5- آب خیار را بگیرید و با آب لیمو مخلوط کنید و آنها را با هم هم بزنید تا به طور مساوی مخلوط شوند. توجه: آب لیمو باعث می شود پوست شما حساس باشد. پوست روغن روغن کاری کننده به نام سبوم از غدد مخصوص پوست به نام غدد چربی تولید می کند. هنگامی که شیر گاو را مصرف می کنید ، شیر گاو حاوی هورمون هایی است که به طور بالقوه باعث عدم تعادل هورمونی در بدن شما می شود و منجر به افزایش تولید سبوم می شود. خوردن غذاهای حاوی شیر و شکر مانند کیک شیرین یا تارت می تواند باعث آکنه شود ، زیرا محتوای گلوکز موجود در آنها می تواند باعث حساسیت به انسولین شود. دلایلی که آکنه در زن و مرد رخ می دهد کاملاً متفاوت است اما گاهی اوقات ممکن است متفاوت باشد. برای مردان ، تولید غیر طبیعی برخی از هورمون ها ممکن است باعث آکنه شود. به یاد داشته باشید که این هفته ها در حال ساخت هستند ، و فشردن یا چیدن لکه ها می تواند منطقه آلوده را مجبور به عقب نشینی در داخل شود ، بیشتر منطقه را آزار دهد و احتمالاً جای زخم را ترک کند.

تقریباً مانند هر تروما دیگری که به پوست رخ می دهد ، آکنه می تواند جای زخم بگذارد. این یک بیماری پوستی است و بهترین دوره در مورد داروهای آکنه در دوره های آغازین است. 9) و اکسیژن را به پوست افزایش دهید. مخلوط شکر و عسل برای باز کردن زخم های آکنه و پوست آکنه روی پوست بسیار مؤثر است. یک ماسک خیار را انجام دهید که می تواند خودتان را دنبال کنید ، در حالی که به طور مرتب آب خیار را مصرف می کنید ، از نحوه تهیه ماسک خیار برای آکنه در بالا پیروی کنید. سعی کنید خوابیده و فقط اجازه دهید همه آن را هر روز کمی از آن آویزان کنید (البته در یک مکان خصوصی). و معلوم می شود که گوجه فرنگی ها نیز مدتهاست که برای خلاص شدن از شر آکنه گونه به طور طبیعی استفاده می شوند. ماست دارای خواص ضد باکتریایی است در حالی که زردچوبه آکنه را از بین می برد و آنها را از بین می برد. می توانید پودر زردچوبه را در مکانی پیدا کنید که محصولات گیاهی را بفروشد اما از پودر زردچوبه خالص استفاده کنید که هنوز مخلوط نشده است. 2. نیمی از قاشق چایخوری زردچوبه را که به پودر پردازش شده است اضافه کنید. زردچوبه همچنین برای درمان آکنه بسیار مؤثر بود. چگونه می توان از شر آکنه گونه با عسل خلاص شد؟ هنگامی که عسل در یخچال عسل وارد می شود ، به هیچ وجه یخ نمی زند.

با این حال ، شما باید بدانید که عسل حاوی ضد میکروبی ، آنتی اکسیدان است و در صورت استفاده از آن می تواند اثر آرامش بخش به پوست ببخشد. مزایای خیار برای سلامت پوست و زیبایی در واقع نیازی به شک نیست. این ژل لایه برداری ملایم است که پوست شما را لایه برداری و تمیز می کند. علاوه بر این که برای خلاص شدن از شر آکنه گونه مفید است ، ماسک گوجه فرنگی همچنین به مبارزه با پیری زودرس پوست ، روشن تر شدن پوست و ایجاد پوست روشن کمک می کند. 3. در ناحیه اطراف آکنه با ماسک عسل و شکر ماساژ درست کنید. آب خیار برای خلاص شدن از شر آکنه گونه از داخل بسیار قدرتمند است. Nilakh در داخل پونه. لطفاً توجه داشته باشید که خیار به یکی از قدرتمند نحوه خلاص شدن از شر آکنه به طور طبیعی قدرتمند می شود. برای استفاده از عسل از بخشی از آکنه کاملاً آغشته شده است. چگونه می توان از شر آکنه گونه با عسل ماسک و شکر خلاص شد؟ لیمو به عنوان بسیاری از افراد “ضد عفونی کننده طبیعی” هستند و می توانند روی آکنه و زخم ها به خوبی کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *