البته باید بهداشت شخصی خود را رعایت کنید، مخصوصاً اگر برای ورزش می روید – لباس های خیس و عرق محیطی ایده آل برای آکنه هستند. پاپول های ریز می توانند خوشه هایی تشکیل دهند، زیرا پوست به آکنه واکنش نشان می دهد. مراقبت از پوست کره ای برای پوست های خشک مستعد آکنه. دلایل متعددی وجود دارد که باعث ایجاد آکنه در بدن می شود و گاهی اوقات مشابه آنهایی است که باعث ایجاد آکنه صورت می شود و گاهی اوقات خاص هستند و فقط برای جوش ها و لکه های پشت / سینه / گردن / باسن اعمال می شوند. از جمله شایع ترین دلایل تعریق و تولید هورمون ها (به ویژه در سنین رشد) است. به یاد داشته باشید که هورمون ها یکی از شایع ترین دلایل آکنه هستند. وقتی کسی چنین کلماتی را می شنود، ابتدا به چند آتشفشان یا گردباد یا سونامی فکر می کند. آکنه معمولا در دوران نوجوانی در مردان و زنان ایجاد می شود. آکنه بدن نیز بسیار شایع است، به خصوص در بین مردان جوان. تقریباً همه (عمدتاً خانم ها) حداقل یک بار در زندگی خود باید با آکنه دست و پنجه نرم کنند، مخصوصاً زمانی که جوان هستند.

این نوع درمان می تواند کم هزینه ترین روش باشد. اما هر (یا حداقل تقریباً هر) نوجوانی رویای زیبایی را در اینجا و همین الان دارد و نه در پنج یا هفت سال دیگر! اما این مزخرف است، زیرا در اینجا ما تمایل داریم که علل واقعی آکنه را پیدا کنیم. اگر فرد مبتلا به آکنه هستید، سعی کنید صورت خود را بیش از حد نشویید. سپس به آرامی آن را بشویید و صورت خود را بشویید. اجازه دهید ماسک ۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب بشویید تا تمیز شود. مخلوط را با Q-Tip مالش دهید، جایی که آکنه یا جوش روی صورت دارید و ماسک آووکادو برای آکنه 15 دقیقه برای آووکادو برای آکنه بگذارید. برای این کار، فقط باید مقداری خمیر دندان را قبل از خواب روی زیت بگذارید و اجازه دهید در طول شب روی صورت سفت شود. اسکارهای هیپرتروفیک و کلوئید برای سال ها باقی می مانند، اما ممکن است با گذشت زمان از اندازه آنها کاسته شود.

برای چیزهایی که از آنها لذت می برید وقت بگذارید. هر بار بعد از تمرین و بعد از هر بار کثیف شدن یا گرد و خاک دوش بگیرید. خدمات واقعی در محل که می توانید توسط اکثر Contractors Pune دریافت کنید، عموماً سرسراهای ورودی مطلوب، استخر عالی کودکان، تجهیزات گلف اشرافی، مرکز بازی های ویدیویی شگفت انگیز در خانه و بسیاری چیزهای دیگر است. کودکانی که آکنه جدی دارند می توانند از پزشک یا متخصص پوست (پزشکی که مشکلات پوستی را درمان می کند) کمک بگیرند. بنابراین خوب است سطح هورمون های خود را پیگیری کنید و اگر مشکلی دارید باید با یک متخصص غدد مشورت کنید. یک لوسیون خوب دارای فاکتور محافظت در برابر آفتاب (SPF) مطلوبی است. روغن‌ها و کره‌های طبیعی موجود در لوسیون جامد به‌خوبی با روغن طبیعی اسطوخودوس جفت می‌شوند تا یک نوار لوسیون مغذی و تقویت‌کننده سلامت پوست ایجاد کنند. این درمان‌ها برای بهبود سلامت پوست و جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر رسیدن آن بسیار موثر هستند. ساختن این پاک کننده درست مانند ساختن صورت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *