این لوسیون ژل تسکین دهنده با 98٪ عصاره گوجه فرنگی ساخته شده است که برای حفظ سلامت طبیعی و درخشان پوست مفید است. روش استفاده: مقدار زیادی برای مرطوب کردن پوست استفاده کنید. اسکار یک آسیب به پوست است. این صرفاً رد عمل کرم یا کرم‌های اسکار به‌عنوان Biodermal Bio Oil نیست. کرم قطره آب پوست لیوان گوجه فرنگی تازه این کرم به صورت کرم شروع می شود و سپس به یک تونر مایع تبدیل می شود که عمیقاً در پوست خیس می شود تا به تامین مجدد در طول روز کمک کند. بعد از اینکه ملاس بند سیاه را اضافه کردید و اجازه دادید شربت کمی خنک شود، سپس به آرامی نصف تنتور قارچ را اضافه کرده و شربت قارچ خود را دارید. وقتی حرکت می‌کنید، نمی‌توان از گرد و غباری که پوست شما باعث آکنه، کثیفی و آلودگی پیشانی می‌شود جلوگیری کرد که اگر تمیز نشود، منافذ را مسدود می‌کند و با چربی تولید شده پوست صورت تعامل می‌کند. علاوه بر این، خواص ضد التهابی این میوه نیز آب آن را به یک درمان موضعی عالی برای آکنه تبدیل کرده است.
در صورت عدم استفاده از شربت در یخچال نگهداری کنید. در این مرحله، شربت خود را به قوام دلخواه خود «جوش می‌دهید». این ورقه های نرم با عصاره گوجه فرنگی برای داشتن پوستی صاف، مرطوب و درخشان تزریق می شوند. بافت پوستم به نرمی و لطیف شدن بهتر شد. پس از آسیاب کردن برنج، به سادگی مقدار مساوی از آرد برنج و عسل گرم شده را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید و هم بزنید تا یکدست شود. مرحله آخر: پس از جوش آمدن به غلظت شربت دلخواه، ملاس را به مخلوط اضافه کنید و در حالی که هنوز داغ است هم بزنید. اگر خواستید کمی هم بزنید. اقدامات زیادی وجود دارد که می توان برای جلوگیری از بروز آکنه در آینده انجام داد. همچنین می تواند رنگ پوست شما را یکدست کند. این کار به ویژه در هنگام انجام فعالیت هایی مانند ورزش توصیه می شود. میوه خشک برای آکنه مضر است زیرا تقریباً همه چیز از آن خشک شده است به جز شکر. پوست فعلی من چرب، مستعد آکنه و حساس است.
نحوه استفاده: در صورت نیاز از دستمال مرطوب برای پاک کردن سریع و آسان آلودگی و آرایش از روی پوست خود استفاده کنید. همچنین می توانید از پاک کننده یا تونر برای از بین بردن رنگ محصول استفاده کنید. نه تنها این، گوجه فرنگی همچنین می تواند به کاهش ظاهر منافذ بزرگ، محو کردن علائم آکنه، بهبود زخم و مرطوب کردن پوست کمک کند. خوب، در اینجا ما بررسی آکنه و رژیم غذایی خود را شروع می کنیم. در اینجا شما در مورد تفاوت یاد خواهید گرفت؟ من بیشتر اوقات از گزنه استفاده می کنم، بنابراین مثال اصلی من خواهد بود. اگر می خواهید از شر آکنه خلاص شوید، باید از محلول های درمان آکنه استفاده کنید. نحوه از بین بردن جای آکنه با لیمو درد دارد و قطعاً شما را با زخم های زشتی باقی می گذارد. بگذارید خمیر یک شب روی پوست بماند و صبح پوست را با آب سرد بشویید. می توانید آن را بگذارید تا دم بکشد یا فقط روی حرارت ملایم بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *