به پیشخوان برگشتم تا دلیل این اتفاق را بپرسم، به من گفتند طبیعی است و او به من توصیه کرد که از تونر و لوسیون استفاده کنم. از صابون های ملایم استفاده کنید و از استفاده بیش از حد از کرم های آرایشی پرهیز کنید، مقدار زیادی آب بنوشید و هنگام بیرون رفتن، پوست را با لوسیون ضد آفتاب مناسب بپوشانید تا مشکل به سرعت برطرف شود. من الان لوسیون را ندارم چون خیلی گران بود، بنابراین فکر کردم که آن را تمام کنم زیرا واقعاً هیچ واکنشی ایجاد نکرد. سپس یک روز، در مغازه‌ای مشغول تماشای شامپو بودم و فروشنده از من پرسید که آیا واکنش آلرژیک دارم یا خیر. بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس بشویید. آن را به آرامی روی صورت و گردن تمیز خود بمالید و بگذارید حداقل 45 دقیقه بماند. بهترین راه برای درمان بثورات این است که آنها را به حال خود رها کنید. اینکه بتوانید خانواده و دوستان خود را با داروهای گیاهی درمان کنید، سرگرم کننده و قدرتمند است و دیدن ظاهر شگفت انگیز در چهره آنها در زمانی که این داروها واقعاً مؤثر هستند، هیجان انگیزتر است! با توجه به اینکه مبارزه با التهاب کلید درمان آکنه است، کپسایسین می تواند یک داروی موثر باشد.
بیشتر کاربران می‌توانند در عرض 3 روز سطحی از تسکین را انتظار داشته باشند، اما بیشتر تغییرات چشمگیر بین 5 تا 14 روز رخ می‌دهد. چیزی که من در مورد این محصول دوست دارم این است که مانع از چرب به نظر رسیدن صورت من در طول روز می شود بدون اینکه آن را با هیچ پودری بپوشاند. چیزی که من در مورد این محصول دوست ندارم، چون گونه های خشکی دارم، متوجه می شوم که گونه هایم را کاملاً خشک می کند و احساس سفت شدن آن را ایجاد می کند. من احساس کردم که اگر آنها را دور بیندازم خیلی ضایع است، بنابراین از پاک کننده و تونر روی پاهایم استفاده کنم، فقط به این دلیل که آنها بسیار خشک و پوسته پوسته شده بودند. اگر نوع پوست خشکی دارید، از لوازم آرایشی استفاده کنید که پوست را مرطوب می کند. سپس از محتویات سیب با مخلوط کن استفاده کنید تا یکدست شود. بلغور جو دوسر را از شیر صاف کنید، بلغور جو دوسر را برای استفاده دیگر دور بریزید. و او پرسید که آیا من از سیستم 3 مرحله ای Clinque استفاده می کنم. 6. از محصولات روغنی استفاده نکنید.
من در ابتدا نمی خواستم این پست را ارسال کنم زیرا هیچ چیز خوبی برای گفتن در مورد این محصولات نداشتم و نمی خواهم به نظر من شکایت کنم یا چیز دیگری. و محصولات Clinque در سنگاپور نیز ارزان نیستند! من واقعاً نمی توانم به یاد بیاورم آنها چقدر هستند، اما می توانید به پیشخوان ها بروید و در مورد آن سؤال کنید. ضدعفونی آسان این ابزارها می تواند مانع از باز شدن میکروارگانیسم های جوش در گوش، گوش و ناحیه اطراف آن شود. و او به من گفت زیرا قبلاً این اتفاق برای او افتاده بود و به من گفت استفاده از آن را متوقف کنم. PS. من استفاده از لوسیون ها را تمام کردم. هاها! قبل از کشف درمان آکنه با آب لیمو، روش‌های زیادی از جمله استفاده از آلوئه تازه روی پوستم را امتحان کرده‌ام. ما برای محافظت از اطلاعاتی که شما در اختیار ما قرار می‌دهید، سیاست‌های سختگیرانه و تدابیر امنیتی وضع کرده‌ایم. آنها می توانند اطلاعات مفیدی در مورد آنچه که می تواند باعث آکنه شما شود و همچنین بهترین درمان ها را به شما بدهند. نه ما و نه هیچ شخص ثالثی هیچ گونه ضمانت یا تضمینی در مورد صحت، به موقع بودن، عملکرد، کامل بودن یا مناسب بودن اطلاعات و مطالب یافت شده یا ارائه شده در این وب سایت برای اهداف خاصی ارائه نمی دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *