آنچه در داخل منافذ مسدود شده اتفاق می افتد، نوع آکنه ای را که می بینیم تعیین می کند. جایگزین فعال ممکن است در داخل معامله کامل مورد استفاده قرار گیرد یا حتی ممکن است در مکان های خاص با توجه به نیازها اعمال شود. واقعیت این است که آکنه را می توان با داروی مناسب و رژیمی خاص برای نیازهای آنها از بین برد. خوشبختانه، تجهیزات این کار در مقایسه با هزینه خرید داروهای جدید آکنه به صورت هفتگی یا ماهانه در طول چندین سال، بسیار ارزان است. هنگامی که غدد چربی که مسئول ضد آب و مرطوب نگه داشتن پوست ما هستند، بیش از حد واکنش نشان می دهند و مقادیر زیادی سبوم تولید می کنند، فولیکول مو مرتبط را مسدود می کنند و باعث مسدود شدن منافذ می شوند که به آکنه تبدیل می شود. نوزادان کوچک ممکن است به دلیل طولانی شدن هورمون های مادری پس از زایمان، آکنه ایجاد کنند، که ممکن است باعث تحریک غدد چربی کودک شود. درجه دوم: زمانی که جوش‌های سرسیاه، سرسفید و جوش‌های کوچک وجود داشته باشند، این وضعیت به عنوان آکنه متوسط ​​در نظر گرفته می‌شود، اما آنها محدود به صورت هستند و التهابی که ایجاد می‌کنند حداقل است. رویکرد رژیم غذایی – درست مانند تمرکز بر روی کرم‌ها یا داروها یا برخی درمان‌ها به تنهایی – تنها بخش کوچکی از یک رویکرد بزرگ‌تر و کامل است که در واقع برای درمان دائمی آکنه مورد نیاز است.

چیزی که برای اکثریت قریب به اتفاق مبتلایان گم شده است، یک رویکرد جامع به درمان است: این دیدگاه (و عمل) که تمام سیستم های طبیعی، از جمله بدن انسان، باید به عنوان یک کل نگریسته شوند – نه فقط به عنوان مجموعه ای از قطعات. مردم اغلب پس از بهبود این نوع آکنه، جای زخم دائمی را مشاهده می کنند. این “شدیدترین نوع آکنه” است. درمان آکنه با شستشوی صورت اکسی، برای پوست های حساس درمان می کند و به جلوگیری از جوش های آکنه کمک می کند. متوجه شدم که هر از چند گاهی بدون اینکه متوجه باشم صورتم را لمس می کنم. هر بار دست زدن به صورت یکی از بدترین کارهایی است که مردم انجام می دهند. بررسی آکنه نو بیشتر راه حل های موثری ارائه می دهد که به شما کمک می کند چهره ای صاف و شفاف داشته باشید. درجه III: آکنه های شدید شامل جوش های سر سیاه، سرسفید و جوش های عمیق تر با تورم شدیدتر است. افراد مبتلا به آکنه درجه یک معمولاً دارای جوش سرسیاه و سرسفید هستند اما جوش وجود ندارد. لکه های آکنه به چهار درجه تقسیم می شوند که از خفیف تا خیلی شدید متغیر است.

همانطور که مشخص است، اکثر ما معمولاً فقط روی قطعات کوچک یک پازل بزرگتر تمرکز می کنیم! در حالی که بعید به نظر می‌رسد که اینها جای زخم را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و فقط موقتی هستند، می‌توانند مقدار کانسیلر مورد نیاز برای پر کردن جای زخم را کاهش دهند. استرس فیزیکی ناشی از گرمای بیش از حد می تواند آکنه را بدتر کند، اما پوشیدن لباس مناسب با آب و هوا واقعا به کاهش استرس کمک می کند. حقیقت این است که استرسی که بیشتر ما به عنوان بخشی از زندگی روزمره خود تجربه می کنیم، منجر به آکنه نمی شود. درک علل آکنه پشت و گزینه های درمانی موجود، برای درمان و پیشگیری از این بیماری بسیار مهم است. استوکس و پیلزبری قبلاً در آن زمان مصرف باکتری های روده را برای ایجاد سلامت پوست از طریق روده توصیه می کردند. سلب مسئولیت: تمام محتوای این مقاله فقط برای اطلاعات عمومی ارائه شده است و نباید به عنوان جایگزینی برای توصیه های پزشکی پزشک خود یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی تلقی شود.

بنابراین، در حالی که لازم نیست نگران این باشید که آیا درمان مورد علاقه‌تان بر پوست شما تأثیر می‌گذارد (حداقل به طور مستقیم)، به یاد داشته باشید که بر سلامت کلی شما تأثیر می‌گذارد. چگونه آکنه بزرگسالان را درمان کنم؟ آکنه و لک های بزرگسالان برای هر خانمی تبدیل به یک مشکل می شود. محصولات آکنه زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. هنگامی که التهاب به عمق پوست می رسد، کیست آکنه تشکیل می شود. باکتری هایی که به طور معمول روی پوست ما زندگی می کنند، P. acnes، در این روغن اضافی رشد می کنند. با تکثیر باکتری ها در منافذ مسدود شده، منافذ ملتهب می شود. با غوطه ور شدن در روغن اضافی، تعداد باکتری ها به سرعت افزایش می یابد. خوشبختانه، پیشرفت‌های فناوری، تعدادی از درمان‌های پیشرفته جدید را برای اسکار آکنه در اختیار ما قرار داده است. اگر این اسکارها درمان نشوند، اغلب ممکن است برای تمام عمر بدون محو شدن باقی بمانند. این کار باعث محو شدن جای آکنه می شود و پوست را شفاف تر می کند. شما باید 400 میلی لیتر عصاره برگ گواوا به دست آورید.

میوه های گواوا همچنین منبع خوبی از پکتین هستند – یک فیبر رژیمی. ثابت شده است که برخی از آنها موثر هستند، در حالی که برخی دیگر تبلیغات زیادی در بازاریابی دارند. آنها شامل بسیاری از رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها و مواد نگهدارنده هستند. در حالی که منافذ مسدود شده است، سطح آن باز می ماند. دلیل آن این است که استرس باعث کاهش پاسخ سیستم ایمنی بدن شما می شود و شما را مستعد ابتلا به بیماری های مختلف می کند در حالی که آسیب پذیر هستید. اما فلفل قرمز خوشمزه است و برای آن روزهای سرد، زمانی که در خانه هستید و می توانید اجازه دهید کمی بجوشد بسیار عالی است. درمان خانگی نه تنها ارزان تر از محصولات اصلی داروخانه است، بلکه معمولاً بهتر نیز عمل می کند. خوب، آکنه بر ظاهر شما تأثیر می گذارد و بله، تهدیدی برای سلامت جسمانی شما محسوب می شود. با این حال، خوردن یک رژیم غذایی متعادل منطقی است. با این حال، این واقعیت باقی می ماند که در برخی موارد آکنه می تواند منجر به اسکار دائمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *