به همین دلیل است که باید به راحتی روی پوست کار کنید و صبح ها برای تمیز کردن پوست به سراغ تونرها بروید. صبح یک فنجان بنوشید. همچنین اگر یک سری از حداقل 6 لایه برداری انجام دهید، که هر 1 تا 2 هفته یک بار انجام دهید، بهترین کار را دارد. بنابراین، به جای چشم پوشی از محصولات هورمون های خشمگین و بروز مسائل پیچیده تری در آینده (اسکارهای آکنه)، پیش نوجوانان و نوجوانان باید آماده و آگاه شوند. نویسنده در مورد آکنه در نوجوانان و این واقعیت صحبت می کند که اگر به درستی از آن مراقبت نشود، آکنه می تواند اسکار آکنه ایجاد کند. معمولاً مضرات میکرودرم ابریژن برای آکنه کم است تا زمانی که یک متخصص مراقبت از پوست مشخص شده فردی باشد که این عمل را انجام می دهد. در مرحله فعال پوست دارای لکه هایی خواهد بود که می تواند بزرگ و دارای رنگ قرمز عصبانی باشد. زمانی که بدن شما مواد معدنی الکترولیت کافی برای خنثی کردن این ضایعات اسیدی سمی را نداشته باشد، پسماندهای سمی اضافی در مایع لنفاوی انباشته می شود.

مایع لنفاوی تمام سلول های بدن شما را احاطه کرده و مسئول رساندن مواد مغذی به سلول ها از خون و دفع سموم خارج شده از سلول ها است. بیرون رفتن در زیر نور خورشید برای شما مفید است زیرا بدن شما ویتامین D را از نور خورشید تولید می کند. اگر پوست شما مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت نکند، سالم به نظر نمی رسد. باید به خاطر داشته باشید که برای اینکه پوست شما زیبا و تمیز به نظر برسد، بدن شما باید از درون و بیرون تمیز شود. اکنون، بدن شما یک اسید در نظر گرفته شده است و در مبارزه با عفونت ها در هر کجا که رخ دهد، از جمله صورت شما، کار دشواری خواهد داشت. زمان درمان بر اساس مقاله ای که برای خرید انتخاب می کنید می تواند متفاوت باشد. مزیت همه اینها این است که این روش در مقایسه با سایر روش های درمانی، زمان بهبودی را کاهش می دهد.

در مقایسه با سایر درمان های طبیعی برای آکنه نسبتاً خوب مطالعه شده است. هیچ کمبودی برای فرمولاسیون های گیاهی و درمان های خانگی برای آکنه وجود ندارد. آب میوه های زیادی برای نوشیدن وجود دارد. آب لیمو یکی از بهترین آبمیوه هایی است که می توانید برای سلامت پوست خود بنوشید. اولین مورد استفاده از روغن درخت چای بر روی صورت خود به طور منظم است. روغن درخت تی دارای ترکیبات معروفی برای درمان آکنه است. استفاده از روغن درخت چای عوارض جانبی کمی دارد. روغن اسطوخودوس یکی دیگر از مواد طبیعی است که به طور گسترده در لوازم آرایشی تجاری استفاده می شود. بهتر است آبمیوه های خود را تهیه کنید زیرا بیشتر آبمیوه های بطری حاوی هیچ نیروی حیاتی یا آنزیم های زنده طبیعی نیستند. برای تهیه آن به نمک دریا یا نمک پخت و پز و مقداری آب نیاز دارید. دو بار در روز از یک مرطوب کننده غنی استفاده کنید تا مطمئن شوید که پوست شما به خوبی هیدراته و درخشان است. این بدان معناست که درمان با نور قرمز می تواند به رفع روزاسه، پسوریازیس، اگزما و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی کمک کند.

دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی است که به مبارزه با رشد آکنه کمک می کند و در نتیجه مشکلات مربوط به آن را نیز کاهش می دهد. بنابراین برای درمان این نوع پوست باید مراقبت بیشتری صورت گیرد. قبل از اینکه هر گونه درمان اسکار آکنه را امتحان کنید، باید به خاطر داشته باشید که پوست شما نشان دهنده سلامت واقعی بدن شما است. وقتی غدد لنفاوی با مواد زائد سمی از سلول‌ها و خون غرق می‌شوند، ملتهب می‌شوند و نمی‌توانند بدن را عاری از مواد سمی نگه دارند. قوی نگه داشتن سیستم لنفاوی برای حفظ پوست شما از لک، اختلالات پوستی، اگزما و آکنه مهم است. کثیفی، روغن و سایر عناصر مضر تمایل دارند در این سوراخ های کوچک در پوست شما قرار بگیرند و باعث ایجاد پوستی ناسالم شده و ناپدید شدن اسکار آکنه را دشوار می کنند. آنچه نکات مربوط به آکنه به شما می گوید این است که باید یاد بگیرید که چگونه وعده غذایی خود را متعادل کنید. هر مجموعه ای از نکات مربوط به آکنه هرگز بدون صحبت در مورد سبک زندگی کامل نخواهد بود. جدیدترین روش درمانی برای اسکار آکنه، لیزر درمانی فرکشنال نام دارد. جدیدترین آن شیر بز است. با این حال آنچه باید درک شود این است که شیر بز در درمان آکنه مفید است اما به خودی خود چیزی نیست که بتوانید به آن تکیه کنید.

آب خربزه نیز یک نوشیدنی عالی برای آکنه است. یکی از راه هایی که من از آب لیمو استفاده می کنم این است که آب یک لیمو را در 16 اونس آب فشار داده و در طول روز بنوشم. دو لیوان دیگر را داخل قمقمه بریزید و یک لیوان دیگر را ظهر و یک لیوان دیگر در شام بنوشید. 2 قاشق چایخوری ملاس را با یک قاشق چایخوری گوگرد در نصف فنجان آب مخلوط کنید و دو بار در روز مصرف کنید تا خون پاک شود. کمی آب و عسل اضافه کنید و داخل قمقمه بریزید. در صورت تمایل، آنها را در قمقمه قرار دهید تا بعداً در روز باشد. برای جلوگیری از آکنه، در طول روز از دست زدن به صورت خود با دست خودداری کنید. انواع مختلف آکنه و همچنین بسیاری از علل و گزینه های درمانی را کشف کنید. این مقاله می تواند به شما کمک کند تا نوع آکنه خود را کشف کنید و چه درمانی توصیه می شود. این آخرین جمله در اینجا من را بیشتر می ترساند زیرا با شروع بلوغ و آکنه در سنین پایین، گیرندگان نمی دانند چه اتفاقی برای بدنشان می افتد. در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *