با استفاده منظم متوجه خواهید شد که جای زخم از بین می رود. اگر متوجه شدید که جای جوش و آکنه در حال بدتر شدن است، به متخصص پوست مراجعه کنید. خوردن مقداری برگ چریش به طور منظم به شما کمک می کند تا ایمنی خود را تقویت کنید. درست مانند میکرودرم ابریژن، فقط به پنهان کردن اسکارهای آکنه کمک می کند و به طور کامل آنها را از بین نمی برد و همچنین برای آنچه که در درمان معمولی باید انجام دهید، کمک می کند، زیرا نتایج معمولاً در مدت زمان کوتاهی به دست می آیند! ژل آلوئه ورا را دو بار در روز برای بهترین نتیجه استفاده کنید. آب لیمو یک ماده سفید کننده طبیعی است که می توان آن را دو بار در روز به مدت 15 دقیقه استفاده کرد. روزانه مقدار زیادی آب بنوشید، نه تنها پوست شما را شفاف نگه می دارد، بلکه چهره بسیار بهتری نیز به شما می دهد. مقدار زیادی آب بنوشید تا سموم بدنتان را که باعث ظاهر شدن جای جوش و آکنه می شوند، خارج کنید. مصرف آب را افزایش دهید. آب به دفع سموم کمک می کند و به ویتامین ها کمک می کند تا وارد بدن شوند. قاصدک، بیدمشک یا شبدر زرشکی می توانند به پاکسازی کبد از اضافه بار سمی کمک کنند. برای پاکسازی و التیام منافذ و پوست، یک درمان هومیوپاتی برای آکنه را امتحان کنید.

به احتمال زیاد اگر آکنه شما واقعاً بد باشد، هرگز به طور کامل از بین نخواهند رفت، باید همیشه با محصولات مختلف از آن جلوگیری کنید، و اگر یکی دو روز را از دست بدهید، مقداری جوش ایجاد می شود. خب دوستان، رسمی است که مریخی‌ها فرود آمده‌اند و چهره‌شان را تولید کرده‌اند. در درجه اول اختلال عملکرد غدد سباسه (غدد موجود در پوست که ماده روغنی ترشح می کنند) صورت، گردن و پشت است. از طرف دیگر، مگر اینکه یک مدل لباس شنا باشید، به احتمال زیاد همیشه کمر یا سینه خود را برهنه نشان نخواهید داد، بنابراین در این مواقع لکه‌های جزئی و بریدگی‌های بدن را می‌توان به راحتی پوشانده، پنهان کرد یا با ایربراش کرد. مخلوط های طبیعی شبیه سم زدایی پوست آیورودیک Natures Sunshine و BP-X نیز ممکن است برای پاکسازی و سم زدایی کبد و کاهش آکنه استفاده شوند. روغن درخت چای یکی از بهترین راه های طبیعی برای خلاص شدن از شر آکنه است. این روش های طبیعی برای خلاص شدن از شر آکنه نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد زیرا برای نشان دادن نتیجه زمان می برد.

برای جبران ویتامین‌های از دست رفته در غذاهای امروزی، مقدار زیادی ویتامین و مکمل‌های معدنی با کیفیت بالا مصرف کنید. انواع مختلفی از آکنه وجود دارد، اما معمول ترین آنها آکنه ولگاریس است که عمدتاً در نوجوانان یافت می شود. نه فقط عواملی مانند چربی بیش از حد روی صورت که می تواند باعث ظاهر شدن آکنه شود، بلکه به دلیل عادت به علت آکنه است که اغلب انجام می دهید. عوامل محیطی مانند خورشید و باد نیز می توانند باعث ایجاد لکه و آسیب به صورت شوند. دلیل دقیق آکنه مشخص نیست، اما عواملی که در این وضعیت نقش دارند عبارتند از وراثت، پوست چرب و آندروژن ها. بسیاری از کارشناسان این را یکی از دلایل اصلی تشکیل اسکار و بیماری های آکنه می دانند. یک شبه کمی عسل روی جای آکنه بمالید و روی آن را با یک سواب پنبه بپوشانید. عسل دارای محتوایی است که قادر است مواد آبی را که می تواند پوست را از داخل مرطوب کند، به هم متصل کند.

ما مسئول نوشیدن حداقل 8 لیوان آب در روز یا بیشتر هستیم. هر روز استفاده کنید و شاهد محو شدن جای آکنه باشید. من از کالک لیمو برامبل بری استفاده می کنم. از اسفنج خشن، برس یا هر چیز مشابهی روی صورت خود استفاده نکنید. سپس عسل را با یک قاشق غذاخوری ماست طبیعی با چربی متوسط ​​مخلوط کنید (از ماست کم چرب یا بدون چربی استفاده نکنید). ماست و عسل را اضافه کنید تا این پاک کننده خوب شود. درمان طبیعی برای خلاص شدن از شر جای جوش، عسل است. شما ممکن است در موارد شدید برای از بین بردن جای زخم صورت، سوراخ را در نظر بگیرید. پس از مخلوط شدن، یک گیاه را با شیارهایی مانند ماساژ و دایره ای روی صورت بمالید. مانند فلفل قرمز معمولی شما نیست، با این حال تغییر بسیار خوبی است. بسیاری از توصیه ها و نکات مربوط به آکنه را کشف کنید، که شامل توصیه های شگفت انگیز در مورد آکنه مانند علت آکنه و همچنین برخی از نکات جالب درمان آکنه مانند درمان های خانگی آکنه است. یکی از معایب عمده گزینه های درمانی آکنه تجاری موجود، که مملو از مواد شیمیایی هستند، مدت زمان لازم برای سازگاری پوست شما با محصول جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *