هنگامی که صورت خود را با دستان خود می شویید، حتما ابتدا دست های خود را کاملا بشویید. به عنوان اولین و یک قدم مهم، در نظر گرفتن بسیاری از موارد هنگام انتخاب مناسب ترین پرایمر برای صورت خود مهم می شود. این جوش‌ها زمان زیادی طول می‌کشد تا بهبود یابند، در حالی که جوش‌های جدید قبل از بهبودی جوش‌های قدیمی ظاهر می‌شوند و آثار تیره و زخم‌های قابل مشاهده‌ای بر جای می‌گذارند که در صورت عدم درمان مناسب، پوست را به آشفتگی بدی تبدیل می‌کند. من این را به قیمت 736 ین (حدود 30 رینگیت) از داروخانه تسوروها در زمانی که در دوتونبوری، اوزاکا بودم، خریدم. در 14 گرم و 24 گرم موجود است. من 14g را خریدم چون واقعاً زیاد از آن استفاده نمی کنم. بنابراین من معتقدم که یک لوله 14 گرمی حداقل برای من باید ماه ها دوام بیاورد. به دلیل کمترین زمان باقی مانده پس از این همه، آنها در مراقبت از خود با مشکل مواجه می شوند. یک گروه از افرادی که حداقل می توانند از مشاوره با متخصص پوست بهره مند شوند، کسانی هستند که هرگز به طور رسمی به این بیماری مبتلا نشده اند.

با این حال، نمک نیز کاملا خشک‌کننده است، مخصوصا برای افرادی که پوست حساس یا خشکی دارند. همچنین باید از محصولات موی چرب خودداری کرد، به خصوص برای کسانی که موهای بلندی دارند که اغلب با صورت شما در تماس است. بهداشت فردی مانند شستن صورت و دوش گرفتن روزانه را رعایت کنید. پوست چیزی است که مردان و زنان بدون توجه به جنسیت و همچنین رنگ پوست باید از آن مراقبت کنند. هنگامی که میکروارگانیسم ها به طور مرگبار زخمی شدند، محلول عالی می تواند لایه پوست شما را بازگرداند تا سلول های خورشیدی کاملاً جدید تولید شوند و نقاط بد از بین بروند. این به شما کمک می کند تا پوست خود را بهبود بخشید. بسیاری از کرم‌های صورت و محصولات مرطوب‌کننده پوست را بیش از حد فشار می‌آورند و می‌توانند باعث ایجاد لکه شوند. هنگامی که شروع به خوردن یک رژیم گیاهخواری می کنید و مصرف گوشت را کم می کنید، لکتین ها تأثیر منفی بر خون شما، اندام خاصی در بدن یا بر روی سیستم کلی بدن شما خواهند داشت.

برای این کار به غذاهای قلیایی بیشتری برای از بین بردن هرگونه عدم تعادل در بدن نیاز دارید. شما باید هر روز بخوابید، بنابراین بدن خود را از فاز خواب ضروری محروم نکنید. آیا می دانید که خواب می تواند به وضعیت بهتر پوست منجر شود؟ بنابراین، هر شب خوب بخوابید و از بیرون رفتن بی مورد در شب خودداری کنید. نفس عمیق بکشید. بنابراین، هنگامی که خود را در رژیم گیاهخواری می بینید، بدن واکنش منفی نشان می دهد. با این حال، من هنوز هم گاهی اوقات آکنه قرمز و متورم می‌کنم، و من واقعاً از آنهایی که سرهای بریده‌شده قابل مشاهده دارند متنفرم، زیرا واقعاً حتی وقتی به آرامی آنها را لمس می‌کنید به شدت درد می‌کنند. این یک بخش طبیعی از بلوغ است و تقریباً هر فردی در مقطعی از زندگی خود دچار آکنه می شود. آکنه در نوجوانان می تواند باعث ایجاد اسکار شود که با درمان در مراحل بعدی زندگی برطرف می شود. آکنه یک مشکل کلی برای مردان در تمام مراحل زندگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *