بنابراین کمی در مورد خودم، من پوست بسیار بسیار بسیار مشکلی دارم. پست امروز کمی متفاوت است، توسط من نیست، توسط خواهرم است! وقتی در دبیرستان بودم، حدود 15 ساله بودم، برجستگی های کوچکی در سرتاسر صورتم داشتم. صورت را حداقل دو بار در روز بشویید. درمان و پیشگیری از آکنه یک فرآیند طولانی مدت است که به این معنی است که شما باید موارد خاصی را جزئی از برنامه روزانه عادی خود قرار دهید تا حداکثر نتایج را بدست آورید. خشکی پوست با افزایش سن بیشتر می شود، اگرچه در جوانی بسیار قابل مشاهده است و به دنبال درمان آکنه است. یکی از عواملی که باعث آکنه پیشانی می شود چه برسد به عوامل ژنتیکی. تغییرات شدید دما باعث شعله ور شدن آکنه می شود. نکته 1 برای مراقبت از پوست آکنه: اسکراب نرم اولین نکته مراقبت از پوست آکنه ای که می خواهم با شما به اشتراک بگذارم این است که همیشه باید پوست خود را به آرامی تمیز کنید. بنابراین در حال حاضر من از آب میسلار / آب پاک کننده برای تمیز کردن صورتم قبل از شستن آن با یک پاک کننده استفاده می کنم.

صورتم بلافاصله بعد از شستشو چرب می شود. میله های لکه راه خوبی برای پنهان کردن لک های روی صورت شما هستند. اما بیمارانی که کمبود آنزیم G6PD (گلوکز 6-فسفات دهیدروژناز) دارند، باید با شمارش منظم خون تحت نظر باشند تا مشخص شود آیا مستعد ابتلا به یک نوع کم خونی (کم خونی همولیتیک) هستند یا خیر. با مقدار ناکافی آن، آکنه مشکلی نخواهد بود که خواهیم داشت. در واقع شستشوی غیر ضروری پوست می تواند مشکل را تشدید کند. این حتی در مورد زنان صدق می کند، زیرا زمانی که با مشکل آکنه مواجه می شوند، دچار عقده حقارت می شوند. حتی نیازی به اعمال فشار نداشت و آرایش ضد آب را مانند یک نسیم پاک کرد! در اندازه های مختلف وجود ندارد، بنابراین برای سفر مناسب نیست. با آن ما به پایان بررسی امروز رسیدیم! توجه داشته باشید که سلامت و تندرستی همیشه باید در اولویت باشد، به خصوص شما همیشه باید انرژی خود را برای انجام وظایف روزمره خود در خانه و محل کار حفظ کنید.

اما کدام روش ها و درمان ها برای شما بهتر جواب می دهند؟ آیا استفاده از خمیر دندان برای آکنه واقعا موثر است؟ آکنه یا جوش نیست همه ما در هر مقطعی از زندگی خود با جوش و آکنه سر و کار داریم. در این مرحله کار زیادی نمی توانم انجام دهم، اما دیگر در مورد آن وسواس ندارم، بنابراین مشکل بزرگی نیست. اما از زمانی که برنامه‌ام شلوغ‌تر شد، وقت زیادی برای پوشاندن صورتم نداشتم. من در 3 سال گذشته از پاک کننده صورت ارگانیک EverSoft با گریپ فروت استفاده کرده ام. بنابراین از خواهرم که 3 سال از من بزرگتر بود پرسیدم که در این مورد چه کار کنم؟ خوب برای همه شما تنبل‌هایی مثل من که هرگز دوست ندارید داستان مادربزرگ پیر را بخوانید، این خلاصه‌ای از آب پاک‌کننده است! من کسی نیستم که خیلی از نظر فنی متمایل باشم. فقط بذار من انجامش بدم! هنگامی که از آن درست مانند شامپو استفاده کنید، به شما در درمان مشکلات مختلف مو مانند پوست سر خشک و کثیف، شوره سر و کاهش ریزش مو به طور طبیعی کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *