به طور شگفت انگیزی، بسیاری از این درمان های خانگی ممکن است برای درمان جوش های آکنه نیز شناسایی شوند، با این حال هیچ شواهد پزشکی برای اکثر این راه حل ها وجود ندارد. حوله ممکن است همچنان پوست حساس شما را تحریک کند. مجموعه میکروب‌ها در هسته تشکیل‌دهنده ممکن است شکسته شده و به بافت‌های اطراف پخش شوند. در برخی موارد، معمولاً با شروع بلوغ، زمانی که پوست ضخیم می شود، منافذ مسدود می شوند و چربی در زیر سطح پوست جمع می شود. این روغن با سلول های مرده پوست ترکیب می شود تا منافذ پوست را مسدود کند. من در حال حاضر از اسپری تنظیم کننده کنترل روغن De-Slick Urban Decay استفاده می کنم. از محصولات بدون روغن، مشتقات قطران زغال سنگ و کرم های سنگین اجتناب کنید. این امکان کاربرد هدفمند را فراهم می کند. میله های لکه دار به اندازه کانسیلر سنگین نیستند. آنها به پوست شما اجازه می دهند نفس بکشد و به طور طبیعی تر بهبود یابد. اساساً چون از بافت چسبناک و چسبناک آن متنفرم، انعکاس آن روی عکس‌ها و احساس سنگینی روی صورت است. من از پاک کننده آرایش Garnier Clean Sensitive استفاده می کنم، مقداری را روی یک پد پنبه ای قرار می دهم و آن را روی تمام صورتم پاک می کنم.

1. آرایش را با هر پاک کننده آرایشی که دارید پاک کنید. جای زخم و تغییر رنگ جزئی تا زمانی که حداقل باشد قابل عبور است و به راحتی با آرایش بدن پنهان می شود. علت اصلی ناهمواری رنگ پوست آسیب های ناشی از نور خورشید و زخم هایی است که در اثر ایجاد لکه ها یا دلمه های آکنه ایجاد می شوند. همه علل آکنه یکسان نیستند. اگر پوست بیش از حد خشک باشد، همین امر صدق می کند. من همچنین پوست کم آب و مستعد آکنه دارم. در حال حاضر دارم آخرین لوله ای را که دارم تمام می کنم. آیا آکنه دارید؟ اجتناب از موقعیت های استرس زا می تواند به شما در مبارزه با آکنه کمک کند. موادی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند را می توان در ساخت بی کربنات سدیم لایه بردار پالپ استفاده کرد. جوش شیرین و آکنه ماسک های خانگی صورت مبتنی بر بی کربنات سدیم ساده می توانند به شما در مقابله با مشکل آکنه کمک کنند. مراقبت از پوست آکنه مشکل مهمی برای بسیاری از مردم است. بنابراین، همانطور که می بینید، برای خلاص شدن از شر آکنه نیازی به مراجعه به متخصص پوست ندارید. درد دارد و قطعاً شما را با زخم های زشتی باقی می گذارد. متأسفانه با بهبودی آکنه، جای زخم باقی می ماند. در اینجا برخی از علل اصلی آکنه بزرگسالان و همچنین برخی از بهترین درمان آکنه برای بزرگسالان آورده شده است.

بهترین کیت رفع آکنه برای رفع لک، جوش سرسفید، از بین برنده جوش بدون خطر بینی، بهترین کیت رفع آکنه برای رفع جوش های سرسیاه Bestope. وقتی پریود می شوم هنوز یکی دو جوش می زنم. آکنه زمانی ایجاد می شود که باکتری ها و سلول ها در ناحیه پوست خود رشد کنند و باعث تورم جوش شوند. من پوست مختلط تا چرب دارم، اما گاهی به دلیل اسید سالیسیلیک که استفاده می کنم، خشک و پوسته پوسته می شوم. بی کربنات سدیم آمفورایی است که توانایی عمل به عنوان باز یا اسید را دارد. بی کربنات سدیم یا جوش شیرین کاربردهای زیادی در مقوله زیبایی و سلامتی دارد. بی کربنات سدیم در درمان آکنه موثر است؟ 7. خیار: خیار دارای خواص تسکین دهنده و خنک کننده است که به درمان جوش و آکنه کمک می کند. من از Pond’s Acne Clear White استفاده می کنم. راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای شروع به دستیابی به پوست شفاف خود انجام دهید. سرکه سیب می تواند از جهات مختلف به پوست شما کمک کند. با استفاده مداوم، این داروهای خانگی آکنه باید به شما در کاهش آکنه کمک کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *