همیشه باید مطمئن باشید که لوازم آرایشی مناسب با نوع پوست خود را تهیه می کنید. اگر پوست قرمز یا تحریک شده است، در اسرع وقت آن را بشویید و ماسک را روی صورت خود قرار ندهید. از صابون ملایم بچه استفاده کنید و روزی یکبار صورت را با آب تمیز کنید. همچنین نشان داده است که اثر آرام‌بخشی بر ماهیچه صاف روده دارد، فرآیندهای شیمیایی موجود در اسهال را مهار می‌کند و به جذب مجدد آب در روده کمک می‌کند. تصور می شد که این اثر شبه مورفین مربوط به کوئرستین است. تصور می شود که کوئرستین به اثر ضد اسهال گواوا کمک می کند. می تواند ماهیچه صاف روده را شل کند و انقباضات روده را مهار کند. در یک مطالعه بالینی با 62 نوزاد مبتلا به انتریت روتاویروسی نوزادی، میزان بهبودی 3 روز (87.1٪) در افرادی که با گواوا درمان شدند، بود و اسهال در دوره زمانی کوتاه‌تری نسبت به گروه شاهد متوقف شد. برای افراد خوش شانس تر، آکنه فقط برای مدت کوتاهی باقی می ماند و معمولاً ماهیت خفیفی دارد که می تواند به اندازه التهاب پوست شدید باشد که به نوبه خود منجر به زخم شدن پوست برای سایر آکنه ها می شود. در واقع راه‌های بسیار مؤثر و ایمن برای مقابله با جوش‌های سرسفید کوچک یا جوش‌های سرسیاه وجود دارد، اما اگر از پوست خود مراقبت می‌کنید و می‌خواهید از ایجاد زخم‌های بیشتر جلوگیری کنید، اکیداً توصیه می‌کنم این کار را به متخصصان بسپارید.

این اصطلاح عمومی برای توصیف لک های پوست صورت از جوش های سر سیاه تا جوش های بزرگ است. هرگز از این تیغ ​​های چهار در یک هنگام اصلاح استفاده نکنید، به خصوص اگر برآمدگی های بزرگ و کیست های دردناک دارید. شاید به جای پاک‌کننده‌های شفاف، از یک پاک‌کننده‌ی خامه‌ای استفاده کنید، یا اگر در حال حاضر از صابون نواری به عنوان پاک‌کننده استفاده می‌کنید، قطعاً می‌خواهید به یک پاک‌کننده مایع ملایم‌تر، شاید حاوی ویتامین C بروید. استفاده از پیشخوان هایی که طبق تعریف پوست شما را قرمز و تحریک کننده می کند، قطعاً کاری نیست که بخواهید هنگام مصرف روزاسه انجام دهید. شستشوی پوست می تواند آکنه را بدتر کند. با انجام این کار غیرحرفه ای، آکنه خود را با تشدید التهاب موجود و فشار دادن چرک عمیق تر و گسترده تر به داخل پوست بدتر می کنید. علاوه بر این، داروهای موضعی با تعریف علائم آکنه (التهاب، خارش، چرک) را بررسی می کنند، آنها علت اصلی بیماری را درمان نمی کنند. در تحقیقات دیگر، عصاره برگ الکلی با مهار ترشح مواد شیمیایی گوارشی در بیماری اسهالی حاد، اثری شبیه مورفین دارد.

عصاره برگ گواوا و آب میوه نیز از نظر بالینی برای اسهال کودکان مورد مطالعه قرار گرفته است. عصاره های پوست و برگ نشان داده اند که در شرایط آزمایشگاهی سمی علیه باکتری های متعددی دارند. تاریخچه طولانی استفاده از گواوا محققان امروزی را به مطالعه عصاره گواوا سوق داده است. اگر سابقه خانوادگی آکنه دارید، به این معنی نیست که کودک شما آکنه خواهد داشت. و فقط به این دلیل که کودک آکنه دارد، به این معنی نیست که وقتی بزرگ شد دچار حمله آکنه می شود. حدود 20 درصد از نوزادان تازه متولد شده به آکنه نوزادی مبتلا هستند که به آن آکنه-نوزادی نیز می گویند. برخی از نوزادان نیز آکنه روی پوست سر دارند. آکنه در نوزادان نیازی به درمان ندارد. این فرصت به من داده شد تا برنامه بدون آکنه در 3 روز را بررسی کنم که این فرصت را به من داد تا نگاهی به برنامه دست اول داشته باشم. هدف، واقعگرایانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *