هرکسی انواع مختلفی از نگرانی های پوستی دارد. خشکی پوست با افزایش سن بیشتر می شود، اگرچه در جوانی بسیار قابل مشاهده است و به دنبال درمان آکنه است. با این حال مراقب باشید که از آن زیاده روی نکنید زیرا مطمئناً می تواند مشکلات پوستی بسیار بیشتری ایجاد کند. خشکی پوست به خودی خود دلیل اصلی چین و چروک و سایر علائم پیری پوست نیست. با استفاده منظم، کاهش قابل توجهی در چین و چروک و خطوط ریز نیز وجود دارد. Cistus Hydrosol (Rock Rose): آب سیستوس به عنوان یک تونر برای پوست های چروکیده و بالغ توصیه می شود، زیرا می تواند سلول های پوست را “پر کردن” و خطوط ریز را پاک کند. سیستوس همچنین یک قابض است، بنابراین هم برای پوست های چرب و هم به عنوان تونر پس از اصلاح مفید است زیرا می تواند به توقف خونریزی بریدگی ها و خراش های جزئی کمک کند. ماشین من را پر از عطر می کند و با توقف کامل ترافیک در I-83 راحت تر هستم. حتی الان هم یک عصای اسطوخودوس را در ماشینم نگه می‌دارم تا در زمان ترافیک غلت بزنم.

وقتی شروع به بافتن کردیم و ایوان پر از عطر اسطوخودوس شد، از اینکه چقدر سریع کل کلاس چرخش آرام تری پیدا کردند، بسیار شگفت زده شدم. هر وقت سردرد داشتم یا سر کلاس استرس داشتم، مادر همیشه بهترین گیاه را برای درمان هر بیماری من داشت. شستن با یک پاک کننده ملایم به کاهش تجمع سلول های پوست کمک می کند و پوست شما را در بهترین حالت خود نگه می دارد. هیدروسول دانه هویج: همانطور که اسانس دانه هویج یکی از توصیه شده ترین درمان ها برای پوست های بالغ است، هیدروسل دانه هویج نیز برای درمان پوست های بالغ و چروکیده بسیار توصیه می شود. اغلب به عنوان تنتور یا قطره روغن در گوش برای گوش درد و تب مصرف می شود. در صورت استفاده در تنتور یا چای می توان آن را برای مشکلات گوارشی یا قاعدگی مصرف کرد. اگر در روز به اندازه کافی آب ننوشید، می تواند منجر به آکنه شود زیرا درست مانند سایر قسمت های بدن، پوست ما نیز برای هیدراته ماندن به آب نیاز دارد. اینها جدیدترین وسواس های من هستند.

در اینجا فقط چند مورد از “خوب” آورده شده است: بهبود عملکرد، بهبود اعتماد به نفس بدن، بهبود خلق و خو، خواب بهتر، کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات، حفظ سلامت بافت اندام مردانه، و بسیاری موارد دیگر. همه آنها قول می دهند که به کاهش علائم مرتبط با این بیماری پوستی خاص کمک کنند، اگرچه تعدادی از این داروهای بدون نسخه به مراتب بهتر از سایرین هستند. پاکسازی، تقویت کننده، مرطوب کننده و محافظت از پوست شما یک امر ضروری است و همه ما باید مطابق با شرع باشیم. هر مقاله زیبایی و سلامتی دائماً از مرطوب کننده صحبت می کند. چیز خوبی است که نیاز بدن به ویتامین‌های تغذیه‌ای، ویتامین‌های مورد نیاز بدن که در فواید سبزیجات موجود است و فواید میوه‌ها برای حفظ سلامت پوست شما تامین شود. بی کربنات سدیم یا جوش شیرین کاربردهای زیادی در مقوله زیبایی و سلامتی دارد. حتی با وجود اینکه روزهای آکنه من (خوب، تقریباً) پشت سرم است، من هنوز از استفاده از این ماسک لذت می برم، زیرا این ماسک کار شگفت انگیزی در لایه برداری پوست من و شفاف نگه داشتن صورت من در هنگام جوش زدن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *