی که خواب هستید. آکنه زمانی ایجاد می‌شود که این فولیکول‌های مو مسدود می‌شوند، که منجر به تجمع چربی در زیر پوست می‌شود. اغلب گفته می شود که هر چیزی بالقوه برای تأثیر بر کل بدن، مغز و سیستم عصبی می تواند به راحتی غدد چربی را تحریک کند تا چربی بیشتری آزاد کنند. توجه داشته باشید که برای جلوگیری از شروع یا توسعه آکنه، لوازم آرایشی که قصد استفاده از آن را دارید مانند کرم پودر، رژگونه، مرطوب کننده ها و سایه چشم باید فاقد چربی باشند.

سایه‌های چشم، رژگونه‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و سایر لوازم آرایشی که استفاده می‌کنیم باید عاری از مواد روغنی باشند تا مراقبت از پوست آکنه‌ای سالم داشته باشند. اظهارات مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی توسط ایالات متحده ارزیابی نشده است، لطفاً قبل از استفاده از هر گونه محصول آرایشی یا بدون نسخه، اگر از هر گونه بیماری پوستی رنج می برید، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید و حتماً قبل از استفاده، تمام بسته بندی محصول را به دقت مطالعه کنید. . سایر محصولات ارائه شده فقط برای درمان شرایط آکنه خفیف یا متوسط ​​هستند. فقط اشکال خفیف تا متوسط ​​آکنه در زنان میانسال رخ می دهد. با حمله به باکتری هایی که باعث آکنه می شوند، می توان از اسید آزلائیک برای آکنه های متوسط ​​و حتی شدیدترین آکنه ها استفاده کرد. خوب، الکل ممکن است این کار را انجام دهد، اما مطالعات نشان داده است که الکل باعث ایجاد آکنه می شود. دلیل آن این است که آب می تواند مواد زائد را از بدن ما خارج کند و واقعا به درمان و جلوگیری از شعله ور شدن آکنه کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *