من چند سال پیش آلوئه ورا طبیعی تازه را مستقیماً روی پوست سرم می زدم. علت اصلی بروز جوش و آکنه، ترشح بیش از حد سبوم توسط غدد چربی (غدد چربی) در دوران نوجوانی است. همچنین به از بین بردن باکتری هایی که باعث التهاب، قرمزی و گرما مرتبط با ایجاد جوش های سیاه و سفید سر می شوند، کمک می کند. این محصولات برای کشتن باکتری ها و پاکسازی منافذ شناخته شده اند. با توجه به همه این دلایل، من به مرطوب کننده معمولی Nivea بازگشته ام که می توان آن را به راحتی در هر داروخانه و مراکز خرید خریداری کرد. به دلیل خواص درمانی و ضد التهابی شناخته شده آن، اغلب برای تسکین دردهای ناشی از سوختگی، ساییدگی، پسوریازیس، آکنه، اگزما و حتی نیش حشرات استفاده می شود. به دلیل خواص ضد قارچی آن، گفته می شود که به کاهش شوره سر نیز کمک می کند. جدای از این موارد، آلوئه ورا حاوی مقادیر زیادی ویتامین و آنتی اکسیدان است که در بهبود استحکام پوست موثر است و در نتیجه پوستی سالم و جوان تر ایجاد می کند. رطوبت مورد نیاز برای پوست خشک را تامین می کند.

کرم پاک کننده برای پوست های خشک عالی است. این بهترین پاک کننده برای پوست های معمولی و خشک است. یک متخصص پوست واجد شرایط می تواند به تعیین نوع پوست شما کمک کند و محرک های خاصی که ممکن است آکنه شما را تشدید کند به شما کمک می کند تا به سرعت از شر آکنه خلاص شوید. روغن زیتون بهترین نوع پاک کننده خانگی برای پوست های چرب است. ژل به خودی خود احساس سبکی می کند و پس از استفاده احساس چربی یا چسبندگی روی پوست من نمی گذارد. بگذارید روغن به مدت پنج دقیقه روی صورت بماند و بعداً با یک حوله گرم مرطوب آن را بردارید. پوست را به آرامی در جهت عقربه های ساعت و سپس در خلاف جهت عقربه های ساعت به مدت پنج دقیقه ماساژ دهید. سرکه سفید مقطر – سرکه را به عنوان محلول موضعی بمالید و بگذارید حداقل 5 تا 10 دقیقه روی ناحیه عفونی بماند. 1 جزء سرکه سیب خام و فیلتر نشده را با دو قسمت آب آشامیدنی رقیق کنید. پس آب زیاد بنوشید! آب داغ پوست را خشک می کند و ممکن است متوجه شوید که پس از یک دوش آب گرم طولانی، پوست شما احساس خارش و سفت شدن می کند. پس از اتمام شستن صورت، در نهایت صورت خود را با آب سرد بشویید. 6. “پوست” تخم مرغ را از صورت خود جدا کنید و ببینید که ناخالصی ها با آن همراه می شوند! مراقب باشید که چه چیزی برای پوست شما بهتر است و سعی کنید آن را با سایر مواد ترکیب کنید تا نتایج خوبی داشته باشید.

این شوینده های خانگی ساده و موثر برای پوست های چرب را امتحان کنید و مطمئناً در عرض چند هفته متوجه نتایج باورنکردنی خواهید شد. می تواند یک عامل موثر در ایجاد آکنه باشد، بنابراین سعی کنید آرام و آرام شوید. هنگامی که سبوم بیش از حد وجود داشته باشد، آن روغن منافذ را می بندد و منجر به آکنه می شود. می دانم که ممکن است برای یک نوجوان خسته کننده به نظر برسد، اما به من اعتماد کنید، ارزش فداکاری را دارد و این اساس یک درمان داخلی آکنه را درست از همانجا تشکیل می دهد. علت به احتمال زیاد محتوای بالای ید در جلبک دریایی است. استرس به خودی خود باعث ایجاد آکنه نمی شود، اما می تواند یک مورد پیشرفته آکنه را بدتر کند. یکی از راه های مراقبت از آکنه، رعایت بهداشت است. بهداشت شخصی خوب نیز ضروری است. آنها معمولاً دارای عصاره‌های گیاهی و اسانس‌های طبیعی مانند روغن اسطوخودوس، و گریپ فروت، روغن درخت چای، و اکیناسه، روغن رز هیپ، عصاره آلوئه ورا هستند. نتیجه یک پوست سفید ظریف برای کسانی است که این محصول را امتحان کرده اند زیرا سلول های جدید سالم در معرض دید قرار می گیرند.

این میوه طبیعی می تواند به کاهش تورم مرتبط با کیست هایی که در عمق پوست ایجاد می شوند کمک کند. ندول ها زمانی تشکیل می شوند که باکتری ها به عمق منافذ نفوذ کرده و باعث عفونت می شوند. شناخته شده ترین آنها این است که شکلات و غذاهای چرب باعث ایجاد جوش می شوند. شما همچنان می توانید محصول مشابهی را از سایر برندهای کره ای نیز خریداری کنید. من معمولاً می‌توانم ژل تسکین‌دهنده Nature Republic Aloe Aqua را در هر کجای سئول پیدا کنم و خریداری کنم. ژل تسکین دهنده آلوئه ورا Nature Republic – من این محصول را زمانی که 2 ماه پیش از کره بازدید کردم، دریافت کردم. ژل ممکن است یک محافظ بسیار موثر در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز باشد. ارزان است و کار خود را به خوبی انجام می دهد. در طول مشاغل گرم در پونا، بیشتر پیشرفت‌ها رخ می‌دهد، اعم از تجاری، خانه، این نوع مناطق، گسترش با مناطق شغلی و همچنین بسیار بیشتر. پس از اتمام کار ترمیم، جای زخم ایجاد می شود که نشانه ترمیم است. پرکننده بافت نرم- کلاژنی که ممکن است در منبع گاوی یا متعلق به خود بیمار باشد، ممکن است در زیر جای اسکار تزریق شود تا پوست بلند شود و ظاهری صاف داشته باشد.

تا آنجا که به روش واقعی درمان با نور آبی آکنه مربوط می شود، باید درک کرد که همه بیماران آکنه ای این درمان را در جلسات به شدت شدید انجام می دهند. تعدادی از جلسات لیزر موهای زائد نوید نتایج فریبنده را می دهند – موهای ناخواسته را برای همیشه فراموش کنید. برای من از این محصول برای تمام قسمت های بدنم به جز صورت و موهایم استفاده می کنم. از طرف دیگر، خیار یک خنک کننده عالی است که هر بار طراوت بیشتری به صورت شما می بخشد. با توجه به بافت خنک کننده و تسکین دهنده ژل تسکین دهنده Aloe Aqua، خود این محصول به عنوان مسکن بسیار خوبی برای آفتاب سوختگی عمل می کند. ماست و عسل را اضافه کنید تا این پاک کننده خوب شود. در اینجا فقط چند مورد از “خوب” آورده شده است: عملکرد بهبود یافته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *