خوشبختانه، بسیاری از لوازم آرایشی و کانسیلرهای دوستدار آکنه وجود دارند که می توانند به افرادی که نیاز به پوشاندن جوش دارند کمک کنند. شما به سادگی یک تکه یخ (یا یخ خرد شده) را در یک تکه پارچه بپیچید و آن را روی جوش خود حدود 20 تا 30 ثانیه نگه دارید. حتی می توانید تکه های یخ پیچیده شده در پارچه را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی جای آکنه بمالید. حتی یک زبان مخفی در مورد پوشیدن این وصله ها بر اساس محل قرارگیری آنها ایجاد شد. آکنه زمانی خجالت آور است که پس از ناپدید شدن، حتی مشکل سازتر به نظر برسد. من حتی به رفتن به متخصص پوست فکر می کنم، اگرچه استفاده از دارو دوباره من است. هر روز صبح و هر شب قبل از خواب صورت خود را بشویید. عسل نیز به همین ترتیب عمل می کند، زیرا شما به صورت تمیز نیاز دارید. سرکه سفید مقطر (اگر خیلی سفت باشد می تواند رقیق شود) را روی صورت و نواحی آسیب دیده بمالید. حفظ سلامت پوست گردن بسیار مهم است زیرا تمیز نبودن تیغ ​​ها می تواند باعث ایجاد حساسیت در پوست شود.

با مصرف بیشتر سبزیجات و میوه به مدت حدود 6-12 هفته، متوجه تغییر در پوست خود خواهید شد. این که آیا شما فقط آکنه خود را درمان می کنید یا برای بهبود پوست خود تلاش می کنید، سبزیجات و میوه های بیشتر باید در وعده های غذایی شما غالب باشد. اگر متوجه شدید که جای جوش و آکنه در حال بدتر شدن است، به متخصص پوست مراجعه کنید. هر گروه خونی تعدادی غذا دارد که داروهای مفید و مفیدی برای آنهاست. اینها چند راه طبیعی برای خلاص شدن از شر جای جوش و آکنه هستند. این یکی از موثرترین راه ها برای خلاص شدن از شر آکنه است. باور کنید یا نه، ساختن میوه ها و سبزیجات غالب در هر وعده غذایی که می خورید نقش مهمی در از بین بردن آکنه دارد. پودر چوب صندل و خمیر گل رز که به طور منظم روی جای آکنه در شب استفاده می شود به شما کمک می کند تا از شر جای جوش خلاص شوید. می توانید سعی کنید روغن رز هیپ را روی جای آکنه بمالید. روغن درخت چای یکی از بهترین راه های طبیعی برای خلاص شدن از شر آکنه است. روغن درخت چای را برای درمان آکنه به مدت 30 دقیقه روی ناحیه آسیب دیده بمالید و با آب داغ بشویید. بگذارید یک شب خشک شود و صبح بشویید.

احتمالاً به خشک شدن جوش ها و جلوگیری از شیوع آتی کمک می کند. هر گونه چربی اضافی روی سطح پوست شما را حل می کند و هر گونه منافذ مسدود یا مسدود شده پوست را باز می کند تا نواحی پوستی که بیش از حد مرطوب هستند را خشک کند و در نتیجه روند بهبودی را تسریع کند. سبوم به دیواره منافذ می چسبد و به عنوان چسبی عمل می کند که باکتری ها را با آن به دام می اندازد. برای پاکسازی و التیام منافذ و پوست، یک درمان هومیوپاتی برای آکنه را امتحان کنید. قاصدک، بیدمشک یا شبدر زرشکی می توانند به پاکسازی کبد از اضافه بار سمی کمک کنند. مخلوط های طبیعی شبیه سم زدایی پوست آیورودیک Natures Sunshine و BP-X نیز ممکن است برای پاکسازی و سم زدایی کبد و کاهش آکنه استفاده شوند. این درمان خانگی آکنه می‌تواند به پوست شما احساس بهتری نسبت به هر دارویی که می‌توانید بخرید بدهد. این کاملا درست است که پوشش های بهتری نسبت به پودر آرایش مایع دارد. برای حمایت از ظاهر او، زنان تقریباً هر روز از آرایش استفاده می کنند. آرایش می تواند بیشتر لکه ها را در صورت استفاده صحیح بپوشاند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *